2 simtome:
![]() ![]() ![]() |
2 simtome:
cbitzy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1986
|
|||
iuliano_smile |
![]()
Post
#2
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Verifica toata aprinderea. Posibil si avansul vacumatic.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
cbitzy |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
verificat nimic care sa nu fie in regula
schimbat bujii, reglat avans, la platina nu prea m-am uitat de ceva timp da zic eu ca e in regula ca am aprindere electronica am mai avut parca acu 1 an aceeasi problema dar dupa o curatare a carburatorului si o reglare a sa a culbutorilor si aprinderii atunci a disparut acum nu This post has been edited by cbitzy: 6 Nov 2009, 11:27 |
--------------------
dacia
1310
1986
|
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
Oprirea motorului pe vreme rece ,umeda , cam cand motorul ajunge la 70 - 80 grade se datoreaza formarii de gheata in gatul carburatorului (jivraj). Comuta filtrul pe aer cald si/sau monteaza talpica preincalzitoare (ar trebui sa existe deja).
|
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
cbitzy |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
talpica are,e pe aer cald si cu gheata am vazut ca se formeaza si cand am montat prima oara carburatorul dupa curatare la primele accelerari. acu nu mai ingheata asa. in mers e posibil da nu cred sa fie asta cauza ca e doar cand o pornecsc prima oara intr-o zi. daca de exemlu merg dimineata si apoi sta pana seara degeaba si seara merg cu ea din nou nu se mai opreste asa.
inainte de curatarea carburatorului daca apasam putin putin pedala de acceleratie de vreo 2 3 ori (mai putin de 1 cm)si apoi o lasam in pace murea motoru, lucru care nu se intampla ce socu tras. Daca faceam acelasi lucru dar apasam pedala ceva mai tare nu era nici o problema. Avans reglat cu ajutorul ledului de la aprindere, carburatorul reglat cu turometru electronic, nivelul la carburator reglat cu burgiul ![]() This post has been edited by cbitzy: 6 Nov 2009, 12:07 |
--------------------
dacia
1310
1986
|
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
Bine, hai sa o luam altfel :
1 motorul se opreste cand pui frana din momentul in care pleci pana apa ajunge la sa zicem 90 grade ? sau 2 mot. merge bine o vreme si cam cand ajunge apa in zona 65-80 gr face faza asta pana cand apa ajunge la temp normala ???! E important de stiut. P. S. de la platina si avans nu se opreste mot in functie de temperatura (ar face la fel in orice regim ). |
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cand se accelereaza in frana de motor trage aer fals.
Relevant este cati km are de la ultima segmentare, sa stii cam cat sa maresti avansul, ca daca umbli cu avansul la led avand compresie mica nu are randament bun. Presiunea e normala pt un ulei cras sau neschimbat de mult sau nu merge bine pompa |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
cbitzy |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
se opreste cam cand ajunge pe la 60-70 grade (ca la mine sta la 80 rar cand urca peste doar vara cand o fortez) si nu in frana de motor ci dupa ce calc ambreajul.nu stiu daca si frana are ceva legatura.
uleiul este proaspat schimbat. km cam 140 mii si ceva, fara segmentare. merge bine in general acuma se da un pic in spectacol da is sigur ca o sa-i treaca. iar cu avansu reglat in functie de uzura motorului? poti dezvolta? ca am cutie de viteze in 4 trepte si pe la 80 km/h zici ca e de la nascar asa urla motorul. nu am incercat sa scad avansul ca si asa e cam puturoasa la demaraj nu cred ca vrea sa scartaie rotile ca am incercat-o de 2 ori da fara efect. repet opririle astea se petrec doar la prima pornire intr-o zi. dupa asta totul e ok. sau e posibil sa fie si ceva legat de frana ca s-a oprit chiar si la 5 min dupa pornire la iesirea din curte am franat mai brusc si a murit mororul si apa nu era ajunsa pe la 40. sa fie oare de la camera de nivel constant din carburator ca am pus-o cam la limita la 7 mm cu bila un pic apasata. This post has been edited by cbitzy: 6 Nov 2009, 16:46 |
--------------------
dacia
1310
1986
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
la uzura mare ai compresie scazuta, deci momentul aprinderii trebuie sa fie mai repede, pt a avea timp sa arda tot amestecul in timpul util; fata de cum reglezi la led trebuie marit, de ex cauti un maxim de turatie la relanti.La km astia sa uzat si pompa, ce ulei pui?
De la aer fals se si opreste |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
Exact ce spuneam . Daca face asa in gama aia de temp e de la jivraj - asa face ele
![]() Acum, desigur, poti sa schimbi uleiul , platina, sa reglezi tachetii, sa segmentezi motorul sau multe altele dupa cum vad ca zic unii, dar explicatia este simpla . Attached File(s) ![]() |
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
cbitzy |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
multumesc pentru raspunsuri. dar nu stiu ce sa zic. pana a spala carburatorul nu facea asa dupa aia a inceput. dupa cum am mai spus a mai facut asa odata mai demult, tot dupa ce am umblat la carburator si era cald afara.
|
--------------------
dacia
1310
1986
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ia fa urmatoarea experienta , scoate furtunul de benzina de la carburator , infige acolo un carton suficient ca suprafata asa incut sa acopere partea dinspre radiator , pune futunul la loc si vezi cum se comporta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 11:28 |