DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vectra cu probleme la racire, Ce ii pot face?

adso
post 28 Mar 2005, 07:21
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




Din motive de nevoie de a doua masina (inca nu mi-am luat clio-ul diesel pe care il vanez de aproape un an sad.gif) am scos de la naftalina o vectra B (cred) din 96, cu sistem de GPL instalat de opel.

Masina are motor de 1.8.

Problema este ca nu mai functioneaza ventilatorul de racire a radiatorului. Ea se incalzeste normal, dar nu se mai raceste in ritmul necesar - am pandit-o si nu mai porneste ventilatorul. De asemenea, cred ca nici martorul din bord nu mai functioneaza ca lumea. Imi arata in jur de 93-94 de grade, dar din vasul de expansiune iesea abur de mama focului - fasaia, deci apa a fiert.

Nu stiu daca e vorba de termostat, citire defectuoasa a sondei (habar n-am cine da drumul la ventilator), sau pur si simplu de ventilator defect.

Ce ii fac? De fapt, mai bine spus, la cine sa ma duc sa ii faca ceva??

Multumesc.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 28 Mar 2005, 08:09
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Da-mi un mesaj privat cu nr. tau de tel. si te duc la un prieten care lucreaza la Di-Bas dar are si garajul lui acasa.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 28 Mar 2005, 13:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




Multumesc tuturor pentru ajutor.

Revin: pus pe direct (hei, trebuie sa ajung acasa), am constatat urmatoarele: ventilatorul functioneaza, dar a parlit sarmulita cu care am facut scurt intre bornele sondei de temperatura.

Cand am insistat si am pus o sarma mai tapana, a cedat cel mai destept dintre noi trei, si anume siguranta din bord.

Asta imi spune urmatoarele: motorul ventilatorului este dus - e un scurt pe undeva prin el, pentru ca altfel nu se explica faptul ca totusi se invarte, dar amperajul este atat de mare.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:27
Forum Renault