cat tin injectoarele reconditionate la dci?
![]() ![]() ![]() |
cat tin injectoarele reconditionate la dci?
licrimon2002 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|||
adiya |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca pompa a produs pilitura poti sa reconditionezi injectore linistit pana la adanci batraneti. Inlocuieste sau remediaza si pompa impreuna cu o curatire a instalatiei de alimentare altfel totul e in van.
Daca nu pilitura este de vina pt. defect, probabil o remediere prin inlocuire de piese de origine delphi (nu duze chinezesti) va fi suficient. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
pompa e undeva la max 20 mil de noua, injectoarele la 12 mil bucata (vorbesc de reprezentanta) deci mai economic ar fii sa se schimbe si pompa avand in vedere ca chiar si o reconditionare a injectoarelor depaseste pretul ei , daca ai span trebuie alta pompa altfel procesul de cadere a injectoarelor e doar o chestiune de timp.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
sacagiu |
![]() ![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 November 09 ![]() |
SALUT. Vreau sa-mi cumpar si eu un DCI din 2007, si la ce am vazut ca a`ti scris pe aici m`a cam dat inapoi. totusi trebuie sa iau o decizie pana la sfarsitul saptamanii...ce ma sfatuiti? DCI sau BENZINAR? Nu ma intereseaza consum, strict legat de problemele astea cu injectoare,pompa....etc.
![]() ![]() |
--------------------
OPEL
OPEL ASTRA CARAVAN 2003
2003
|
|
contLord |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
daca masina nu are probleme cu injectoarele si anume acea pilitura un dci este alegerea perfecta
eu am dci din 2006 - 140 000km luat de nou si in rest de revizii am schimbat doar o bieleta bine am facut o greseala majora am cumparat o curea de distributie la juma de pret si hop s-a rupt si am scos din buzunar 30 mil, asta sa imi fie invatare de minte sunt foarte multumit de masina si merge super mentionez ca am bagat motorina doar din peco si anume numai sprint This post has been edited by contLord: 24 Nov 2009, 12:08 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
adiya |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
natalia |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 September 08 ![]() |
daca faci mai mult de 30mii km intr-un an cumpara dci. daca faci mai putin cumpara pe benzina. daca citesti pe forum o sa vezi ca nu numai injectoarele dci se strica ci si cele ale benzinarilor. eu am 98 mii si tot ce am facut la ea a fost sa-i curat EGR-ul.
|
--------------------
dacia logan
dacia logan
2006/diesel
- Bz.06.spx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(natalia @ 24 Nov 2009, 15:28) daca citesti pe forum o sa vezi ca nu numai injectoarele dci se strica ci si cele ale benzinarilor Unde se strica? Cat costa un set de 4 injectoare de benzinar si cat costa un set de diesel? Un injector de diesel costa mult mai mult decat 4 de benzina. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(contLord @ 24 Nov 2009, 13:07) daca masina nu are probleme cu injectoarele si anume acea pilitura un dci este alegerea perfecta eu am dci din 2006 - 140 000km luat de nou si in rest de revizii am schimbat doar o bieleta bine am facut o greseala majora am cumparat o curea de distributie la juma de pret si hop s-a rupt si am scos din buzunar 30 mil, asta sa imi fie invatare de minte sunt foarte multumit de masina si merge super mentionez ca am bagat motorina doar din peco si anume numai sprint te-ai zgarcit si ai dat mai mult decat face toata masina ... Sacagiu cumpara dci fiindca daca e exploatat corect nu pica el iar pastilele la injectoare se schimba foarte usor setul costa 200 de lei 4 bucati si e ca nou. Cine e nebun sa dea 14 milioane ? ![]() La benzinare injectorul poate pica doar daca s-a infundat si nu mai are cursa deoarece bobina lui o sa fie supusa la stres de curent implicit creste temperatura si se duce bobinajul injectorului. E mai usor de intretinut benzinaru dar consuma mai mult decat dci. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#10
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 24 Nov 2009, 16:01) si curba de corectie a injectorului (codul C2I), pe ce banc o determini apoi, la Delphi la IASI sau le trimiti chiar la firma mama in Franta? ![]() e vorba de codul scris in partea superioara a injectorului large_3181.JPG E suficient sa slabesti putin carcasa injectorului si ai dat peste cap tot functionarea injectorului, si cand zic acest lucru ma refer strict la schimbul de date care are loc intre acesta si soft ![]() This post has been edited by membru_DC: 24 Nov 2009, 17:11 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(membru_DC @ 24 Nov 2009, 17:06) si curba de corectie a injectorului (codul C2I), pe ce banc o determini apoi, la Delphi la IASI sau le trimiti chiar la firma mama in Franta? Sa fi tu sanatos, cate masini merg coduri si nu au nici o problema. Exista o procedura de codare si fara laptop.This post has been edited by IRONICK: 24 Nov 2009, 17:12 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#12
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 24 Nov 2009, 17:08) pai si unde am zis eu ca nu mai merg, eu ma refer ca nu mai merg normal (nu se mai pupa cu softu, schimbul de informatii intre acestea este eronat): debit de injectie(mg), avans la injectie (microsecunde), etc. ![]() mai tarziu se mira ca i-a bubuit turbina sau ca i s-au topit pistoanele ![]() This post has been edited by membru_DC: 24 Nov 2009, 17:15 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#13
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Unde am vazut eu nu se mira.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#14
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 24 Nov 2009, 17:08) eu iti propun sa faci o procedura si sa le-o trimitem prostilor de la DELPHI care se chinuie sa puna fiecare injector pe banc dupa ce iese din fabricare pentru a-i determina acel cod de corectie ... iti dai seama ce idioti sunt aia de la Delphi care lucreaza in cercetare ca nu au fost ei in stare in atatia ani sa descopere procedura aia de codare de care vorbesti tu?.... ![]() LE: probabil ca in procedura respectiva este vorba de schimbarea autocolantului unde este scris acel cod de pe vechiul injector pe cel montat ulterior, asa da ca fara laptop nu vad cum ar fi posibil... ![]() This post has been edited by membru_DC: 24 Nov 2009, 18:37 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#15
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu ma pasioneaza, cica este vorba doar de invatarea lor in ecu. Doar mi-a ajuns la urechi si mie mi-e greu sa cred. Eu am folosit laptopul de fiecare data.
This post has been edited by IRONICK: 24 Nov 2009, 17:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Face el recalaj (la euro 4 asta), insa nu prea merge fara cod C2I.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
sacagiu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 November 09 ![]() |
Deci mai sunt si pareri bune despre DCI. De obicei nu merg cu masina subturata,schimb cel putin la 3000....o sa caut un DCI cu km aceptabili pt 2007,sper sa fac o alegere buna. Multumesc pt sfaturi!
|
--------------------
OPEL
OPEL ASTRA CARAVAN 2003
2003
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#18
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 24 Nov 2009, 17:28) iti dai seama ce valori de corectie o sa-i dea, cum o sa se auda si o sa merga motorul respectiv la relanti (ca in rulaj singura diferenta care se poate observa direct este consumul mare si fumul negru/alb de la esapament)... ![]() 24 Nov 2009, 18:39: QUOTE(IRONICK @ 24 Nov 2009, 17:24) vorba aia, nu tot ce zboara se mananca ![]() PS: esti cam grabit in declaratii ![]() This post has been edited by membru_DC: 24 Nov 2009, 18:39 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In 99.99% din cazuri nu m-am inselat. Deci?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#20
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
@sacagiu: ideea esta ca daca vrei sa-ti cumperi un diesel, trebuie sa te duci la baietii de la concesiune cu codul VIN al masinii si numarul de inmatriculare, cotizezi pretul corect si ei iti spun tot istoricul masinii
![]() in principu, la un motor diesel (VW, OPEL, Renault, Audi, etc) trebuie sa verifici: - timp pornire motor (demaror) - stabilitate ralenti imediat dupa pornire (sa nu oscileze turatia) - fumul la esapament in faza de pornire (negru / alb) - o acceleratie in trafic plecand de la turatia de relanti in rulaj in treapta a II-a (fara sa apesi pedala de acceleratie) pana pe la 3000 - 3500 tr/min, pentru a vizualiza fumul la esapament (fum negru) - desigur tu te vei afla in masina a II-a care se afla in spatele celei testate. - stabilitate relanti cu motorul cald (sa nu intrerupa) - asta nu se vede pe turometru ci se aude cand stai in masina (desigur tre' sa stai bine cu auzul) ![]() - verificare bujiilor incandescente se face cu aparatul de masura (rezistenta) - verificare pornire masina intr-o dimineata friguroasa (aici e mai greu ca trebuie luat prin surprindere vanzatoru' ca nu cumva sa o fi pornit inainte - important nu este temperatura lichidului de racire ci a temperaturii in camera de ardere) si apoi ma mergi putin cu ea prin trafic - vezi daca "bate" vre'un injector Pentru moment atat imi vine-n cap, daca mai este ceva revin cu un edit. ![]() This post has been edited by membru_DC: 25 Nov 2009, 21:48 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
adiya |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(membru_DC @ 25 Nov 2009, 21:43) @sacagiu: ideea esta ca daca vrei sa-ti cumperi un diesel, trebuie sa te duci la baietii de la concesiune cu codul VIN al masinii si numarul de inmatriculare, cotizezi pretul corect si ei iti spun tot istoricul masinii ![]() daca nu sunt schimbate ceva injectoare prin spatele blocului...deci nerelevant QUOTE(membru_DC @ 25 Nov 2009, 21:43) in principu, la un motor diesel (VW, OPEL, Renault, Audi, etc) trebuie sa verifici: - timp pornire motor (demaror) Al meu dci pleaca de nou cu juma de tura in plus. E defect? din nou nerelevant QUOTE(membru_DC @ 25 Nov 2009, 21:43) - o acceleratie in trafic plecand de la turatia de relanti in rulaj in treapta a II-a (fara sa apesi pedala de acceleratie) pana pe la 3000 - 3500 tr/min ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
icxu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 August 08 ![]() |
Schimbare duza retur injector delphi dacia logan 1.5dci.Doar pt 3 zile...
Schimbare duza injector delphi dacia logan 1.5 dci. http://www.youtube.com/watch?v=tud4hHrIn3U&feature=channel This post has been edited by icxu: 29 Nov 2009, 04:53 |
--------------------
ARO
Spartana motor Dacia 1.6
1999
- AG82ARO
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
schimbatul injectoarelor in spatele blocului e super ok, daca ai si posibilitatea sa controlezi dupa aia daca injectorul functioneaza in parametrii normali.... Iar o asemenea masinarie o au putin firme... Nu e relevanta INTOTDEAUNA debitul "ochiometric" pe retur. O valva buna e aprox 2.6..2.8 milioane lei vechi, iar reparatia la o firma e 4 mil (nu la smecheri care scot returul, si cer tot 4 mil). "Masinaria" de care vorbesc, probeaza injectorul la relanti, apoi regim normal si sarcina. Scoate grafice pt a vedea cum se comporta. Si inca ceva: dupa inlocuirea valvei se strange LA CUPLU cu o cheie dinamometrica!!! Cam asta am vazut, merge, DAR NU DA NIMENI GARANTIE!!! Toti baga replica "daca pompa ti-o baga span.." Cam asta e cu DCI.... odata ce pica inject. reparatia cuprinde aproape obligatoriu... si schimbul pompei de inalta pt siguranta... Ca de fapt injectoarele nici nu s-ar strica asa de usor.... Hm... Eu unu merg doar pe distante scurte (40 km) si ...astept ca iar intr-o zi sa fiu adus la remorca. Caci daac se strica un injector, motorul moare instantaneu. Si nu stiu "semne ca moare de mai inainte"
|
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
sacagiu |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 November 09 ![]() |
Eh..am fost prin targ...am ramas total dezamagit de al nostru logan,fie el dci sau benzinar....renunt la ideea de a cumpara lucru facut de romani...panarame de masini la bani multi. o sa caut un ford sau un opel. bafta!
|
--------------------
OPEL
OPEL ASTRA CARAVAN 2003
2003
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#25
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cum, nu erau gratis?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Marso |
![]()
Post
#26
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
pai daca te duci in vitan
![]() ![]() |
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
adiya |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sacagiu @ 29 Nov 2009, 12:47) Eh..am fost prin targ...am ramas total dezamagit de al nostru logan,fie el dci sau benzinar....renunt la ideea de a cumpara lucru facut de romani...panarame de masini la bani multi. o sa caut un ford sau un opel. bafta! Daca nu deranjez prea tare cam la ce suma te-ai gandit pt un dci din 2007 cu ABS si AC? L.E. Stiu de pe alt topic ca asta iti doreai. This post has been edited by adiya: 29 Nov 2009, 18:06 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
golanuri bune le gasesti pe strada nu in targ sau pe net acuma vrei aproape nou si cu 3000 de euroi nu se poate . Revenind la injectoare o fi nu o fi bun de schimbat duzele in fata bloului ideea e ca mere si chiar foarte bine motorul . Prea multe batai de cap cu verificatul puteri , nici cei din service dupa ce iti schimba injectoarele nu se sinchisesc sa-ti verifice daca motorul dezvolta acelasi cuplu si putere ca originalul.
Nu prea cred ca o pompa de inalta presiune sa cedeze asa de repede in mai putin de 2-3 ani hai 5 ani . Apropo ceva frumos cinematic la un motor dci 2L reno This post has been edited by djasu82: 29 Nov 2009, 20:25 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#29
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(sacagiu @ 29 Nov 2009, 12:47) Multumesc ca m-ai ajutat sa cistig un pariu cu un prieten, am banuit ca asa se va intimpla... Cum ai ajuns domnule la conculuzia asta, ca am vazut ca "expert" in masini nu prea esti din moment ce deschizi un astfel de topic, ai facut test drive, erau prea scumpe ce s-a intimplat?...s-au nu se dadeau de pomana cum a zis un coleg...Vai de capul tau. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
oricum suntem pe langa subiectul topicului.
SACAGIU, atentie ca si la FORD este o motorizare diesel la fel proasta ca si logan respectiv tot o solutie DELPHI (unu dintre motoare). Intereseaza-te inainte de a o cumpara. Eu dupa ce am bagat peste 60 de milioane in reparatia motorului dci, si apoi cum e logic, toti prietenii m-au sfatuit, VINDE-O !!!! Dar ei nu inteleg ca azi nu gasesti o masina (roaba cu umbrela si motor sau cum vrei sa spui) care sa mearga prin gropi, la fel de inalt ca loganul. Mai am o "nemteasca 7 locuri" (nu dau nume din respect pt forum), care a costat exact CAT 2 LOGAN FULL OBTION MCV diesel, dar cu care am facut .... 4800 km intr-un an, deoarece, desi are garda la sol mare, "faceliftul" spoilerului, aduna toate chistoacele de pe sosea....Am incercat sa mai corectez din acest incovenient, dar ... e imposibil financiar! Daca preturile la dacia Renault sunt nesimtite, la nemetesi sunt duble. Pentru ei pachetul de drumuri grele se rezuma doar la scutul de la baia de ulei care il pun din tabla (la logan asa e din fabrica) Atentie, vorbesc de service uri autorizate !!! Imi mentin parerea ca o masina o cumperi PENTRU CE AI NEVOIE, sa se adapteze drumurilor frecvente pe care le faci. Si la fel de adevarat este ca nu tot ce e ieftin e si bun. Daca te tine punga, ia cel mai ieftin logan chiar, dar sa stii ca ai de bagt apoi cel inca odata pretul, dar ai satisfactia ca desi e la mana a doua, ai pus tu nou tot. Respectele mele! |
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 18:33 |