DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme in mers, de data aceasta...

adrianadrian
post 24 Nov 2009, 10:51
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




buna din nou tuturor...trecem peste prezentari ca nu de mult am postat un topic...iar acum brecul iar ma enerveaza...tot nu imi place mie cum merge...dupa ce am rezolvat problema cu pornirea la rece,acuma mai nou in mers ma zgaltaie cand apas pedala brusc,mai intai da in nas si apoi pleca...in mers daca tin pedala apasata la fel mai mult timp incepe sa dansese...daca o calc(o forjez)merge struna...ce sa fie lume???sa nu ii vina benzina cum trebuie?daca ii trag socul..cat de putin e ok...am un demaraj cu scartait de numa numa....va rog ziceti-mi ce sa ii fac...MS ANTICIPAT

P.S. e enervant cand vreau sa il depases pe unu si mai intai imi da in nas si apoi pleaca :|


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 24 Nov 2009, 12:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Cand aveam masina pe carburator si pateam asa dadeam avansul o idee mai mic. Daca este prea mare da in nas.. Misca de el si lasa-l intr-o pozitie in care simti ca motorul merge cel mai rotund si cu cat mai putine intreruperi. Iar turatia in timpul reglajului avansului pune-o sa stea la 1000 din surubul de reglare relanti de la carburator. Si vezi aerul sa nu fie nici prea mult nici prea putin, eu il reglam tot asa.. cand reglam avansul,umblam si la carburator ii gaseam o pozitie in care motorul mergea cel mai bine. Sper sa iti fie de folos. Salutare

This post has been edited by panter1: 24 Nov 2009, 12:26


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 24 Nov 2009, 17:24
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




la relanti sta beton masina...am sa incerc cu avansu cum zici tu...ms


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MojoGaby
post 24 Nov 2009, 19:25
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




vezi sa nu ai infundat carburatorul....si mie mi-a facut asa si am dus carburatorul la curatat si merge perfect


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 24 Nov 2009, 21:06
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




l-am curatat azi...suflat..tot...nu mai stiu ce sa fac....i-am schimbat platina iar,bujiile is ok,fise schimbate,benzina ii vine,nivel reglat...cand o accelerez mai brusc,da in nas si apoi o ia :|....in vit a 4a pe la 60 km imi danseaza asa si ca sa nu mai danseze tre sa o acc mai tare...nam idee


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 24 Nov 2009, 21:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




QUOTE(adrianadrian @ 24 Nov 2009, 21:06)
...cand o accelerez mai brusc,da in nas si apoi o ia :|....
*


intreb si eu ...arunca benzina prin ciocul de papagal????


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 25 Nov 2009, 20:45
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




arunca...da nu arunca cum trebe....am schimbat setul de jiglere si inca niste furtumase peacolo si merge bine acum...adik normal cum ar trebui sa mearga...nu mai da in nas


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 2 Dec 2009, 22:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Salut! Am si eu o problema asemanatoare...dimineata dupa cativa km parcursi 15-20 sa zic...incepe sa imi faca niste suturi foarte urate, trebuie sa calc imediat ambreiaju ca zici de imi arunca motoru de pe masina daca nu. Am incercat sa o tin si asa in suturi, cuplata, sa o calc mai tare, sa o las mai moale...nimic. Pana nu isi face damblaua nu ma lasa...dupa o bucata merge bine...dupa care din nou...Am aerisit carburatoru cu mana(accelerata si mana pe unde trage aer) si nimic. Am curatit carburatoru...l-am desfacut bucati si l-am fiert dupa metoda altui utilizator de pe aici "ciorba de carburator"...a iesit bine. Ce am observat...eu fac naveta cu ea si o iau de dimineatza de pe la 6 jumate. Am obs ca imi face doar dimineatza, cand ma intorc pe la 14-15 nu mai face...Deci carburator curatat, platini schimbate, delcou bun, lulea curatata, bujiile caramizii...eu cred ca mai merg fara probleme...nu stiu ce poate sa aibe, motorul toarce k o pisicutza, asa frumos merge. Imi spunea un mecanic, ca e posibil sa se faca condens in capacul de delcou...Astept o parere si de la voi. Multumesc!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 2 Dec 2009, 23:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




givraj, ingheata carb


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 3 Dec 2009, 22:41
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Ma indoiesc sa inghete carburatorul pe vremea asta. Ce am observat azi, la "gura" filtrului de aer este o clapeta care intr-o pozitie motorul trage aer de afara si in cealalta pozitie trage aer cald din motor prin acel manson. Eu stiu ca era in pozitia sa traga aer de afara, si ca asa e normal, nu stiu cum a ajuns in pozitia inchis, sa traga aer din motor. Ar putea fi asta cauza?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 4 Dec 2009, 10:53
Post #11


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Bogdan90 @ 3 Dec 2009, 22:41)
Ma indoiesc sa inghete carburatorul pe vremea asta. Ce am observat azi, la "gura" filtrului de aer este o clapeta care intr-o pozitie motorul trage aer de afara si in cealalta pozitie trage aer cald din motor prin acel manson. Eu stiu ca era in pozitia sa traga aer de afara, si ca asa e normal, nu stiu cum a ajuns in pozitia inchis, sa traga aer din motor. Ar putea fi asta cauza?
*


Cand temperatura este sub 10 grade, se pozitioneaza acea clapeta astfel incat sa traga aer cald dinspre motor.
Ai verificat daca duza e la locul ei si daca sta bine pe furtun?


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Dec 2009, 10:55
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu te mai indoii ca nu trebuie sa fie sub 0 grade sa inghete, ingheata si la 7 grade datorita principiului venturi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 4 Dec 2009, 18:31
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




club12trs, la care duza te referi? Argon, deci ar trebui sa pun carton in fata carburatorului? Azi am mers cu clapeta pe deschis, adica sa traga aer rece si mi-a facut doar un sut dupa vreo 30 km, dar si asta cred ca din cauza ca, clapeta aia la drum se inchide singura. Cand am ajuns la destinatie era mai bn de jumate inchisa. Aveam un stutz acolo care tinea loc si de pana, dar vad ca nu mai e si de asta se inchide clapeta. O sa ii fac alt stutz


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 5 Dec 2009, 20:44
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




cum am mai zis...suturile in cazul meu erau de la ciocul ala de papagal sau cum se cheama...schimba-l si vezi dupa...pt sigurantza mai mare cumpara un set de jigloare si pune-le o sa vezi ca merge bine....vezi ca suturi sau intreruperi poate sa dea si de la platina daca nu e reglata corect...mie imi lasase distanta cam mare si la relanti intrerupea...


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 5 Dec 2009, 20:52
Post #15


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Am trecut si eu prin asa situatie cu prima masina, o Dacia din 89', mergea in suturi, stiu ca mecanicul a schimbat un condensator micut (e prins pe delcou) si de atunci nu am mai avut probleme, de asemenea a inlocuit platina, capacul de la delcou si bujiile.


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 5 Dec 2009, 22:32
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Mie imi face dupa cativa km...daca era de la ciocu de papagal cred ca imi facea intruna...Azi am pus alta pana la clapeta de aer sa nu se mai inchida, carton in fata carburatorului...o sa vad


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 18:43
Forum Renault