DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> arcuri sau amortizoare?, masina lasata pe spate

Tokai
post 30 Mar 2005, 08:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 21 December 04
From: Iasi




de la un timp am observat ca s-a lasat mult masina pe spate. Pe fata, deloc. Explicatii ar fi: an de an am carat cu ea foarte mult, mai ales toamna, must si vin. biggrin.gif
Ce credeti: sunt arcurile sau amortizoarele?


--------------------
Dacia 1310 TLX - IS-01-XPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 30 Mar 2005, 09:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Arcurile.
Solutia e sa montezi arcuri suplimentare.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 30 Mar 2005, 09:44
Post #3


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(gdm @ 30 Mar 2005, 10:05)
Arcurile.
Solutia e sa montezi arcuri suplimentare.
*



Te rog nu da solutii pur romanesti care nu respecta specifiicatiile masinii.

Tokai, sigur sunt arcurile daca masina e lasata. Daca se mai misca si ca un vapor, atunci ar fi si amortizoarele. Altfel, doar arcurile sunt problema.

Solutia: arcuri noi. Recomand sa pui arcuri de break, daca cari mult.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 30 Mar 2005, 10:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




am o intrebare-raspuns! inaltatoare de cauciuc d`alea la 50 de mii din targ nu merg?


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 30 Mar 2005, 10:34
Post #5


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




SOR

Bah, si tu? Nu v-ati prins ca arcurile omului is inmuiate? Ridicati masina cativa centimetri cu alea, dar problema nu o rezolvati. Arc terminat -> Arc nou.

Daca mai veniti cu solutii dinastea de spatele blocului, ca le sterg.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 30 Mar 2005, 10:37
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




driverx smile.gif eu am intrebat biggrin.gif si oricum cred ca arcurile sunt problema tongue.gif dar am dat solutia asta pt ca poate nu are omul bani sa dea 1 mil pe arcuri ...


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 30 Mar 2005, 10:47
Post #7


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Anyway, daca poza din avatar e recenta, dupa mine masina aia sta bine. Poate cu sarcina in spate ii vine sa intre in pamant, dar in scurt timp si cu inaltatoarele cam tot acolo ajunge.

Tokai, daca masina nu incepe sa mearga in trei roti in curbe cand e incarcata, mai mergi asa cu ea, si pune usor bani deoparte 1-1.5 mil pentru niste arcuri noi. Sau daca bugetul e chiar limitat, macar ceva SH, dar uita-te sa fie de aceasi lungime macar necomprimate. Cat de egale vor fi, vei vedea cand isi pune masina ta fundul pe ele.

Desi suntem posesori de batranele care ne usuca de bani, pe aceasta cale va rog eu frumos incercati sa va auto-cenzurati pe cat posibil cu chestii care RAR nu le accepta, sau orice ilegal care chiar ar putea pune viata noastra in pericol. Multi posesori care nu se pricep foarte mult sunt prostiti de tot felul de mecanici la care Vorba "Las' ca merge si asa" e mai sfanta decat Biblia, sa nu ii prostim si noi mai mult.

Va multumesc.



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 30 Mar 2005, 10:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




sa stii driverx ca si la mine e la fel biggrin.gif sta bine pe roti dar cand se pun 2-3 in spate dau cu presurile pe asfalt biggrin.gif deci nu se poate vedea ochiometric... parerea mea!
cel mai simplu pt el... se iau 2 bucati arcuri de break se arunca pe masina si the end biggrin.gif

This post has been edited by SOR: 30 Mar 2005, 10:52


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 30 Mar 2005, 11:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




cu toate ca principala cauza a spatelui lasat sunt arcurile, pe mine ma macina o dilema vis a vis de amortizoare:
-de ce dupa ce am schimbat (la o alta berlina) numai un amortizor pe spate , mi s-a lasat spatele pe partea noului amortizor de parca aveam 100kg in coltul portbagajului ?
-de ce dupa ce am inlocuit arcurile pe spate (tot la o alta berlina) pe motiv de spate care s-a lasat cu arcuri noi, spatele a ramas cazut?
sunt convins ca si amortizoarele au un rol in povestea asta dar n-am reusit sa gasesc o explicatie logica.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Immortal
post 1 Apr 2005, 05:30
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 17 July 04




Vin si eu cu o problema oarecum asemanatoare. Din cand in cand, masina ramane culcata - dar doar pe stanga-spate. Intr'o dimineata, cand am lasat'o intr'o rampa destul de pronuntzata, am gasit'o cu "curu lipit de pamant". Cand apesi tari pe spate - in stanga, se simte ca e mai "slaba" - si uneori se ridica la loc, iar ... rareori, ramane jos, pana mai "apesi" o data.
Well, ce'i de facut?

Si scuzati exprimarea. Totusi, e 6.30 biggrin.gif


--------------------
Chevrolet Kalos 2006, 5dr 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 Apr 2005, 07:56
Post #11


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Immortal

Ai masina cu personalitate. Ii place sa ia....pozitie. Serios acuma, inca asa ceva nu am mai auzit. Singura piesa care poate opune asa forta ar telescop intepenit. Altceva nu vad. Poate si un arc rupt, dar nu stiu. Fuguta repede la mecanic ca altfel in scurt timp o sa inceapa sa faca fite de low-rider.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 3 Apr 2005, 11:13
Post #12


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Tokai,

Daca bugetul este o problema atunci recomand sa vizitezi urmatorul link. Tot este mult mai bine decat cu improvizatii.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=16885&hl=


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 11:40
Forum Renault