carburator, pulverizare benzina
![]() ![]() ![]() |
carburator, pulverizare benzina
pirvumark |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.630 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, poti sa pui o injectie monomotronic.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
ca sa pui injectie te costa de nu face masina. si e multa migaleala si multe rahaturi de modificat...cu ce te deranjeaza ca e aruncata sub forma de jet?
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#4
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Pentru ce injectie? Cand s-o strica sa imi dau cu presupusu
![]() Dar cu ce te deranjeaza ca iti picura? Oricum ai pata calda, care ajuta sa se evapore benzina. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
nu ma deranjeaza, doar ca sub forma de vapori, sau pulverizata cat de cat ma gandeam ca ar creste un pic puterea. ar absorbi-o mai repede . scad timpii morti ce apar la evaporarea lichidului.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Pai,daca o pulverizezi,se va aseza precum vopseaua pe peretii difuzoarelor si nu va mai ajunge decat pana in galerie.
|
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#7
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(pirvumark @ 25 Nov 2009, 11:32) nu ma deranjeaza, doar ca sub forma de vapori, sau pulverizata cat de cat ma gandeam ca ar creste un pic puterea. ar absorbi-o mai repede . scad timpii morti ce apar la evaporarea lichidului. Deci pompa de sprit este utilizata pentru a anula timpi morti pana cand se amorseaza restul sistemelor ![]() Eu nu am observat timpi morti pana cand ajunge benzina in carburator. O ideea ar fi sa creste presiunea in cnc si sa mai micsorezi varful ciocului. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
CT 06 THH |
![]()
Post
#8
|
![]() ... Group: Members Posts: 115 Joined: 31 August 09 From: constanta ![]() |
cum sa micsorezi ciocul??
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 06 THH
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
adica sa-l ingustezi la capat
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#10
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Bingo
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
CodeXS |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
Din ce stiu eu despre carburatorul Carfil admisia benzinei in camera pompei de acceleratie este facuta din CNC printr-un jiclor cu bila (cu o gaurica mica de refulare in el).
Cand se actioneaza pompa prin apasarea violenta a pedalei de acceleratie, bila din jiclorul de mai sus obtureaza revenirea benzinei in CNC, astfel incat presiunea este eliberata doar prin ajutajul pompei de acceleratie ("cioc de papagal"). Din cele spuse mai sus rezulta ca in CNC nu creste presiunea si oricum cuiul pontou nu are legatura cu acest ansamblu. (pe romaneste nu se forteaza nimic, iar membrana pompei e oricum prea elastica pentru a putea genera o presiune mare care sa "strice" ceva - cumva). On topic Ajutaj de descarcare cu pulverizare este aproape imposibil de manufacturat prim prisma lipsei unei presiuni substantiale a pompei de acceleratie si imposibilitatea descarcarii bruste si controlate ca durata a unei parti din continutul acesteia. Totusi se poate optimiza forma si locul in care "jetul" cade..si a fost dezbatut aici pe forum, este posibil sa gasesti rezultatul prin functia Search. (eu nu reusesc sa il utilizez cu success si rezultate imediate care sa reflecte cuvintele cautate) |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 01:03 |