DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme dacia injectie

dex
post 3 Dec 2009, 12:26
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




salut. am si eu o problema cu masina. am o dacie berlina din 2003 si o am de vreo 4 luni. pana acum nu am avut probleme la ea numai ca proprietarul mi-a zis ca a avut ceva probleme la injectie. problema la mine este ca dupa ce pornesc motorul sta putin turata ( e normal , motorul e rece) dupa care , de obicei isi revenea la turatia normala. ti sa mentionez ca nu am turometru la masina , doar dupa ureche imi dau seama. de cateva zile , chiar daca merg cu masina si motorul e cald , la relanti imi sta la fel de turata si nu reusesc sa-mi dau seama unde e problema. m-am uitat si am vazut ca sufa de la acceleratie e slabita , turatie e reglata de un motoras si nu prea vad ce i-as putea face. daca stie cineva despre e vorba si ce e de facut va rog ajutati-ma. e foarte naspa sa o auzi asa turata si plus de asta in frana de motor se comporta putin cam ciudat. franeaza dar cand o scot din viteza revine la turatia de la relanti si e destul de ridicata.


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 3 Dec 2009, 16:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




incearca sa dau reset la calculator.ai schimbat de curand bateria sau altceva pe la motor?pe la sistemul de franare pe la servofrana?

la calculator ca sa dai restart,scoti borna de mius de la baterie si o lasi scoasa vreo 5 minute.dupa care o conectezi la loc pornesti motorul si o lasi sa mearga circa 5-10 minute fara sa apesi acceleratia.

Cum face urat la frana de motor?smuceste?


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 3 Dec 2009, 19:17
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




acum cateva zile am ajutat pe un prieten sa-si porneasca masina. am scos bateria pentru ca nu aveam fise si apoi am observar diferenta asta dar abia a 2-a zi. si nu pot sa zic k face chiar placut in frana de motor dar se simte relantiul ridicat. o sa incerc cu borna minus sa vad ce obtin. chiar acum merg. ms frumos. te tin la curent

3 Dec 2009, 19:54:
am incercat aceasta metoda si nu merge. am lasat borna minus vreo 10 min scoasa si apoi am conectat-o si am pornit motorul fara sa apas acceleratia vreo 10 min. am oprit motorul dupa care l-am pornit iar si acelasi lucru. nu s-a schimbat nimic. oare ce ar putea fi ?

This post has been edited by dex: 3 Dec 2009, 19:54


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianrobert
post 3 Dec 2009, 22:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




motorasul pas cu pas nu mai functioneaza corect


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 3 Dec 2009, 23:23
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@dex:
Posibil ca atunci cand ai scos bateria sa se fi miscat/desfacut vreo mufa de la vreun senzor(temp. apa,etc) si ECU a intrat in regim LHM(avarie).
Verifica toate mufele si eventual curata-le cu spray de contacte electrice.
In ceea ce priveste motorasul de ralanti(presupunand ca el este de vina), manifestarea ta corespunde blocarii tijei motorasului intr-o anume pozitie(corespunzatoare ralantiului la cald).

Sfatul meu este sa verifici/cureti mufele senzorului de temperatura lichid racire si
ale corpului-clapeta.Apoi treci la verificarea motorasului de ralanti.

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 3 Dec 2009, 23:23
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




in afara de sa-l inlocuiesc i-as mai putea face ceva?

4 Dec 2009, 07:15:
ms frumos. te tin la curent

This post has been edited by dex: 4 Dec 2009, 07:15


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 4 Dec 2009, 10:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@Dex:Motorasul de ralanti se poate reconditiona(in functie de defect).
Citeste AICI

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 4 Dec 2009, 21:00
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




ms frumos. o sa vad daca-l pot rezolva

dureaza mai mult de 3-4 ore? ca sa stiu daca ma pot apuca si termina maine. din pacate muncesc si pe la 3 trebuie sa las reparatiile


This post has been edited by dex: 4 Dec 2009, 21:01


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 6 Dec 2009, 07:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




pe corpul clapeta ai trei stuturi acoperite cu dopuri de plastic! Vezi daca mai sunt dopurile la locul lor.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 7 Dec 2009, 01:30
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE
chiar daca merg cu masina si motorul e cald, la relanti imi sta la fel de turata, si nu reusesc sa-mi dau seama unde e problema.

@pcostica: cu motorul cald, daca ar fi tras atat de mult aer fals(cat pentru ralanti de peste 1000 rpm) motorul n-ar mai fi stat la ralanti! Corectiile de amestec la cald sunt mult mai "fine"(adica sistemul de injectie NU POATE compensa pentru atat de mult aer fals aspirat de un motor cald).
In plus,la cald, in caz de aer fals in cantitate moderata(sa presupunem ca a sarit un singur dop de la corpul-clapeta), ralanti-ul NU CRESTE la o asemenea valoare(peste 1000 rpm) ci cresterea este undeva pana in 1000 rpm cu simptomele specifice:tremurat,oprire brusca a motorului,etc.
Totodata, una dintre manifestarile de aer fals la cald este variatia haotica a ralanti-ului(variatii bruste si deseori oprirea motorului) insa initiatorul nu reclama o astfel de functionare.
Imi mentin parerea, si anume ca problema ar fi ori de la vreun traductor(de temperatura,etc) al sistemului de injectie ori de la actuatorul de ralanti(gripaj mecanic, probleme la contactul de ralanti,etc).

Sper ca initiatorul topicului sa ne tina la curent.
Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 7 Dec 2009, 09:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




termostatul nu e blocat de deschis cumva? verifica si asta.//


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 7 Dec 2009, 17:20
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




o sa va tin la curent cu reparatiile. din pacate eu muncesc de la 9 dimineata la 5 seara. nu prea am timp , dar sper ca sambata sa ma apuc si s-o rezolv. va multumesc


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 16:26
Forum Renault