DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme frîne, După un timp nu mai are pedală

gangara
post 7 Dec 2009, 16:08
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




salut...vă cer pt a N-a oară ajutorul...
Datele problemei: garnituri cilindri spate schimbate, pompă noua de Autonova (de papuc Diesel), cilindrii din etrieri culisează bine, pierderi de lichid nu sunt.
Fac aerisirea corespunzător și am pedala foarte sus, respectiv frîne eficace.
Menționez că la aerisire majoritatea aerului îl dă la cilindrul drept spate (vedere din spate).
Cu toate astea frînele mă țin foarte puțin. După cîțiva km și cîteva apăsări îmi scade treptat pedala. Actualmente, ca să am o frînare eficace și pedala sus tb să îi fac 3 pedale succesive.
Singurul element din circuit,după părerea mea, a rămas limitatorul (care a fost schimbat acum vreo 3 ani). Există vreo modalitate plauzibilă de a înlocui limitatorul acela cu ceva "pe direct"?
vă mulțumesc anticipat


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 7 Dec 2009, 16:18
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




nu este indicat sa anulezi limitatorul de franare! Daca zici ca tot gasesti aer in instalatie sigur pe undeva pierde lichid, mult/putin tot aia e, iese lichid intra aer. Verifica cu atentie cilindri de franare de pe spate.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 7 Dec 2009, 16:26
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




pedale repetate = garnituri pompa
nu anula repartitorul , nu doar pentru ITP ci ptr. siguranta ta - blocarea rotilor spate fara incarcatura iti va provoca aduceri aminte nu prea placute , daca mai traiesti desigur .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 7 Dec 2009, 17:59
Post #4


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Pe undeva trage aer in instalatie. Cum au zis si colegii, nu anula repartitorul, ca nu faci treaba buna. Ia-o la verificari, sa vezi pe unde trage aer. Si eu am pus acum un an pompa de Autonova de papuc (ma rog, in ambalaj de uzina) si a mers din prima, nu cred sa se fi dus asa repede garniturile, poate doar aca a stat mult timp in depozit.


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 7 Dec 2009, 19:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




de la pompă sigur nu este. Motivul pentru care cred acest lucru este că și cu pompa veche aveam exact aceeași pb. Am schimbat-o pt că s-a stricat supapa unui cilindru din interiorul pompei și nu mai aveam frîne mai deloc.
Repartitorul nu vreau să-l anulez în mod neapărat. Era o ideea pt că nu mai știu ce să-i mai fac. Mă gîndeam că el ar fi motivul.
Am schimbat garniturile de la cilindrii spate și tot așa face...
Un cilindru spate break de "uzină" e 100 lei.
Am înțeles că aerisirea spate se face cu limitatorul blocat. Cînd fac aerisirea încerc să apăs pe el însă nu e nici o șansă...
Pe față nu prezintă aer, decît pe spate.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 7 Dec 2009, 19:47
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(gangara @ 7 Dec 2009, 18:05)
de la pompă sigur nu este. Motivul pentru care cred acest lucru este că și cu pompa veche aveam exact aceeași pb. Am schimbat-o pt că s-a stricat supapa unui cilindru din interiorul pompei și nu mai aveam frîne mai deloc.
Repartitorul nu vreau să-l anulez în mod neapărat. Era o ideea pt că nu mai știu ce să-i mai fac. Mă gîndeam că el ar fi motivul.
Am schimbat garniturile de la cilindrii spate și tot așa face...
Un cilindru spate break de "uzină" e 100 lei.
Am înțeles că aerisirea spate se face cu limitatorul blocat. Cînd fac aerisirea încerc să apăs pe el însă nu e nici o șansă...
Pe față nu prezintă aer, decît pe spate.
*




pune 15 saci de ciment in portbagaj si ai repartitoru' liberat smile.gif
frina de mina la citi dinti prinde ?


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 7 Dec 2009, 20:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




frîna de mînă începe să țină pe la al 4-lea dinte, dar ține puternic sus de tot.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 12:03
Forum Renault