DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> "arunca de spate", logan

adită
post 8 Dec 2009, 16:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




scz pt titlu dar nu am stiu cum sa descriu mai bine problema mea!
de un timp la gurile de canal iesite din asfalt(cele care ies putin si nu sunt la nivel) si la gropi pe la viteza de 50 in sus simt la fiecare trecere ca si cum ar sarii putin spatele....parca ai avea impresia ca nu mai ramane fix pe traiectoria initiala!
un prieten mi-a zis ca am presiunea dezechilibrata in roti!am facut presiunea si aveam cam putin in roti,1.5 in toate 4!am pus pe fata 2.2 si pe spate 1.9!stiu ca la carte scrie 2.2 pe spate si 2 pe fata parca dar mi se pare mai ok ca pe spate sa nu le ai balon...sta mai bine pe curbe!
in fine faza e ca si acum face la fel!
aveti idee ce este?poate amortizoarele...dar au totusi 47.000!zic ca ar fi prematur!
astept parerile voastre!


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Dec 2009, 16:22
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Întâi adu mașina la parametrii normali de funcționare, și abia apoi determină dacă există sau nu probleme...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 8 Dec 2009, 16:29
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




nu cred ca se va imbunatatii ceva daca bag 2.2 pe spate!cred ca din contra... sad.gif
ma rog nu va imaginati ca te da cu capul de plafon biggrin.gif

This post has been edited by adită: 8 Dec 2009, 16:30


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Dec 2009, 16:34
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(adită @ 8 Dec 2009, 16:20)
am pus pe fata 2.2 si pe spate 1.9!stiu ca la carte scrie 2.2 pe spate si 2 pe fata parca dar mi se pare mai ok ca pe spate sa nu le ai balon...sta mai bine pe curbe!
*




QUOTE(adită @ 8 Dec 2009, 16:29)
nu cred ca se va imbunatatii ceva daca bag 2.2 pe spate!cred ca din contra... sad.gif
*



Te rog să îți expui, dacă vrei, părerea în legătură cu cum ți se pare și cum crezi tu că s-a ajuns la acele valori pentru presiunea din pneuri, și eventual ce calificare are persoana care a făcut-o.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 8 Dec 2009, 16:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




eu am spus ca in carte scrie ca pe fata tre sa ai 2.0 si pe spate 2.2!
parerea mea ca ar face mai rau daca as pune 2.2 pe spate deoarece roata ar avea presiunea mai mare!e oarecum logic!
nu stiu asa zic eu!
poate ma insel!
zi-mi si parerea ta!
smile.gif


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Dec 2009, 16:44
Post #6


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(adită @ 8 Dec 2009, 16:20)
parca ai avea impresia ca nu mai ramane fix pe traiectoria initiala!
*



Adică n-ai presiune în anvelope suficientă, și pneul se deformează înspre lateral, talonul nu mai stă perpendicular pe sol.

Te întrebasem de ce crezi tu că valorile din carte, date de un inginer, în urma unor calcule și încercări, sunt mai proaste decât alea care "ți se par și le crezi tu" mai bune...

This post has been edited by C a t a l i n: 8 Dec 2009, 16:45


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Dec 2009, 16:44
Post #7


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai daca deja stii mai bine decat aia de au facut masina care e presiunea buna, de ce mai intrebi aici care e problema?
Ai incercat sa abordezi mai incet gurile alea de canal, cu viteza mai mica?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 8 Dec 2009, 16:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




pai tot timpul am avut acelasi mers si nu facea asa!sa zic ca face cam de 2-3 saptamani!
nu iti imagina ca o rup in canale si in gropi!
sunt canale peste care poti trece lejer!


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Dec 2009, 16:48
Post #9


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi tu ai impresia că o anvelopă cu care rulezi la o presiune necorespunzătoare ține o veșnicie?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 8 Dec 2009, 16:51
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




ma gandeam ca o fi si din cauza cauciucelor ca sunt cele de vara...si ca din cauza frigului..s-au mai intarit!
ce-i drept am mers destul de mult dan-plulea cu presiunea mica! sad.gif

This post has been edited by adită: 8 Dec 2009, 16:53


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 8 Dec 2009, 22:24
Post #11


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Umfla rotile cum recomanda producatorul si nu vei mai avea probleme, problema ti-ai facut-o singur pentru "ca crezi tu"...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 9 Dec 2009, 00:28
Post #12


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Stai linistit ca nu se intampla nimica. Sare mai tare peste gurile de canal, asta este. Orice masina face asa mai ales cand mai si virezi, se deplaseaza putin pe traiectorie, in fct. de viteza, amortizoare si gradul de uzura al strazii (gropi). Nu e nici o problema, stai linistit.
Atatia "nimeni" si-au adus din afara niste cazane auto si niste joanghine de le cad tablile, si dau bani la RAR spaga cat pt. o masina noua, ca sa treaca si nu au patit nimica cu acele harburi de UE.
Asa ca tu stai linistit cu o masina aproape noua. Nu are nimica si nu vei pati nimic. Depinde doar de cum conduci.

This post has been edited by Imparatul: 9 Dec 2009, 00:29


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 9 Dec 2009, 11:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




hai ca o sa fac si cum zice producatorul!o sa bag 2.2 pe spate sa vedem ce o sa se intample!desi nu sunt deloc convins ca situatia s-ar imbunatatii, o fac!va tin la curent!va multumesc tuturor pt sfaturi!
ce spui tu cataline ar avea o logica totusi!
azi bag 2.2 sa vad!

This post has been edited by adită: 9 Dec 2009, 11:05


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Dec 2009, 11:09
Post #14


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




Sunt 3 cauze: presiunea din pneuri, amortizoarele si bucsele de cauciuc de la punte.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Dec 2009, 11:12
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




prima cauza cade la diferente de genul 0.2 bar nu avea rost contradictia pe tema asta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 9 Dec 2009, 12:36
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Si masina mea face chestia asta la viteze mai mari in viraje cu usoare denivelari. Nu e de speriat dar uneori parca te surprinde
Am pus aceasta intrebare unui reprezentant Dacia la un moment dat si a spus ceva de genul ca ar fi din cauza defazajului suspensiei (fata spate cumva) ca nu ar fi bun ptr ca masina e inalta. Cine poate traduce chestia asta e binevenit.
Spune ca o rezolvare ar fi nu stiu ce amortizoare facute in cehia dar nu am mai multe amanunte


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 9 Dec 2009, 13:23
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




nedumerire.gif nedumerire.gif nedumerire.gif


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 9 Dec 2009, 13:44
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Si a mea face la fel. De cand am luat-o. Si cu presiunea ca la carte si fara. Mai ales pe afara, daca am viteza, iau o curba, iar curba e nitel denivelata, fuge de cur in exterior. Numai cu portbagajul incarcat sau cu pasageri in spate nu face. Dealtfel logic. Cred ca e din ciclul "asa face toate".


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Dec 2009, 14:20
Post #19


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Geox16v @ 9 Dec 2009, 12:36)
a spus ceva de genul ca ar fi din cauza defazajului suspensiei (fata spate cumva) ca nu ar fi bun ptr ca masina e inalta. Cine poate traduce chestia asta e binevenit.
*

= pune un sac de nisip in portbagaj sa ai greutate mai mare pe spate


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Dec 2009, 14:21
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sau umbla cu rezervorul plin, ca am vazut ca-i la moda la multi Loganisti sa bage de 30 ron cand ajunge la ultima linie.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Dec 2009, 14:27
Post #21


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(argon @ 9 Dec 2009, 14:21)
sau umbla cu rezervorul plin, ca am vazut ca-i la moda la multi Loganisti sa bage de 30 ron cand ajunge la ultima linie
pai cu 30ron face sute de km, masina consuma putin. este si normal sa bage de atat


9 Dec 2009, 15:12:
Eu am schimbat doua seturi de amortizoare pe masina. Cand le-am pus noi, a disparut in proportie de 90% efectul de dezechilibrare. Cu setul de acum (al doilea) inca nu este deranjant dezechilibrul. Dar eu as mai suspecta si prinderile de cauciuc care tine puntea de sasiu.

This post has been edited by IRONICK: 9 Dec 2009, 15:12


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 9 Dec 2009, 17:23
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




de cand ai masina ironik?


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 9 Dec 2009, 21:21
Post #23


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(argon @ 9 Dec 2009, 15:21)
sau umbla cu rezervorul plin, ca am vazut ca-i la moda la multi Loganisti sa bage de 30 ron cand ajunge la ultima linie.
*


Lasa ca e bine sa fii la moda mai ales cand retardul de la benzinarie incurca varza cu cartofii si iti baga benzina in loc de motorina tongue.gif prietenii stiu de ce!

Pe mine ma streseaza la culme cand trec peste bumpere daca stau pe locurile din spate. suspensia este destul de rigida pe spate cu masina neincarcata.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 10 Dec 2009, 09:41
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




apai daca si suspensia de logan e rigida atunci nu stiu ce sa mai zic , eu zic ca e cea mai buna suspensie ptr cei care alterneaza asfalt cu drum de tara , cu pavaj piatra cubica si cu canale si borduri . Fara sa vreau sa fac propaganda zic ca se comporta binisor in toate situatiile de exploatare. Referitor la fugit spatele in viraj cu denivelari tip gropi sau gauri de canal zic ca e normal sa fuga spatele din moment ce una din roti rupe aderenta si patineaza lateral , capacul ala de canal lucios si putin umed nu ofera nici o aderenta cu pneul , la fel si groapa care iti salta puntea spate si una din roti ramane partial "in aer" .


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Dec 2009, 10:26
Post #25


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(adită @ 9 Dec 2009, 17:23)
de cand ai masina ironik?
nu am, mi-o imprumuta tata din cand in cand ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 10 Dec 2009, 12:07
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




ma rog, reformulez!cati ani are masina tatalui tau?


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Dec 2009, 12:20
Post #27


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




este din 1900 toamna ... glumesc

2005



This post has been edited by IRONICK: 10 Dec 2009, 12:22


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Dec 2009, 14:24
Post #28


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si cati km are masina tatalui tau?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu64
post 18 Dec 2009, 18:30
Post #29


dinulescu nelu


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 December 09
From: giurgiu




radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
renault megane 2008 dci 80cp prestige - gr 64 din
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaimgm
post 18 Jul 2011, 17:45
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 9 March 08
From: Arges




Stiu ca e cam vechi topicul dar poate da cineva solutia pentru aceasta problema. La fel face si a mea si e chiar enervant(nesigur) si nu stiu ce sa schimb.


--------------------
Renault Megane 4 Estate GTline 2017 - 1,5 dCi EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 01:28
Forum Renault