DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Baterie descarcata, Va salut

florian90
post 20 Dec 2009, 00:38
Post #1


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




am revenit cu inca un topic...se pare ca am ramas fara baterie...azi am vrut sa o pornesc..a pornit...s-a oprit motorul..si apoi n-a mai vrut sa porneasca deloc...am scos bujiile care erau cam ude pe filet si negre pe electrod...
interesant e faptul ca am pus bateria pe redesor si aveam 12V din start...si nu inteleg,,,de ce nu a pornit..invartea prima oara repede..dupa care invartea foarte foarte greu...
am curatat bujiile...am pus bateria pe redresor(acum imi arata ca are undeva la 14.5 V)...si maine o pun pe zambilica..

de la ce ar putea fi?

va multumesc.o seara buna


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 20 Dec 2009, 12:59
Post #2


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Pai daca avea 12 V din start eu zic ca bateria e buna ..............Nu ti-a murit motorul din cauza bateriei ,ci probabil ca nu-ti mai incarca alternatorul .......pune baterie reincarcata sau o baterie buna si ia tensiunea sa vezi daca alternatorul incarca bine si totodata verifica amanuntit aprinderea ,in special reglajele la platina ,capacul delcoului ,fise si bobina ..........suspectez mai mult la tine partea cu aprinderea ........bafta


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Dec 2009, 17:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




una din problemele pe care le aveam de obicei iarna era electromotorul (avind cal aceleasi simptome) , avind uzura lua curent mai mare , cum umblam la el si schimbam perii se lagare mergea ok
nu strica sa incarci bateria apoi sa o pornesti si sa vezi daca incarca (13,8-14,4)
pe baterie poti avea 12V dar daca este descarcata in momentul cind actionezi electromotorul poate scadea si la 9V si nu mai ai scinteie ca sa porneasca

This post has been edited by bygy007: 20 Dec 2009, 17:14


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 20 Dec 2009, 21:02
Post #4


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




salutare..am revenit...
azi am pus bateria pe masina...si cand sa pun borna "-"..mi-a facut flama...a pornit alarma..iar dupa 1 sec a iesit fum din alternator..am deconectat alarma si am pus din nou pe borna pe "-"si surpriza nu a mai facut scurt...masina a luat-o la prima cheie..dar alternatorul nu mai incarca cum trebuie(era si normal)..pe bord indiferent de cat merg imi arata abia 25% acul...ca sa zic asa...si o chestie logica...cand am fost acum pe centura...aveam o lumina in faruri..de mai bine le stingem...dar cand am ajuns acasa mergeau normal...oricum...alarma de la masina tot timpul mi-a facut figuri...imi porneste alarma din senin...iar acum de cand e foarte rece...si turez masina...se aude alarma foarte incet,timp ce merg dar culmea cand calc ambreiajul alarma se opreste..
maine o sa merg sa rezolv problema de la alternator...incarca dar foarte putin..mi s-a spus ca s-a ars o dioda sau ceva de genu


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Dec 2009, 01:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




1 desfaci alternatorul si il verifici , eventual il repari
2 verifici masele mai ales cea dintre alternator si aripa stinga fata
3 verifici curentul de repaos


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 22 Dec 2009, 01:37
Post #6


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(bygy007 @ 22 Dec 2009, 01:01)
1 desfaci alternatorul si il verifici , eventual il repari
2 verifici masele  mai ales cea dintre alternator si aripa stinga fata
3 verifici curentul de repaos
*



am salvat topicul...nu stiu daca o sa incerc eu sa-l repar...mi-e teama ca mai rau il stric...dar chestia cu alternatorul este de mecanic sau electrician(multi mi-au si ala si ala-sunt..intr-o ceata continua..)
oricum alarma asta este tare pacatoasa...numai probleme am avut din cauza ei...si multi care au sau au avut alarma..au avut si probleme.(ma refer la cei cu dacii putin mai vechi)

oricum ms frumos bygy..o noapte frumoasa iti doresc biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 22 Dec 2009, 15:00
Post #7


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Alternatorul il repara electricianul ............eu zic sa iei in calcul si varianta unui alternator Sh nu depaseste 20-30 de ron........bafta


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 22 Dec 2009, 15:26
Post #8


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(vallyyy @ 22 Dec 2009, 15:00)
Alternatorul il repara electricianul ............eu zic sa iei in calcul si varianta unui alternator Sh nu depaseste 20-30 de ron........bafta
*



si unul nou cam cat ar costa?


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Dec 2009, 15:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




mai bine il repari pe ala vechi , daca lucrezi cu atentie nu ai ce sa strici , multa rabdare daca nu ai desfacut niciodata , pacat ca la vremea aia nu am avut aparat foto sa il fac foarte explicit


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 22 Dec 2009, 15:41
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




exact la fel mi-a facut si mie ieri...cand afara au fost multe grade cu minus...am dat la cheie de 20 de ori si nu a pornit...bineinteles ca am inecat-o.Bun, am pus cabluri,am luat curent de la alta masina si a pornit imediat.Ideea este urmoatoare,mi-a zis mie un mecanic,cand e frig afara ianinte de a porni scoti pe liber si invarti de paleti astfel sa tai uleiu care se ingroasa....astfel taindu-l o sa porneasca mai usor...si azi dimineata cu aceeasi baterie care am omorat-o ieri dand chei a pornit din prima...luand in seama sfatul ce il primisem...va sfatuiesc sa incercati poate e de folos; apropo eu mai stiam pe cineva care punea jar sub baie sa ii subtiasca uleiu biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 22 Dec 2009, 21:02
Post #11


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




[quote=adrianadrian,22 Dec 2009, 15:41]exact la fel mi-a facut si mie ieri...cand afara au fost multe grade cu minus...am dat la cheie de 20 de ori si nu a pornit...bineinteles ca am inecat-o.Bun, am pus cabluri,am luat curent de la alta masina si a pornit imediat.Ideea este urmoatoare,mi-a zis mie un mecanic,cand e frig afara ianinte de a porni scoti pe liber si invarti de paleti astfel sa tai uleiu care se ingroasa....astfel taindu-l o sa porneasca mai usor...si azi dimineata cu aceeasi baterie care am omorat-o ieri dand chei a pornit din prima...luand in seama sfatul ce il primisem...va sfatuiesc sa incercati poate e de folos; apropo eu mai stiam pe cineva care punea jar sub baie sa ii subtiasca uleiu biggrin.gif
*

[/quote]

asa i-am facut si eu..numai ca la mine a pornit iar dupa 3 secunde s-a oprit..si dupa aceea mi-a murit bateria...iar a doua zi cu bateria incarcata,bujiile curatate si uscate..a pornit la sfert...
chestia cu invartitul paletilor am mai incercat..o sa incerc ca sunt curios(am ulei 20w50 champion-50 lei-dupa ce l-am pus pe masina am vazut ca era expirat..mi l-au bagat pe gat aia unde am fost sa fac schimbul de ulei.ca sa ies mai ieftin la mana de lucru.)

[quote=bygy007 15:30
mai bine il repari pe ala vechi , daca lucrezi cu atentie nu ai ce sa strici , multa rabdare daca nu ai desfacut niciodata , pacat ca la vremea aia nu am avut aparat foto sa il fac foarte explicit[/quote]

o sa incerc maine sa-l dau jos mai ales ca se mai incalzeste afara..dc nu o sa ma descurc o sa ma duc la electrician...si oricum trebuie sa merg acolo ca sa scap de alarma...si sa raman numai cu inchiderea centralizata


This post has been edited by florian90: 22 Dec 2009, 21:05


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 22 Dec 2009, 22:02
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




parerea mea...e cam gros 20-50...eu am 15-40 si in ziua cand a fost frigu,adik ieri...iainte de toate cand am scos jorja se tinea uleiu parca era intarit:))) clar ca se ingrosase...pana ieri nu stiam de faza cu paletii nici eu,azi a functionat....


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 22 Dec 2009, 22:40
Post #13


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(adrianadrian @ 22 Dec 2009, 22:02)
parerea mea...e cam gros 20-50...eu am 15-40 si in ziua cand a fost frigu,adik ieri...iainte de toate cand am scos jorja se tinea uleiu parca era intarit:))) clar ca se ingrosase...pana ieri nu stiam de faza cu paletii nici eu,azi a functionat....
*



pai da ,e gros pai la 15w40 nu ar trebui sa ai probleme cu uleiul asta...eu pe aici pe forum am invatat cum sa porneasca masina mai bine...la minel parca am vazut postul...dimineata dau 3 "spritzuri" si trag socul..dau la automat..porneste la sfert..dupa care scot socul..si o tin eu din acceleratie la 1000-1200 rpm pana cand se incalzeste


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 23 Dec 2009, 13:39
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




pai stiu ca nu ar trebui sa am probl. da stii cum e cu dacia...te lasa cand iti e lumea mai draga...oricum si la frigu care era :| -19 grade...era un vecin cu o masina caruia ii arata in bord si mi-a zis cat de frig era....plus ca peste noapte a fost mult mai frig...in fine n-avem ce face mergem inainte biggrin.gif

23 Dec 2009, 13:41:
ps:dupa ce am postat aici abia acu am vazut ca ai si tu tot break tot din 96 biggrin.gif

This post has been edited by adrianadrian: 23 Dec 2009, 13:41


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 23 Dec 2009, 16:37
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(adrianadrian @ 22 Dec 2009, 14:41)
exact la fel mi-a facut si mie ieri...cand afara au fost multe grade cu minus...am dat la cheie de 20 de ori si nu a pornit...bineinteles ca am inecat-o.Bun, am pus cabluri,am luat curent de la alta masina si a pornit imediat.Ideea este urmoatoare,mi-a zis mie un mecanic,cand e frig afara ianinte de a porni scoti pe liber si invarti de paleti astfel sa tai uleiu care se ingroasa....astfel taindu-l o sa porneasca mai usor...si azi dimineata cu aceeasi baterie care am omorat-o ieri dand chei a pornit din prima...luand in seama sfatul ce il primisem...va sfatuiesc sa incercati poate e de folos; apropo eu mai stiam pe cineva care punea jar sub baie sa ii subtiasca uleiu biggrin.gif
*



DAC-urile de armata 445 si 665 , aveau un fel de Sirocou ptr. incalzirea antigelului din motor si implicit usurarea pornirii - in 15 min. aveam motorul la 60º si pornea la sfert cu 20º sub zero afara. Gazele de ardere de la acest sirocou erau dirijate sub baia de ulei ( daca dadeam mare debitul la motorina ieseau flacari sub baie ).
Acasa aveam un Peugeot 104 , pe ger ^il porneam cu f¨onul - stateam la curte si aveam priza in garaj tongue.gif , pe ARO 243 de Brasov il preincalzeam cu o oala de 30 L de apa fierbinte scurgindu-se pe chiuloasa printr-un furtun subtire . 8 ani n-am schimbat nici electromotor ,nici injectoare ,nici pompa si mergea ca ceasu' cind l-am vindut.


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 23 Dec 2009, 21:43
Post #16


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(adrianadrian @ 23 Dec 2009, 13:39)
ps:dupa ce am postat aici abia acu am vazut ca ai si tu tot break tot din 96 biggrin.gif
*



icon_mrgreen.gif biggrin.gif

gata am rezolvat problema...am schimbat puntea de diode(80 lei-scuump)..si acum incarca perfect...am 15V cu motorul pornit...si electricianul a zis ca e de la baterie..ca cica e cam dusa..si la tensiunea asta ar putea expploda blink.gif ohmy.gif


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Dec 2009, 21:56
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca baga 15 V atunci
1 releul
2 legaturi alimentare releu

(vezi indicatiile mele despre alimentare si caderi de tensiune)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 23 Dec 2009, 22:05
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Exact, tot ce se poate, ia uitata-te pe la gaurica bateriei, iese ceva pe acolo ?


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 23 Dec 2009, 22:24
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Eu cand am inceput sa am belele cu alternatorul mi-am luat unul de ford mondeo, un Bosh de 90Ah pe care am dat 80 ron acum o luna si jumatate si nu mai am nici un stres. Ma gandesc cu reparatiile de rigoare cam tot pe acolo ajungeam si cu vechiul alternator.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 23 Dec 2009, 23:55
Post #20


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(bygy007 @ 23 Dec 2009, 21:56)
daca baga 15 V atunci
1 releul
2 legaturi alimentare releu

(vezi indicatiile mele despre alimentare si caderi de tensiune)
*



pai mi-a mai zis electricianul sa schimb si releul de incarcare...sa imi pun unul electronic...asta am sa fac cand o sa am bani

@adrian_boy: ce gaurica?(aia de iti indica starea baterie?-nu am baterie din aceea,am o caranda de 62 ah..cu sase dopuri unde pot adauga apa distilata)

@ionut_nedelcu:alternatorul e foarte bun..merge acum ca nou...buba e ori de la baterie ori releu ori alarma..

This post has been edited by florian90: 23 Dec 2009, 23:55


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 24 Dec 2009, 00:00
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Da belele mari cu alarmele astea mai "ieftine" eu pe a mea am aruncat-o pe camp intr-un moment de furie si nu-mi pare rau. Mai am doar inchiderea centralizata. Incepuse sa actioneze avariile de nebuna asa chiar daca nu era nici o vietate pe langa ea si dim ma trezeam cu bateria secata.
P.S. Asta nu inseamna ca trebuie sa procedezi asa. Scoate mufa din unitatea aceea ce alarma si vezi daca iti mai face figuri. Si mai rasfoieste pe forum dupa topicurile lui Bygy007 legate de partea de incarcare a bateriei, pe mine m-au ajutat sfaturile lui, poate te vor ajuta si pe tine. Succes maxim !

This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 24 Dec 2009, 00:06


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 24 Dec 2009, 01:09
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(florian90 @ 23 Dec 2009, 22:55)
pai mi-a mai zis electricianul sa schimb si releul de incarcare...sa imi pun unul electronic...asta am sa fac cand o sa am bani

@adrian_boy: ce gaurica?(aia de iti indica starea baterie?-nu am baterie din aceea,am o caranda de 62 ah..cu sase dopuri unde pot adauga apa distilata)

@ionut_nedelcu:alternatorul e foarte bun..merge acum ca nou...buba e ori de la baterie ori releu ori alarma..
*



Päi , ai face bine sä urmezi sfatul electricianului CÎT MAI REPEDE POSIBIL altfel distrugi bateria - mai bine verifici întîi ,cum te sfätuieste @bygy007 aici masele si tensiunile cä altfel va trebui sä aduni bani si ptr. o baterie nouä , chiar dacä ai putea sä o salvezi pe asta ce o ai , eu sunt sigur cä bateria e încä bunä - doar cä din cauza diodelor arse nu se mai încärca la capacitate .

@adrian_boy se refera la o gauricä în laterala capacului la bateriile capsulate , ochiul magic nu-i o gäuricä , e un indicator de nivel electrolit specific capsulatelor .
Si a ta are gäurici , cîte una în fiecare dop de element ptr. eliberarea vaporilor ( hidrogen ) ce se degajä în timpul încärcärii .
P.S. - sä nu te apropii cu flacärä de gäuricile alea cä poti rämîne färä fatzä .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:26
Forum Renault