geamuri inghetate in interior, surprize
![]() ![]() ![]() |
geamuri inghetate in interior, surprize
enice |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru revenit Group: Members Posts: 82 Joined: 8 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
super nova
2003 confort
- ct xx nam JYDT7
|
|||
axabrt |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
n-are nimic. eu aveam un strat FOARTE gros de gheata pe interior. Cauza a fost ca am venit de pe un drum in afara localitatii si in masina se facuse foarte cald. Afara era foarte rece si cred ca s-a intamplat ca la bucatarie cand se aburesc pe interior geamurile. doar ca la mine avea gheata de 1-2 mm
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#3
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Fenomenul se numește condensare.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Iar pentru a remedia fenomenul, se da drumul la caldura in masina, mai exact se porneste dezaburirea parbrizului...
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
axabrt |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
cred ca pentru a remedia fenomenu trebuie egalizate temperaturile dupa iesirea din masina. deschise toate usile 1 minut sa iasa caldura. E doar o idee...
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
enice |
![]()
Post
#6
|
![]() membru revenit Group: Members Posts: 82 Joined: 8 February 09 ![]() |
Cred ca axabrt are dreptate trebuie egalizata temperatura la asta nu m-am gandit
|
--------------------
dacia
super nova
2003 confort
- ct xx nam JYDT7
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#7
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(fuzzzy @ 22 Dec 2009, 11:32) Iar pentru a remedia fenomenul, se da drumul la caldura in masina, mai exact se porneste dezaburirea parbrizului... gresit... daca faci asta, nu faci decat sa diferentiezi si mai mult temperatura din interior fata de cea din exterior. Asa am facut si eu acum cateva zile si in 3 km nu s-a mai topit deloc gheata din interior, din contra, se abureau si mai rau geamurile, iar apoi "condensul" ingheta. Am incercat si cu ac-ul dar degeaba. Afara erau -10 grade, iar in interior, imediat ce am intrat, corpul generand caldura, evident s-a incalzit mai repede in masina, apoi s-a facut condens. QUOTE(axabrt @ 22 Dec 2009, 12:28) cred ca pentru a remedia fenomenu trebuie egalizate temperaturile dupa iesirea din masina. deschise toate usile 1 minut sa iasa caldura. E doar o idee... cred ca ar fi o idee buna. In felul asta intra racoarea in masina, iar apoi poti sa dai drumul la caldura linistit. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
nu am patit nici o data asa ceva , as fi interesat sa stiu dece unele masini fac si altele nu, asta pt a prevenii pe viitor.
eu as recomanda totusi spray de dezaburit geamuri (sau care nu mai aburesc, nu stiu exact , cum se numesc) bagat la greu pe geam uri pe interior. merita incercat, zic si eu. |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
cezzz |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 4 November 09 ![]() |
ati tinut cumva maneta de aer pe recirculare ? la mine nu se aburesc deloc geamurile cu toate ca tin la maxim pe caldura. daca da , da-ti maneta pe aer proaspat e posibil asta sa fie cauza, verificati
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#10
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Eu unul tin maneta pentru aer doar pe "aer de afara". Pe recirculare o pun doar daca opresc ventilatia, asta ca sa nu imi vina aer in interior in timpul mersului. La peste 70-80 la ora deja se simte.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
cezzz. tu cu caldura la maxim, pe ce treapta a aerotermei mergi? la a 3 a iti baga la fel de fierbinte sau mai pierde din caldura? (maneta fiind pe aer proaspat) ms de raspuns si scz de
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pierde din caldura pe 3 daca motorul nu atinge 80 de grade , vedeti sa nu va puna dracu sa dai pe interiorul lunetei din spate condensul cu racleta ca se duce naiba rezistenta si o sa plangeti .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
enice |
![]()
Post
#13
|
![]() membru revenit Group: Members Posts: 82 Joined: 8 February 09 ![]() |
Ideea cu spraiul nu este buna pentru ca unele contin substante uleioase si s-ar putea sa ai surpriza sa te trezesti cu o pelicula de grasime pe parbriz si nu o sa scapi asa usor de acea pelicula nici cu cea mai buna solutie de spalat geamuri Treaba cu sprai pentru dezaburiit este testata de mine si nici nu-si face efectul Ideea cu usile deschise merge pe bune
|
--------------------
dacia
super nova
2003 confort
- ct xx nam JYDT7
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
asa zisul ulei daca ar fi sa apara se ia cu o carpa imuiata in benzen.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#15
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Nu mai bine stai pe loc pana se incalzeste cat de cat in interior? Dai drumul la caldura si in cateva minute (cu aer de afara, nu recirculare) ar trebui sa se "topeasca" pelicula. Daca ai si ac, il pornesti ...
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
si la bagat aer cald, las maneta pe AC sau FRESH? cum e mai bine
|
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#17
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Nu are importanta, adica ma rog... are importanta dar oricum clapeta care inchide "caldura" , dispusa pe bord sub forma acelei rotite, nu inchide perfect etans, si tot mai "scapa" aer rece cand dai maxim cald, sau aer cald cand dai maxim rece. Dar pentru orice eventualitate las-o la mijloc. Cu aer de afara, nu recirculare. Daca tot se abureste, verifca instalatia de incalzire (caloriferul de caldura) sa nu fie spart/crapat.
Daca este spart si supureaza, mai exact in dreapta soferului, la picioarele pasagerului , atunci se va aburi indiferent de cum incalziti interiorul. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
lasati maneta pe aer de afara(FRESH), si porniti aeroterma pe treapta 1 , chiar si 2 imediat ce porniti motorul, garantat nu se va aburi nimic
![]() ![]() ![]() Geamurile vi se mai aburesc daca aveti pus un filtru de polen, sau aer, sau alta improvizatie in fata aerotermei(sa nu bage praf in masina), filtrul acela e mai mult ca sigur imbibat de apa si baga aer cu umezeala in masina..de aceea se mai aburesc geamurile ![]() succes |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 22 Dec 2009, 13:14) gresit... daca faci asta, nu faci decat sa diferentiezi si mai mult temperatura din interior fata de cea din exterior. Asa am facut si eu acum cateva zile si in 3 km nu s-a mai topit deloc gheata din interior, din contra, se abureau si mai rau geamurile, iar apoi "condensul" ingheta. Am incercat si cu ac-ul dar degeaba. Afara erau -10 grade, iar in interior, imediat ce am intrat, corpul generand caldura, evident s-a incalzit mai repede in masina, apoi s-a facut condens. cred ca ar fi o idee buna. In felul asta intra racoarea in masina, iar apoi poti sa dai drumul la caldura linistit. Per contraire, mon cher... vb lui fiderzen, cand pornesti motorul dai drumul la caldura pe aer fresh pe treapta 1... destul de rar e nevoie sa dau si pe treapta 2, 3 niciodata... caldura care vine de la duzele de aer de sub parbriz dezaburesc sticla si nu ramane nici un fel de abur ceata sau gheata... eu cel putin asa fac si nu am avut probleme... doar ca astept cateva minute cu motorul pornit si caldura pornita sa se incalzeasca in masina... |
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
cezzz |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 4 November 09 ![]() |
iarna trecuta nu i dadeam de cap cu dezaburirea, stateam permanent cu geamurile aburite pana mi-a picat fisa sa dau pe aer fresh... acum cand pornesc las motorul 1-2min sa se incalzeasca si daca se aburesc geamurile dau pe treapata a 3a pe parbriz si se dezabureste f repede. cand m-am pus in miscare las pe treapta 1. am obs ca aerul nu este la fel de fierbinte cum ar fii daca as lasa pe recirculare sau cu AC insa dupa 10-15min de mers deja pot sa stau in bluza. pe treapta 3 nu este la fel de fierbinte ca pe treapta 1. problema la mine e cu luneta ca nu functioneaza dezaburirea, se dezaburesc doar 1-2 linii in partea de sus.
This post has been edited by cezzz: 24 Dec 2009, 10:28 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#21
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
@fuzzy: Poti sa dai drumul la caldura dar in primele 5-10 minute nu prea se poate numi "caldura", mai ales cand afara sunt sub zero grade celsius. Pana se incalzeste cat de cat motorului mai dureaza si asta se intampla cel mai bine in mers cand masina se incalzeste mult mai bine in comparatie cu statul pe loc. Asta pentru ca sunt puse in miscare toate piesele masinii, acestea generand "caldura" prin frecare...
La mine dupa 3-5 minute de stat pe loc si 1-2 km de condus, apa ajunge la 2 liniute pe ceasurile de logan (adica o temperatura de 30-80 grade) si la 4 liniute dupa 4-5 km adica o temperatura cuprinsa intre 80 si 105 grade celsius. La 105 grade porneste gmv-ul pe treapta 2, si atunci caldura este cu adevarat prezenta in masina... |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Tocmai asta e ideea
![]() Oricum la nici o masina cu motorul rece nu o sa fie caldura instant asa ca pornesti motorul, apoi aerul/ventilatia pe caldura si in 5-10-15 minute pleci... si asa nu se abureste nici un geam sau parbriz... oricum e recomandat ca inainte sa pleci cu masina, fi distanta scurta sau lunga sa o verifici... cat o verifici, motorul e pornit si la fel si caldura... |
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
danimar |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 February 10 ![]() |
Salut tuturor !De curand mi-am luat o SuperNova 2001 Clima. Am intrat pe aici si timp de doua zile am citit posturile forumului, largindu-mi cunostintele.
Nu sunt a preamulte stiutor, dar voi face tot posibilul sa aduc si eu un mic aport de idei si cunostintze cu scopul de a creste efectivitatea si gradul de informare de care acest forum deja da dovada. Eu am gasit folositoare infomatiile postate aici. Nu toate, e adevarat, dar...trebuie sa stii sa selectezi. Scuze pentru introducere ! Cu privire la topic.... Gheatza pe interiorul geamurilor se produce la temperaturi sub 0 C prin inghetzarea condensului format in interiorul masinii. Acel condens se formeaza prin evaporarea apei, apa care nu are ce cauta in interiorul masinii. Dar cum Dacia SN are o "boala", si anume "permeabilitatea", va fi greu de inlaturat fenomenul de formare a condensului. Cand masina e plina cu persoane iar ventilatia e pusa pe circuit inchis, atunci iar se formeaza condens,din respiratie, chiar daca mocheta e uscata. acest mic condens se elimina prin ventilarea interiorului cu aer din afara. Dar daca aveti mocheta imbibata in apa, atunci e mai greu. Nu va lasati pacaliti de mocheta! Buretele de sub ea e ca o sugativa ![]() Si DA! Pentru a elimina umiditatea din interior si a dezaburí mai repede geamurile, puneti caldura si ventilatorul la max cu aer din exterior si deschideti un pic geamul. Numai bine! |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/Clima
|
|
serviccom |
![]()
Post
#24
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
E foarte adevarat ce spui cu geamul deschis, cu toate ca nu am incercat pana acum, asta are efect din ce cauza? Pentru ca SN nu are evacuare a aerului din habitaclu, asta e problema si ar fi bine daca ne-ar raspunde un inginer din cei care au proiectat-o de ce nu au facut acea evacuare pe care chiar si dacia 1300 o avea.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
enice |
![]()
Post
#25
|
![]() membru revenit Group: Members Posts: 82 Joined: 8 February 09 ![]() |
gata a trecut sezonul o sa se vorbeasca si la anul
|
--------------------
dacia
super nova
2003 confort
- ct xx nam JYDT7
|
|
liviu242006 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 11 May 09 ![]() |
sa va spun cum era la mine :daca plecam la drum si faceam caldura mai mare in masina daca in momentul cind ajungeam la destinatie coboram repede din masina si inchideam usile repede, a doua zi aveam gheata pe interior.am vazut ca daca las usile circa 1 minut deschise dupa ce am ajuns la destinatie si am oprit motorul a doua zi nu mai am gheata
|
--------------------
dacia
supernova clima
2002
- gj-69-bic in femeie si in guvern sa nu ai incredere
|
|
danimar |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 February 10 ![]() |
Pt. SERVICCOM : nu duce grija gurii de aerisire, ca DSN-ul are destule gauri prin care aerul sa iasa din habitaclu, asta e marea inginerie!!
![]() Asta imi aduce aminte de bancul ala cu etanseitatea: Cei de la BMV au inchis o pisica in masina. Dupa 3 zile, pisica a ramas fara oxigen si a murit. Cei de la Audi au inchis si ei o pisica inauntru. Dupa numai 2 zile, si acea pisica a murit, nemaiavând oxigen. Cei de la Dacia, ca sa verifice etanseitatea, au inchis si ei o pisica inauntru.... ¡¡ Pe unde scotea pisica capul, pe acolo îi mai trageau si ei o mâna de chit !!! ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/Clima
|
|
GrOzOy |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu Dacie ! Group: Members Posts: 839 Joined: 8 September 09 From: Ramnicu Sarat,Buzau ! ![]() |
Asa sa intamplat si la mine ! Am plecat intr-o seara ( pe ger , era 20 cu minus grade) si in 1 km ( 3 persoane in masina) mi sau aburit geamurile ( in special parbrizul ) de nu mai vedeam absolut nimic iar de la caldura corpurilor se formaase o gheata pe geamuri... a trebuit s stau 5 minute pe loc si sa incalzesc motorul ca sa imi vina destula caldura in habitaclu sa dezghet geamurile ...
Deci pentru rezolvarea acestei probleme la plecare eu zic sa folositi aerul rece pana se incalzeste motorul un pic si apoi sa bage caldura destula in habitaclu ! Numai bine |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 , fara piele :D
- BZ 52 MTG Cazan Romanesc !
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie ! |
|
serviccom |
![]()
Post
#29
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Mai sunt si persoane care au gauri prin masini pe unde pisica scoate capul sau chiar iese cu totul afara, dar acum nu trebuie sa generalizam
![]() |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:01 |