DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema aprindere

schumi_86
post 25 Dec 2009, 10:23
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Salutare tuturor si Sarbatori Fericite!
Am apelat inca odata la forum pentru a deslusi o problema pe care o am cu masina.Acum cateva zile am fost nevoit sa schimb platina doarece cea veche se impuscase putin si mergea nasol.
Am schimbat-o,am reglata-o,am reglat si avansul la punct dar motorul cand este rece nu reusesc sa-l fac sa mearga bine merge ca si cand ar fi dereglata aprinderea,imi da rateuri pe galerie cand plec cu ea rece,chiar daca trag socu tot asa face,da sa se opreasca la plecarea de pe loc. Ma gandeam sa nu fie ceva de la avansul vacumatic dar la ala nu am umblat,cand scot furtunasul scade turatia motorului.
Precizez ca face asa doar cand e rece motorul,dupa ce s-a incalzit merge bine....ce ar putea sa fie? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmf_panzer
post 25 Dec 2009, 12:26
Post #2


membru tit-tiri


Group: Members
Posts: 113
Joined: 27 October 08




verifica culbutorii ,verifica amestecul carburatorului......reglarea avansului la punct nu iese intotdeauna refal la ureche (lasi masina la ralanti si invarti de delcou pana o sa observi ca o sa-ti creasca turatia si o lasi acolo ) desigur verifica distanta la platina


--------------------
Dacia 1310 1987 tlx - B 22 CJP
... luxu' de pe pamant ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 25 Dec 2009, 14:19
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Culbutorii i-am reglat ultima oara asta vara,nu prea cred ca ar fii de la ei.
Distanta la platina este corecta,din ce am verificat eu,totusi care este distanta corecta?avand in vedere ca am aprindere electronica.
La carburator nu prea am ce regla deoarece este un dublu-corp licienta solex,este reglat la un service specializat cu carburatoare....mersi de sfaturi oricum.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmf_panzer
post 25 Dec 2009, 14:54
Post #4


membru tit-tiri


Group: Members
Posts: 113
Joined: 27 October 08




din cate stiu carburatoarele solex nu sunt prea rasarite iar daca e cel de nova este unul dintre cele mai proaste carburatoare produse in ue (rateuri in evacuare sunt datorate amestecului slab ...deci pot fi jicloarele devina ....incearca sa-l cureti cu palma ) ...mai verifica rotoru delcoul fisele si bujiile


--------------------
Dacia 1310 1987 tlx - B 22 CJP
... luxu' de pe pamant ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 25 Dec 2009, 16:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Carburatorul nu este cel de Nova,este modelul cu jiglerul de relanti in interior.
Fisele le am ok,sunt siliconice Tesla,totusi am sa le masor sa vad daca apar diferente de valori intre ele,bujiile sunt noi le-am luat acum 4 zile,sunt reglate toate la aceeasi distanta,le-am verificat si sunt la culoare exact cum trebuie.
platina este Bosch schimbata acum 2 zile si reglata.
La faza cu curatatu te referi sa o turez si sa astup cu palma gaura la carburator?

25 Dec 2009, 19:37:
Deci ma dispera,azi am fost plecat putin cu masina si tot asa face mad.gif ......pana s-a incalzit mai bine mergea naspa si mi-a dat vreo 2-3 rateuri in carburator. cum s-a incalzit mergea perfect blink.gif
Sa fie oare de la carburator? nedumerire.gif

This post has been edited by schumi_86: 25 Dec 2009, 19:37


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 25 Dec 2009, 20:22
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




chiar daca spui ca bujiile sunt noi, poate ai una care nu lucreaza pana nu se incalzeste. am mai intalnit si patit.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 26 Dec 2009, 14:14
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Chiar nu-mi poate da nimeni un raspuns concret? Ma dispera.azi dimineata am plecat cu masina si tot asa mi-a facut pana s-a incalzit......nu inteleg de ce atunci cand trag socu nu imi sta turata,se tureaza dar incepe sa scada turatia si se opreste.
Plecarea de pe loc o fac greu,trag socu dar degeaba.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Dec 2009, 18:02
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu cred ca-i din aprindere, oricum pe frigu si umezeala asta nu-i complet anormal sa faca asa.Nu stiu cum au carburaoarele astea t-ul. Posibil sa nu lucreze socul.


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 28 Dec 2009, 19:54
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Ieri am mai reglat aprinderea si acum merge mai bine dar pana la urma problema am depistat-o ca fiind de la carburator.
Socul este functional,se tureaza cand il trag dar cand dau sa plec de pe loc da sa se opreasca.
Are idee careva cum se regleaza relantiul sau aerul pe un carburator dublu-corp Solex. am cautat pe forumul Oltcit dar nu am gasit ceva concret.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 30 Dec 2009, 18:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Revin asupra problemei cu o oarecare rezolvare,azi am reglat carburatorul dar la rece tot asa imi face,mai primesc si cateva rateuri la carburator.
Am reglat avansul si am pus vechile bujii si merge mai bine,pe moment,sa vad cand e rece cum face.
Am avut bujiile din poza,am o intrebare,cumva influenteaza faptul ca au electrodul mai in interior fata de cele normale? Bujiile sunt Master si le-am reglat distanta la toate.
As dori un raspuns deoarece urmeaza sa plec cu masina dupa revelion la munte si nu vreau sa am probleme,multumesc anticipat!

Attached thumbnail(s)
PC300257.JPG ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 204
PC300256.JPG ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 234
PC300255.JPG ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 229


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 30 Dec 2009, 18:27
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sa se vada si izolatorul in poze, pune si una cu carb ca nu cred sa fie dublucorp dist la bujii pune 0,8


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 30 Dec 2009, 19:07
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Am dublucorp pe masina. Uite si cealalte poze cu izolatorul. Tu zici sa maresc distanta,sa fie de 0,8?

Attached thumbnail(s)
PC300266.JPG ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 223
PC300272.JPG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 205
PC300273.JPG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 80


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 30 Dec 2009, 19:22
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sunt ok bujiile, ai spus ca ai aprindere el, 0,8 merge; totusi pune o poza cu carbul, ai pus tu dublucorp?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 30 Dec 2009, 19:31
Post #14


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu conteaza ce marca sint bujiile, ci ce caracteristici tehnice au. poti sa pui si Bosch si sa mearga ca dracu' ! Pune Sinterom, intreaba inainte sa le iei pe unul care se pricepe de cod au cele pentru motor de 1.4.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 30 Dec 2009, 19:38
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Carburatorul l-am montat si reglat la un servive specializat numai in carburatoare,deci el este reglat cum trebuie pe stand.
O sa mai maresc putin distanta ca este cam mica sau m-i se pare mie?
Pozele cu carburatorul....
Sinterom pentru motorul de 1.3 sunt cele 14 NP 18 din cate stiu,14 NP 21 sunt pentru motorul de 1.4.

This post has been edited by schumi_86: 30 Dec 2009, 19:39

Attached thumbnail(s)
7.jpeg ( Size: 10.24k ) Number of downloads: 101
default.jpeg ( Size: 9.02k ) Number of downloads: 114


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 30 Dec 2009, 20:31
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




regleaza distanta cu lera, totusi prima bujie e cam negricioasa. Motorul ce uzura are?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 30 Dec 2009, 23:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Este aceeasi bujie in toate pozele numai ca difera lumina.
Motorul are reparatia facuta,setul schimbat si altele in 2003 pe cand avea 105.000km,dupa mi s-a defectat jurnalierul de bord si nu mi-a mai aratat nr.de kilometri dar dupa estimarile mele motorul acum are 150.000 km sigur daca nu chiar mai mult.
Stiu ca ar trebuii sa schimb distributia dar acum am lasat-o ca a venit iarna,la primavara vreau sa o schimb,oricum este o hiba ceva de la aprindere ca nu imi facea asa pana sa m-i se impuste platina si sa o schimb. In seara asta la fel mi-a facut pana s-a incalzit tremura si dadea sa mearga in 3,am scos fisele pe rand si totusi mi s-a parut ca bujia nr.4 nu lucreaza cum trebuie adica cand am scos-o nu s-a simtit f.mare diferenta,mie sa nu fie fisa cu toate ca sunt tesla si au doar 1 an.

This post has been edited by schumi_86: 30 Dec 2009, 23:51


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 31 Dec 2009, 00:02
Post #18


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(schumi_86 @ 30 Dec 2009, 18:21)
cumva influenteaza faptul ca au electrodul mai in interior fata de cele normale?
*


da, e foarte important acel 1...2 mm in aprinderea amestecului... parerea mea blush.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 31 Dec 2009, 01:14
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




daca ma limitez la a citi doar postul #1 ...concluzionand ca problemele au aparut imediat si abia(sic!) dupa schimbarea platinei.....luand in cosiderare ca ai reglat bine "avansul'.....incearca si asta:verifica lamela arcuita sa nu aiba momente cand da la masa....si daca spui ca ai "electronica" revino si fa o proba pe clasic(sa nu uiti sa recuplezi condensatorul!!!!!)


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 31 Dec 2009, 10:34
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




In sfarsit problema s-a rezolvat biggrin.gif ,am verificat din nou distanta la platina,era corecta,nu era impuscata,am luat un set nou de bujii Brisk (asa am avut si inainte) si merge f.bine acum si la rece. Bujiile acelea din poze sunt mai mult pentru vara si intr-adevar influenteaza mersul mai ales la rece,nu dadeau scanteia unde trebuie pt.ca au electrodul mai in interior.
Multumesc celor care si-au dat cu parerea,un An Nou Fericit,La Multi Ani!!!!


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 31 Dec 2009, 13:01
Post #21


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Sunt bujii mai reci ( cifra termica mai mare ) ce le-ai avut pe motor..


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 21:39
Forum Renault