DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> furtun filtru

adytza 89
post 27 Dec 2009, 15:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 24 December 09




salutare din nou!alta problema la nova gt...la filtru de aer,este legat un furtun care daca am inteles eu bine,incalzeste aeru,sa nu mai traga aer rece....eu nu am acel furtun,e rupt deacolo,si cred ca de aceea cand e la relanti,trepideaza foarte rau pn se incalzeste bine apa...am cautat sa iau acel furtun dar nu am gasit pe nicaieri...ma gandeam sa improvizez cumva dar nu am idee cu ce...va multumesc celor care veniti cu idei! sad.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 27 Dec 2009, 16:41
Post #2


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Cred ca zici de tubul acela gofrat care se pune intre tabla de pe galeria de evacuare si filtru. Nu stiu daca ai ce sa improvizezi, acela este un tub care rezista la temperatura destul de ridicata. Incearca sa cauti pe la magazine auto sau pe la magazine de instalatii termice si sanitare.
Dar nu din cauza aia iti trepideaza tie motorul la relanti. Cauta problema ta la aprindere, posibil sa fie vreo bujie care nu lucreaza "la rece".


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytza 89
post 27 Dec 2009, 19:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 24 December 09




bujiile i leam schimbat acum cateva saptamani,nu are de ce sa fie din bujii...si la relantiu ala e ceva dubios,cand e un pic rece sta la 7-800 rotatii/min...cand se incalzeste se duce la 1300 de rotatii...oricat l-as regla,creste nr rotaiilor pe masura ce se incalzeste motorul!asta de la ce o mai fi?si in legatura cu tubul ala,cred ca o sa caut pe la instalatii sanitare!ms de sfat;)!


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 27 Dec 2009, 22:25
Post #4


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Dar am o intrebare...tu ai soc? Si daca ai il folosesti? Nu de alta dar la mine cand e rece nu porneste fara soc, sau deabia porneste si daca porneste nu sta la relanti. Eu cand o pornesc dimineata ii dau 2-3 sprituri, trag socul la maxim, ii dau cheie porneste pe la 2000 de rpm apoi ii imping socul jumatate sa stea cam pe al 1200-1300 de ture si pot pleca. Cand vad ca incepe sa se ridice acul la apa imping treptat socul pana cand motorul poate functiona fara ajutorul lui.
Deci e si normal sa iti creasca turatia direct proportional cu incalzirea motorului. Regleaza corect relantiul.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytza 89
post 28 Dec 2009, 13:37
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 24 December 09




asta e o alta problema la mine...nu merge sa trag socul,parca este blocat,nu stiu...trag de el cat pot,dar nu se trage...sad.gif.chiar nu stiu de la ce sa fie...daca ai vreo idee,astept sa imi spui si mie!ms;)


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
basileros
post 28 Dec 2009, 16:03
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 1 July 08




sal....pai dai tu te rog filtrul jos si carcasa deasemenea si vezi de ce nu mere socul........ori este cablul blocat....ori nu este strans surubelul care il fixeaza.....regleza de asemenea si cursa clapetei de aer din tija[sarma aia indoita]astfel incat la soc tras maxim aerul sa se inchida de tot iar clapeta acceleratie sa fie deschisa cam 0,5cm.......verifica tot acum si daca lucreza capsula de dezanecare.....la sfarsit regleza relantiul[cu motorul cald]...la tine e posibil ca tija aceea sa fie prea lunga....hai spor la treaba tongue.gif biggrin.gif...P.S:si furtun din acela gasesti la orice mag. de piese auto..ceri furtun gofratsi nu e o caruta de bani cool.gif ...hai spor!!!!!!

This post has been edited by basileros: 28 Dec 2009, 16:07


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blackspyder_17
post 30 Dec 2009, 17:45
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 June 09




Daca e vorba de tubul acela mai gros flexibil, argintiu costa cam 5 lei si se gaseste peste tot


--------------------
dacia nova GTI 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 13:15
Forum Renault