Temporizator stergatoare!, Problema dupa instalare!
![]() ![]() ![]() |
Temporizator stergatoare!, Problema dupa instalare!
PerformerXTR |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410Li
2002
|
|||
pirvumark |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
pai firele care vin de la maneta le legi la mufa temporizator, si din mufa temporizatorului pleci la motor(parca asa era).
ai avut si instructiuni la instalatie? This post has been edited by pirvumark: 30 Dec 2009, 16:20 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Parerea mea este ca mufa aia albastra din poza 3,care zici ca vine la contact nu e legata corect.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
PerformerXTR |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 December 09 ![]() |
QUOTE(pirvumark @ 30 Dec 2009, 16:16) pai firele care vin de la maneta le legi la mufa temporizator, si din mufa temporizatorului pleci la motor(parca asa era). ai avut si instructiuni la instalatie? pai asa am facut dar nu am avut manual de instalare mia explicat vanzatorul ca una vine la maneta si una la temporizator, nici el nu stia prea bine... QUOTE(pavel_daniel @ 30 Dec 2009, 16:41) Da?? Crezi ca nu e bine facuta instalatia? firul albastru vine pe unde nu trebuie? Instalatia_electrica_simpla_fara_temporizator.jpg am facut o schema sa vedeti cum arata vechea instalatie electrica! Firul galben a fost inlocuit de cel albastru ambele instalatii au cate 2 fire 2 galbene, 2 albastre. M-am uitat pe forum mai mult...la mine se aud 2 clicuri de la temporizator cand pornesc stergatoarele si clicurile le aud atunci cand stergatoarele revin in pozitia initala si pleaca inapoi sa isi faca cursa! Indiferent de cat as roti butonasul tot asa merg stergatoarele! |
--------------------
DACIA
1410Li
2002
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Cred ca te-as putea ajuta mai bine daca ai pune si culorile firelor de la fiecare mufa.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
PerformerXTR |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 December 09 ![]() |
alea sunt culorile reale cu care am facut planul! exact asa sunt si in realitate numai ca in loc de gri am folosit maro! Si inca o chestie pe care tocmai acum am observato...instalatia veche nu avea fir separat pt masa asa cum e la instalatia pt temporizator!
This post has been edited by PerformerXTR: 30 Dec 2009, 17:58 |
--------------------
DACIA
1410Li
2002
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
pai sigur ca nu avea.
temporizatorul este un circuit care are nevoie de + si - pentru a putea fi activat. deci leaga firul de masa ca altfel stam si ne dam cu parerea pana vine primavara. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
PerformerXTR |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 December 09 ![]() |
QUOTE(pirvumark @ 30 Dec 2009, 18:04) pai sigur ca nu avea. temporizatorul este un circuit care are nevoie de + si - pentru a putea fi activat. deci leaga firul de masa ca altfel stam si ne dam cu parerea pana vine primavara. Pai asta iti ziceam ca instalatia aia din ultima poza nu vad sa aiba fir pt masa probabil ca se face direct acolo la motoras! Instalatia noua din prima poza are masa si am legato ca altfel nu se miscau stergatoarele! 30 Dec 2009, 20:17: Nu aveti nicio idee? Voi nu ati intampinat problema asta niciodata? Am gresit eu ceva sau nu e bun temporizatorul sau instalatia aia electrica? Cablul are mufe "anti prost" deci nu cred ca aveam cum sa gresesc:| This post has been edited by PerformerXTR: 30 Dec 2009, 20:17 |
--------------------
DACIA
1410Li
2002
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(PerformerXTR @ 30 Dec 2009, 16:54) alea sunt culorile reale cu care am facut planul! exact asa sunt si in realitate numai ca in loc de gri am folosit maro! Si inca o chestie pe care tocmai acum am observato...instalatia veche nu avea fir separat pt masa asa cum e la instalatia pt temporizator! @pavel_daniel se referea la faptul ca tu ai facut poza mufei in partea de conexiune , asa nu se poate vedea ce culoare ajunge la fiecare din papuci - ideea e sa faci poze din partea unde intra firele in mufa . Ai AICI o schema cu si fara temporizator . Faci rost de la cineva imprumut de un temporizator , il conectezi in mufa si asa stii daca-i ala defect . E posibil sa fie inversate firele la mufa de motoras la instalatia noua . Deci poze cu firele ... |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sau poti lua la masurat firele , eu zic ca poate fi si de la releu ,
vezi ca pe pinii lui ai in + si - alimentezi separat si vezi daca merge, (trebuie sa sea inpulsuri , cum deschizi ai viteza mare iar cind il dai l maxim mica (inpulsuri dese) This post has been edited by bygy007: 31 Dec 2009, 01:28 Attached thumbnail(s) schema_cu_temporizator_completa.jpg ( Size: 75.58k ) Number of downloads: 277 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adrianne |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
instalatia nu se interpune doar in circuitul existent, ci se mai face o legatura cu cu fir prin dezizolare si legare efectiva; cand am montat temporizatorul, facea la fel, astfel incat am luat schema si instalatiile la puricat, am inteles ce trebuie facut, apoi a mers - si tot merge de 3-4 ani
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
adrianne, daca ai avut de-a face cu asa ceva, explica-i baiatului ca lumea, care fir il dezizolezi pentru a lega altul de el.
ca el vrea o rezolvare, nu povestiri de Ion Creanga! |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
PerformerXTR |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 December 09 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 31 Dec 2009, 01:27) sau poti lua la masurat firele , eu zic ca poate fi si de la releu , vezi ca pe pinii lui ai in + si - alimentezi separat si vezi daca merge, (trebuie sa sea inpulsuri , cum deschizi ai viteza mare iar cind il dai l maxim mica (inpulsuri dese) nu am un aparat de masura dar cred ca pot sa folosesc un bec de 12V nu? QUOTE(adrianne @ 31 Dec 2009, 09:18) instalatia nu se interpune doar in circuitul existent, ci se mai face o legatura cu cu fir prin dezizolare si legare efectiva; cand am montat temporizatorul, facea la fel, astfel incat am luat schema si instalatiile la puricat, am inteles ce trebuie facut, apoi a mers - si tot merge de 3-4 ani Pai daca stii explicami putin mai mult ca nu inteleg prea bine din ce ai zis deci trebuie sa fac niste modificari la instalatia electrica nu? Zimi te rog ce trebuie sa modific sa mearga ca poate mai sunt si altii in situatia mea! |
--------------------
DACIA
1410Li
2002
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(PerformerXTR @ 31 Dec 2009, 10:30) nu am un aparat de masura dar cred ca pot sa folosesc un bec de 12V nu? Pai daca stii explicami putin mai mult ca nu inteleg prea bine din ce ai zis deci trebuie sa fac niste modificari la instalatia electrica nu? Zimi te rog ce trebuie sa modific sa mearga ca poate mai sunt si altii in situatia mea! Poti verifica si cu bec , nu ai nevoie de multimetru . Simptomele sunt de temporizator defect . Nu am la indemina nici un temporizator cu potentiometru ca sa-ti pun poza cu firele dar pot sa-ti spun ca am modificat citeva sute de instalatii prin schimbarea acelui cablaj ce ai cumparat tu cu originalul si nu am taiat-lipit-dezizolat-innadit nici un alt fir al instalatiei . Vezi imaginea din postul acesta , ai si simbolul culorilor firelor . bafta ! PS Il rog pe @adrianne sa posteze modificarea facuta de el , omul cit traieste invata . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
PerformerXTR |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 December 09 ![]() |
Gata am rezolvat! Am luat de la un prieten instalatia lui si am puso la mine si merge! Am puso pe a mea la el si ii merge! :|
Multumesc ca ati incercat sa ma ajutati! LA MULTI ANI! |
--------------------
DACIA
1410Li
2002
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
bine ca ai rezolvat-o
La multi ani! |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mecanick_maverick eu si uitasem de schemele alea
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 06:37 |