Lovit bordura 10 km/h, volan stramb, Lovit bordura 10 km/h, volan stramb
![]() ![]() ![]() |
Lovit bordura 10 km/h, volan stramb, Lovit bordura 10 km/h, volan stramb
Mega_Bytu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007, Diesel
|
|||
free_fiber |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru inceput ar trebui sa echilibrezi roata respecitva - la orice vulcanizare - costa in jur de 10lei;
Apoi ar trebui facuta geometria rotilor - ori la service ori la un centru d-asta care monteaza alarme, (unele au si stand pentru geometrie). Costul e in jur de 100lei. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
Mega_Bytu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 January 10 ![]() |
Multumesc pentru raspuns. Daca nu se intreapta volanul asa care ar fi urmatoarea etapa?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007, Diesel
|
|
zanzie |
![]()
Post
#4
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
QUOTE(Mega_Bytu @ 3 Jan 2010, 19:24) In urma evenimentului: - Volan care sta stramb la maxim 5 - 10 grade spre dreapta, pentru directia inainte Si cum se comporta masina cand mergi drept? Mergi la un mecanic si roaga-l sa verifice bieletele de directie si celelalte componente ale suspensiei fata. |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
aleXpeed |
![]()
Post
#5
|
![]() |||Distrigaz Motorsport Group: Members Posts: 36 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti taun'. ![]() |
Am avut si eu problema asta, veneam tare cu 90 km/h pe Trafic Greu si am prins nisip si asfalt umed in curba aia de 90 de grade (cum o iei spre Carol incolo) si la vreo 45 km/h cu rotile maxim stanga am derapat si am luat bordura cu rotile virate maxim stanga pe frana blocata (urcasem cu botul pe trotuar), daca nu blocam rotile intram in stalpul din stanga masinii. In fine, cand mergeam aveam volanul spre dreapta ca sa mearga drept masina. Cum am rezolvat? :
1. Am indreptat janta dreapta fata (tabla) si apoi le-am reechilibrat pe fata. 2. Am facut o constatare la geometrie si mi s-a spus ca am amortizorul dreapta fata stramb si doar atat (hoti). 3. Am ridicat masina pe cric (ambele parti fata), dreapta fata era teapana fara joc dar era tija amortizorului stramba intr-adevar, iar pe stanga fata roata juca nitel stanga-dreapta iar.... amortizorul stanga era curs de ulei. 4. Mi-am luat amortizoare noi (am zis sa fac o imbunatatire si mi-am luat pe gaz mai scurte si mai tari nitel) si mi-au inlocuit baietii un capat de bara pe stanga. 5. Am facut geometria pe fata. => Acum nu mai am nici-un joc si masina merge perfect drept cu volanul drept. Sfatul meu este sa te uiti la amortizoare si mai ales la capatele de bara, daca-ti joaca o roata stanga-dreapta inseamna ca trebuie sa schimbi capatul de bara de pe roata respectiva. Nu uita ca la sfarsit sa faci geometria (70 RON) in Aparatori chiar la intersectie sa o iei spre Nesti este un service pe-acolo cu Geometrie. Spor si sa o faci ca se repara ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 & 2008/Laureate & Prestige
- B 55 CUP/B 20 PGD.
|
|
covidiualin |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 November 09 ![]() |
Va salut!
Inaintea Craciunului am sarit o burdura cu rotile fata si ca urmare a acestui eveniment am o mica problema, in sensul ca masina are tendinta sa traga in partea dreapta fapt simtit si in volan. Am observat ca nici servo nu mai merge ca inainte (sesizat si de mecanicul service-ului). Am mers la service-ul autorizat Dacia (pentru ca masina abia e cumparata) iar mecanicii de acolo am facut testul de directie si au zis ca totul este in regula. Am facut si echilibrarea rotilor si am schimbat rotile intre ele si tot simt ca trage putin in partea dreapta fata. Odata cu cresterea vitezei se simte tot mai mult acest lucru. Va rog daca poate sa ma ajutati cu cateva sugestii despre ce ar putea avea masina. Cei de la service au zis ca e posibil sa fie din servo si a revin dupa data de 6 ianuarie. Va multumesc! |
--------------------
Dacia
Logan
2009/Preference
- -
|
|
aleXpeed |
![]()
Post
#7
|
![]() |||Distrigaz Motorsport Group: Members Posts: 36 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti taun'. ![]() |
Incearca sa ii faci geometria, sau macar o constatare ca sa fii sigur!
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 & 2008/Laureate & Prestige
- B 55 CUP/B 20 PGD.
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
daca trage dreapta si totul e in regula ar fi 2 optiuni,1:diferenta de greutate intre pneurile din fata si 2:inclinatia drumului
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
B-64-MVP |
![]()
Post
#9
|
![]() ::: M V P ::: Group: Members Posts: 183 Joined: 14 May 09 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic ca sigur este amortizorul stramb, sau mai de graba ai strambat bascula respectiva.
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 / AMBITION
- B 64 M V P
|
|
covidiualin |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 November 09 ![]() |
Cei de la service nu trebuia sa isi dea seama daca e amortizorul stramb? Jocuri nu am deloc pt ca au verificat si nu au gasit nimik.
La service au zis ca imi verifica directia daca are sau nu probleme iar din cele spuse de ei nu as avea probleme la directie. Cand am mers la ei pe 29.12.2009 am avut impresia ca nu prea aveau mecanicii chef de treaba si m-am tratat cu oarecare indiferenta. Probabil ca sa scape de mine au zis ca nu am probleme desi sa revin dupa 6 ianuarie. Mentionez ca am asigurare Casco la masina si nu cred ca ar fi probleme cu decontarea reparatiilor. |
--------------------
Dacia
Logan
2009/Preference
- -
|
|
axabrt |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.976 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
daca tu ai indoit si janta intrand in bordura cu 10 kmh...si volanul stramb...eu m-am urcat pe o bordura si am indoit ambele roti (fata si spate) de pe stanga ca m-am urcat pe trotuar (m-am bagat sa depasesc un autobuz si ala venea peste mine) si aveam cam 60 la ora. Si n-am patit nimic la directie...socul pe care l-ai avut tu la 10 kmh cred ca a fost o gluma in comparatie cu ce am patit eu...
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
dandee |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
pana la urma cum ai rezolvat?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
Sigur trebuie sa verifici okiometric tu:
1-amortizoarele pe fata, chiar daca ai lovit numai o roata, socul le afecteaza pe amandoua 2-capete de bara si neaparat bieletele de directie stanga-dreapta 3-geometrie-de aici afli tot, si unghi de fuga si cadere(amortizoare) 4-si cel mai naspa, e caseta de directie cu tot ce include ea, bielete si capete de bara. 5-bascula si pivotul orice soc lateral afecteaza ce am scris mai sus, asta bineinteles dupa lovirea unei borduri...costul? intre nimic si 1000lei noi SUCCES mult! |
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:31 |