DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> arde roata

contabilosu
post 5 Jan 2010, 19:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 24 December 08




Am o Nova gt carburatie din 98 , de 2 zile am probleme cu roata din dreapta care merge infrinata dimineata dupa care asi da drumu .Am schimbat etrieru de frina am pus nou am aerisit si tot se incinde roata . Ce credeti poate fi din pompa de frina care ramine sub presiune ( am aersit si pompa ) sau sa fie din rulment ? Multumesc !


--------------------
Dacia Nova GT Dacia Nova GT 1998 - ot-69-kam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stormy
post 5 Jan 2010, 20:02
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 09




E posibil sa ai apa in instalatie. Noaptea ingheata si dimineata ramane pistonasul blocat pana se incalzeste.

This post has been edited by Stormy: 5 Jan 2010, 20:04


--------------------
Dacia Logan MCV SL Prestige Plus 0.9 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH65EDI
post 5 Jan 2010, 21:35
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 27 July 09




daca ai schimbat numai etrierul nu ai facut cine stie ce ....trebuie schimbat si pistonul ...sau incearca sa cureti pistonul pe care il ai (nu cu smilgher)...ca daca ai depuneri pe el nu lucreaza bine si ramane blocat ...din pompa nu cred ca e ...pentru ca ramaneau amandoua blocate, iar pedala de frana era din ce in ce mai sus ... sau se poate si ce a zis Stormy, dar sunt sceptic ... nu in instalatie ...ci sa ai condens pe discurile de frana si sa se lipeasca placutele de frana (a patit cumatul meu) ...in instalatie nu prea are cum sa ajunga apa pentru ca sunt garniturile pe acolo si totodata sunt ceva zeci de atmosfere adica gheata se sparge si se comprima de nu se vede...si daca se topeste gheata ...se topeste la 1 grad ...adica nu prea are cum sa friga roata biggrin.gif
parerea mea e sa scoti etrierul ....sa te ajute cineva ...si sa bagi aer comprimat pe unde intra lichidul de frana in etrier (cu pompa de bicicleta).... si vezi cum lucreaza pistonul ...daca iese repede ...si intra la fel de repede la loc ...inseamna ca nu e de acolo ...si sa te uiti in distribuitor ...daca iese greu ...inseamna ca pistonul nu lucreaza bine ....sa ai grija ca pistonul sare destul de urat din etrier ...sa nu te lovesti ...
mult succes !!!

This post has been edited by PH65EDI: 5 Jan 2010, 21:46


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 6 Jan 2010, 10:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




Am avut aceasi problema, am vrut sa curat pistonul si sa pun garnituri noi dar pistonul avea joc in etrier exagerat (ca scobitoarea in cana biggrin.gif), am pus etrier nou impreuna cu piston gata montate varianta de uzina, si e perfect de atunci.


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 13:07
Forum Renault