Bujii incandescente, probleme cu bujiile la un papuc diesel
![]() ![]() ![]() |
Bujii incandescente, probleme cu bujiile la un papuc diesel
serban_b |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 18 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
PICK-UP
DIESEL 1.9, DOUBLE CAB
- IL01 ***
|
|||
mecanick_maverick |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(serban_b @ 11 Jan 2010, 21:11) ![]() MULTUMESC Vezi cä bujiile incandescente - originale sau nu - merg mînä în mînä cu releul de bujii , adicä timpul de încälzire difera la relee nu doar în functie de temperatura motorului , dacä pui bujii rapide la releu lent le topeste ( un releu rapid nu va încälzi destul niste bujii lente desigur ). Releul are un cod , în functie de acel cod alegi bujiile . Si chiar dacä bujiile corespund cu releul ca model dar releu e înselat de sonda de temperaturä cum cä motorul ar fi mult mai rece decît în realitate , tot le arde . Adicä ideea e sä verifici toate componentele sä fie echivalente si în parametrii . P.S. dacä dai mult la automat iar le termini , atît timp cît dai la automat releul pune iar bujiile la "fript" ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
serban_b |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 18 November 09 ![]() |
Multumesc pt raspuns. De unde pot afla codul la releu? Scrie pe el?
This post has been edited by serban_b: 12 Jan 2010, 20:28 |
--------------------
DACIA
PICK-UP
DIESEL 1.9, DOUBLE CAB
- IL01 ***
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Normal ar trebui sä scrie , un cod lung gen 163.224.36.214 ( ästa-i un exemplu fictiv , sä nu cauti releu cu acest numär
![]() Aruncä o privire aici , se pare cä acest model de releu are "post-chauffage" , asta înseamnä cä la primirea unei informatii eronate asupra temperaturii motorului ,releul încälzeste iar si iar bujiile si dupä pornirea motorului ( asta ar explica arderea prematurä a bujiilor ). Acum observ cä ai editat informatia cu "2 dintre ele aveau capatul bombat" , ieri nu era - sigur nu-s mai lungi ca originalele ? ... se pare cä loveau în capul pistonului . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
serban_b |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 18 November 09 ![]() |
Nu erau mai lungi, erau la fel. Nu mai zic ca una s-a rupt cand am incercat sa o scoatem si abia am scos-o...
|
--------------------
DACIA
PICK-UP
DIESEL 1.9, DOUBLE CAB
- IL01 ***
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am tot cautat pe forum si nu am gasit . Cum verific si eu bujiile la un diesel , se poate cu o lampa de control (nu vreau sa le dau jos ) ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 12:03 |