DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme grave zolenza 1.9 diesel

petre.radu
post 25 Jan 2010, 08:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 15 November 09




Salutare !!!!
Am dat de o problema care ma face sa ma indoiesc de calitatea produselor renault .
Pana acum am crezut ca problemele pe care le-am avut erau doar "uzuale" dar acum nu prea mai cred acest lucru.
Ori sunt eu prea ghinionist.
Ieri in afara de problema clasica cu senzorul de la pompa de injectie ,m-am confruntat cu urmatoarea problema:
am pornit masina la serviciu ,am incalzit-o,am plecat fara probleme,dupa cam 10 km s-au stins toate luminile (inclusiv cele din bord),motorul inca mergea,am coborat ,am verificat sigurante si alte cele ,timp in care s-a oprit si motorul si nu a mai vrut sa porneasca de nici-o culoare . In bord la un moment dat ramaneau aprinse becul acela spiralat si cele de le presiune si temperatura .Mie teama sa nu fie calculatorul.


--------------------
dacia solenza 2005;confort - DB O7 SWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 25 Jan 2010, 19:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




sa nu fie motorina inghetata multe masini pe diesel au inghetat zilele astea asa ca nu da vina pe calculator nu esti numai u in situatia asta

25 Jan 2010, 19:57:
mergea cat mergea motorul la rece 3-5min dupa care se oprea din cauza motorinei si a filtrului de combustibil inghetat

This post has been edited by curentat: 25 Jan 2010, 19:57


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Jan 2010, 22:45
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




asta pare o legatura (electrica) slaba pe undeva , daca zici ca ai ramas fara bord , si sigurantele sint bune , eu zic sa verifici cablurile la alternator , si legatura de masa intre caroserie si motor , banuiesc ca , cablul de minus de la baterie vine pe motor

nu cunosc in amanunt traseul cablurilor

This post has been edited by bygy007: 25 Jan 2010, 22:46


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianacosti
post 26 Jan 2010, 09:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 6 August 07
From: Brasov-Campulung AG




sigur sigur cablul de masa e rupt.

vezi ca am intalnit 2 casuri la mai multe solenze diesel.

1. cablul de masa de la baterie este legat direct la motor iar de la motor
la caroserie este alt cablu care da masa la toata masina

2 cablul de masa de la baterie este legat la caroserie deci da masa la toata masina si alt cablu care este legat de la caroserie la motor da masa doar la motor.

In functie de cum ai tu la masina unul din cele 2 cabluri e rupt chiar din papuc.


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 - BV 78 EDM
SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre.radu
post 27 Jan 2010, 13:50
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 15 November 09




Da aveti dreptate, problema mea a fost firul de masa de la cutia de vinteze la caroserie.
In orice caz un defect care mi-a dat bataie de cap si care imi daduse fiorul unui nou calculator.
Pentru moment am crezut ca s-a rezolvat si problema de la popa de injectie dar nu a fost sa fie.
Va multumesc mi-ati fost de mare ajutor!!!!!!


--------------------
dacia solenza 2005;confort - DB O7 SWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 08:49
Forum Renault