Trecerea de la GPL la benzina, Nu imi merge. Cauze? Sfaturi.....
![]() ![]() ![]() |
Trecerea de la GPL la benzina, Nu imi merge. Cauze? Sfaturi.....
Nicu2 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Attached thumbnail(s) CIMG0886.JPG ( Size: 93.07k ) Number of downloads: 2665 |
||
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Cel mai simplu e sa te duci pe fir sa vezi unde duce.Nu cred ca cineva poate sa-ti spuna ce rol are acel intrerupator doar vazand o poza.Succes.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
mie imi trecea greu pe benzina cand aveam debit slab la pompa de benzina, si un contact oxidat la electrovalva de benzina.
Ia legatura cu fostul proprietar si mai intreaba-l odata de butonul rosu, s-ar putea chiar pt trecerea pe benzina sa fie |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
jipai |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 November 08 ![]() |
![]() Cand treci de pe GPL pe benzina (in mers) treci imediat din butonul negru. Dar cand treci de pe benzina pe GPL (in mers sau chiar stationat)apesi pe butonul rosu(pe oprit)... iar pe cel negru il dai in pozitia gpl pana cand se termina benzina din carburator( aprox. 30-50 secunde sau 500-600 metri de mers)si cand da sa se opreasca motorul, atunci il comuti pe cel rosu pe pornit si trece pe gpl. Alfel se inneaca ca are si benzina in carburator si intra si gpl. PAREREA MEA ! |
--------------------
dacia
1310 berlina
1997
- bz-80-noi
|
|
Fantastik |
![]()
Post
#5
|
![]() get rich or die trying... Group: Members Posts: 786 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jipai @ 29 Jan 2010, 20:54) ![]() Cand treci de pe GPL pe benzina (in mers) treci imediat din butonul negru. Dar cand treci de pe benzina pe GPL (in mers sau chiar stationat)apesi pe butonul rosu(pe oprit)... iar pe cel negru il dai in pozitia gpl pana cand se termina benzina din carburator( aprox. 30-50 secunde sau 500-600 metri de mers)si cand da sa se opreasca motorul, atunci il comuti pe cel rosu pe pornit si trece pe gpl. Alfel se inneaca ca are si benzina in carburator si intra si gpl. PAREREA MEA ! aceeasi parere o am si eu.... comutatorul meu are 3 pozitii... gpl-oprit-benzina cand pornesc pe benzina si se incalzeste motorul trec comutatorul pe pozitia oprit pana ce se consuma benzina din carburator (la un moment dat o sa iti scada in turatie daca esti pe loc sau daca esti in mers o sa iti dea in nas ca si cand ai ramane fara combustibil) dupa ce s-a consumat benzina din carburator trec comutatorul pe gpl si gata .. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 EUropa Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
|
|
Nicu2 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
QUOTE(jipai @ 29 Jan 2010, 20:54) ![]() Cand treci de pe GPL pe benzina (in mers) treci imediat din butonul negru. Dar cand treci de pe benzina pe GPL (in mers sau chiar stationat)apesi pe butonul rosu(pe oprit)... iar pe cel negru il dai in pozitia gpl pana cand se termina benzina din carburator( aprox. 30-50 secunde sau 500-600 metri de mers)si cand da sa se opreasca motorul, atunci il comuti pe cel rosu pe pornit si trece pe gpl. Alfel se inneaca ca are si benzina in carburator si intra si gpl. PAREREA MEA ! Eu nu reusesc sa fac trecerea de pe gpl pe benzina, invers merge ok. E posibil ca acel comutator sa actioneze electrovalva de la pompa de benzina ca sa dea drumul la benzina mai repede cand se face trecerea inversa. Ma voi convinge maine cand ma voi uita la fire, ca de intalnit cu fostul proprietar e mai greu. Mersi de sfaturi. Comutatorul rosu nu se blocheaza cand e actionat, il apas si revine pe pozitia initiala cand iau degetul de pe el. This post has been edited by Nicu2: 29 Jan 2010, 21:25 |
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|
jipai |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 November 08 ![]() |
![]() Si mai vezi ca la cateva secunde de la momentul in care ai pus contactul (daca nu pornesti motorul) iti da o protectie afara( adica se intrerupe alimentarea cu combustibil. In acest timp vezi ce face fiecare buton. ![]() |
--------------------
dacia
1310 berlina
1997
- bz-80-noi
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Se intrerupe numai cand e pe GPL. Firul maro de pe fisa centrala sau borna minus a bobinei, culege informatia despre turatia motorului, si daca in acele secunde nu depaseste 200 de ture(parca) semn ca a pornit, intrerupe gazul sa nu se acumuleze in exces pe unde poate si sa bubuie cam tot.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Nicu2 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Am reusit sa fac trecerea de pe GPL pe benzina dar numai in mers. Cred ca e si pompa de benzina cam uzata pentru ca si atunci cand pornesc pe benzina trebuie sa-i dau 3-4 chei pana-i vine benzina in carb
![]() As mai avea o intrebare: Vi se intampla si voua cand e gaz putin in butelie sa nu mai stea la relanti? This post has been edited by Nicu2: 1 Feb 2010, 19:14 |
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:29 |