DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme instalatie electrica spate?

cristilion
post 4 Feb 2010, 23:17
Post #1


Sanderizer


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 February 05




Salut . Am si eu o problema cu masina din semnatura Dacia 1310 LI 2003 - "cheala", 34.000 km si anume: La un moment dat mergand cu dezaburirea pornita, care evident mergea, mi s-a aprins becul de la baterie descarcata sau defect electric, si nu s-a mai stins decat in momentul in care am oprit dezaburirea. Am crezut ca s-a stricat ceva la dezaburire si oprind-o am rezolvat problema pt moment... dar din acel moment de fiecare data cand se aprinde becul de frana de mana, becul de la benzina, sau calc frana !!! becul de la baterie se aprinde si ... mai grav nu mi se aprind becurile pe frana !!! si nici nu mi se mai aprind becurile de mers inapoi !!!! mentionez ca pozitii am pe spate... Ce ziceti .. ce s-o fi intamplat si cum as putea remedia problema ???


--------------------
Dacia Berlina li, Sandero 1.6 MPI 2003/LI, 2010 - DJ-44-LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Feb 2010, 01:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




poate s-a dus vre-o dioda la alternator , becul ala nu se aprinde degeaba , pune aparatul de masura , si vezi tensiunea pe baterie daca cuplezi consumatori , de ex rezistenta de dezaburire si ai turatia la motor in jur de 1000 tensiunea pe baterie nu trebuie sa scada sub 13V iar la 1500 sub 14

This post has been edited by bygy007: 5 Feb 2010, 01:15


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 5 Feb 2010, 01:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Acel bec se aprinde atunci cand alternatorul nu face fata la consumatori . Sunt doua cazuri , ori alternatorul e defect , nu scoate suficient de mult , ori ai un scurt pe instalatie cand cuplezi anumiti consumatori si alternatorul nu face fata .

This post has been edited by CGDBZ: 5 Feb 2010, 01:23


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristilion
post 9 Feb 2010, 22:24
Post #4


Sanderizer


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 February 05




Cu siguranta exista un scurt pe undeva dar ma intereseaza unde sa verific acest lucru, adica ce au in comun becul de la frana de mana, becul de la benzina, becurile de mers inapoi, stopurile de frana si dezaburirea lunetei ?? Mentionez ca in mod normal nu se aprinde becul de baterie decat in momentul cand da sa se aprinda unul din becurile de mai sus..... wacko.gif

This post has been edited by cristilion: 9 Feb 2010, 22:25


--------------------
Dacia Berlina li, Sandero 1.6 MPI 2003/LI, 2010 - DJ-44-LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristilion
post 11 Feb 2010, 22:34
Post #5


Sanderizer


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 February 05




Chiar nu s-a mai lovit nimeni de problema asta? Chestia e ca e deranjant si in acelasi timp periculos sa mergi fara stopuri pe frana si fara dezaburire lunete....Help !!!


--------------------
Dacia Berlina li, Sandero 1.6 MPI 2003/LI, 2010 - DJ-44-LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian10
post 12 Feb 2010, 04:28
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 May 07




eu unu m-as duce la un electrician bun sa imi verifice panoul de sigurante

12 Feb 2010, 04:35:
mai grav nu mi se aprind becurile pe frana !!! si nici nu mi se mai aprind becurile de mers inapoi

asta sigur este o siguranta daca cauti pe forum o sa gasesti si a cata siguranta din tablou este

This post has been edited by Lucian10: 12 Feb 2010, 04:35


--------------------
dacia break 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 12 Feb 2010, 10:30
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Trebuie sa mergi la un electrician sa-ti masoare tensiunea pe firele corespunzatoare consumatorilor care iti fac probleme , asa sa te apuci tu sa desfaci instalatia sa descoperi "babeste" unde e scurtcircuitul e greu .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Feb 2010, 00:23
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




am fost plecat , deci masoara tensiunea de la baterie si spune valori ,
stopul pe frina poate fi de la contactorul de la pedala , fire , becul de mers inapoi are un fir care se alimenteaza , si se duce la sonda apoi la becuri , daca pui firele impreuna si pui contactul trebuie sa se apronda ,
cele 2 se alimenteaza de la una din cele 2 reglete de plus (plus contact ) situate in partea stinga deasupra tabloului de sigurante

intre firele care se duc in spate si bord exista o mufa , pe ea gasesti toate semnalele , stop frina , pozitii, semnalizari , mers inapoi , etc

This post has been edited by bygy007: 14 Feb 2010, 00:26


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 01:20
Forum Renault