motorul trage in socuri, sugestii despre posibile remedieri daca are cineva
![]() ![]() ![]() |
motorul trage in socuri, sugestii despre posibile remedieri daca are cineva
catalinxx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|||
adrianadrian |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
ai verificat si ciocu de spritz daca da benzina cum trebuie...
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Explica mai detaliat sa intelegem.Cand esti in sarcina si accelerezi brusc ai un gol de sarcina si dupa aceea se simte acceleratia?Se accelereaza haotic?
Problema ar putea fi la platina sau avans.Verifica integritatea platinei,asigura-te ca nu face scurt la masa delcoului,verifica distanta pe cama aprox 0,4 mm.Vezi daca e reglat avansul.Daca accelerezi si nu demareaza masina verifica ciocul de papagal din carbelitor ,eventual curata-l,asigura-te ca etanseaza pe cele doua saibe.Vezi membrana pompei de sprit,s-ar putea sa fie fisurata. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
catalinxx |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
deci, la relanti motorul merge rotund si constant.cand merg pe drum am socuri puternice dupa care se opresc si motorul se accelereaza singur fara ca eu sa apas mai mult pedala(precizez ca nici la inceput nu o apas pana la fund, el trage in socuri mai ales cand apas usor si nu e problema de schimbat viteza prea devreme), iar ciocul nu e infundat, are debit destul de mare(spun eu). pompa de sprit am verificat-o si nu e sparta, oricum am luat acum alta membrana ca sa o schimb preventiv.
daca ar fi de la platini ,ceva infundat, sa scape benzina pe langa cioc sau pompa de sprit de ce isi revine dupa 3000 de turatii? ![]() This post has been edited by catalinxx: 15 Feb 2010, 13:48 |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
florian90 |
![]()
Post
#5
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
verifica pozitia delcoului...si mie imi face la fel daca invart delcoul spre radiator..daca il invart spre parbriz,nu-mi mai face probleme..
mie imi merge in socuri urat de tot in a 4-a la 2000...si ca sa scap bag a 3-a...dar asta innainte sa reglez delcoul |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ai verificat platina?Poate face figuri la vibratii si sa faca scurt.Ai arcul pus la pedala de acceleratie?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
catalinxx |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
nu e de la delcou, avansul e bun, platinile le-am schimbat, am mai schimbat si garniturile de la pompa de sprit si de benzina plus ca am verificat daca returul este infundat si nu-i. Ma gandesc ca o fi bobina ca daca am putina panta cu a 2 nu pot sa o urc daca nu am demaraj serios, chiar cu pedala la fund nu se accelereaza deloc tre sa apas ambreajul si sa accelerez tare pe liber ca sa pot urca.Mai cred ca e din cauza nivelului din carburator dar nu sunt sigur ,sau sa fie pus cu un dinte gresit axul de la delcou? Care ar putea fi cauza ca eu am incercat toate posibilitatile la care m-am putut gandi si tot nu am dat de cap.
![]() |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#8
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Am patit exact la fel.Platina dadea scurt la delcou.Verifica.Delcoul daca e deplasat regleaza avansul si o sa fie ok.Uita-te la masina noaptea.Porneste motorul,deschide capota ,da-i acceleratie de la crburator si uita-te sa nu pierzi scaneia pe la fise,capac delcou,bujii,etc
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
catalinxx |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
presupun ca asta e.ca surubul ala de care se prind firele de la condensator si de la bobina are saibele de izolatie cam rupte, poate face acolo masa, oricum o sa cumpar alt surub maine.
mai am o intrebare, cineva mi-a turnat niste ulei de motor in delcou, a spus ca merge mai bine, sa afecteze si asta cu ceva? |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Unde anume in delcou?In zona in care actioneaza platina?A vrut sa unga tija de la platina sa nu se uzeze sau ce?
![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
catalinxx |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
a pus ulei in delcou pe langa ax, cam 100ml, destul de mult oricum.
|
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#12
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Teoretic daca axul nu are uzura n-ar fi pb.Totusi esti sigur ca ai pus distributia bine?Bobina se incalzeste tare?Nu cred sa fie de acolo pb ca alfel nu ar merge peste 3000 rot.O poti verifica oricum.Te-ai uitat seara la bujii?Nu scapa scanteie?Daca toate astea sunt in regula mai ramane carbelitorul.Desfa-l,scoate-i toate jiglerele baga-l la fiert cu solutie de spalat vase vreo 40 min ,scoate-l si-l sufla cu aer comprimat,asambleaza-l,regleaza relantiul,vezi nivelul din cnc(ar trebui sa fie la inceputul partii inferioare al pantei din cnc).Succes
Uitasem: verifica plutitorul sa etanseze si sa nu fie spart This post has been edited by Paulorossi: 16 Feb 2010, 13:22 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
turn22florin |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 October 09 ![]() |
aceiasi problema am avut si eu cu batrina mea si dupa lupte seculare am gasit platoul platinii rupt,am luat alt platou lam achimbat si merge struna!
|
--------------------
dacia
1310
1989
- BT-01-WJZ
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
bobina nu se incalzeste si carburatorul l-am curatat, dar din pacat persista problema.
care este platoul platinii? |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
tab` |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
aceiasi problema am avuto si eu si era filetul dus la platina fixa,am bagat altul mai gros si gata treaba sau ar mai fii una,o fise intrerupta este aceeasi simptoma,motorul tau da senzatia sa mearga in 3 cilindrii?
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#16
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Care filtet de la platina fixa?Probabil surubul care o fixeaza.Se poate verifica cu lera distanta la care e reglata platina,parca 0,4 mm.Platoul platini e cel pe care se sprijina platina.Verifica-l daca vizual daca are pb.Asigura-te ca fisele,luleaua,capac delcou sunt bune.Te-ai uitat seara la bujii sa vezi daca nu scapa scanteie?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
catalinxx |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
numai ! gata, fac din masina CLOSCARIE
![]() ![]() <span class='edit'>17 Feb 2010, 19:12:</span> inaite sa o fac poiata cred ca o sa ii schimb delcoul cu totul deoarece dupa ce am schimbat la distributie nu a vrut sa porneasca decat cu delcoul unui vechin, dar problema este ca ce ar putea sa aiba stricat, ca pompa de vaccum merge si condensatorul e nou.acum am aceeasi problema de dinaintea schimbarii distributiei, atat necaz pentru o chichineata mica presupun numai ca nu stiu momentan care este aceasta. mai are cineva vreo idee ca eu am ramas fara This post has been edited by catalinxx: 17 Feb 2010, 19:14 |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
carbunele cu arc din capac e? pipa in cestare e?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#19
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Verifica fiecare fisa daca da scanteie in timp ce rotesti motoru.Bobina ar trebui sa aiba in jur de 3 ohm.Daca nu ai santeie verifica condensatorul.Poate a dat ortu.Imprumuta un delcou de la cineva sa te nedumeresti.
IMPORTANT: asigura-te ca ai scanteia la bujii in momentul corespunzator.Tragi voalanta la semn.In acest moment ar trebui sa se dea scanteia la primul piston.Scoti fisa centrala de la delcou,tragi mansonul de cauciuc sa vezi scanteia si o pui langa alternator(la 1 cm de carcasa lui).Pui pe cineva sa puna contactu.In momentul acesta ar trebui sa dea o scanteie.Pui fisa centrala la loc si scoti fisa de la pistonul 1,o pui la alternator si dai contct.Trebuie sa vezi scanteia.Platina sa fie reglata la 0,4 mm This post has been edited by Paulorossi: 17 Feb 2010, 19:54 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
catalinxx |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
Pot sa spun ca am gasit problema.Nu stiu cum si dc dar s-a schimbat pozitia la avans.inl oc sa fie putin mai mult decat perpendicular spre mine acum mai este putin si se aliniaza cu motorul(dar macar porneste si nu trage in socuri).
Cum dracu nu pleaca niciodata am alta problema, consuma prea multa benzina.Cand plec de pe loc tre sa trag putin socul ca altfel ma zdruncina dar pe la 2000 daca bag socul inapoi se tureaza tare si pleaca rapid.Problema e ca curge prea multa benzina , se vede in carburator cum curge si din cioc si din mijloc, incat nu se evaporizeaza , curge penzina lichida(foarte multa) pe clapeta de jos.Care sa fie problema si cum sa fac sa mai reduc fluxul de benzina? |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#21
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
2 chestii:
1. retur infundat 2. nivel prea inalt in cnc carburator,plutitor spart,cui pontou defect PS: ai reglat platina si avansul corect? This post has been edited by Paulorossi: 19 Feb 2010, 19:36 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pai in primul rand sa verifice capsula vacumatica de la relanti la 2500 de ture ea are cel mai mare efect la avans dupa aceea de la relantii in 2000 de ture daca ai infundate orificiile de progresiune din carburator nu ai putere restu tine de reglajul normal al avansului si supapele . De regula se regleaza 0.15mmAdmisie si 0.20-0.25 Evacuare .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#23
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
ce are avansul cu benzina?Lui ii curge benzen prea mult in carb.Probabil nu mai etanseaza cuiul pontou,pompa de benzen baga benzina,plutitor spart,nivel prea mare in cnc,retur infundat si dupa aia avans,supape,etc
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:29 |