martor injectie
![]() ![]() ![]() |
martor injectie
vodoo_k |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia 1310 Li injectie
2000
|
|||
rokos |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
salut si bine ai venit pe forum!
in primul rand iti recomand sa citesti acest topic http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t9010.html ; iti poate fi util in mai multe probleme ale injectatelor. legat de ce ai intrebat, trebuie sa stii ca martorul injectie se poate apinde din mai multe motive. Pentru o diagnosticare precisa ai putea merge sa faci un test CLIP la un service. Din experienta iti spun ca martorul e posibil sa se fi aprins daca: > ai termostatul blocat pe deschis si motorul nu ajunge la temperatura optima intr-un interval de timp > ai contacte imperfecte la mufe, papauci, conectori, mufa calculatorului etc. > ai mers cu un combustibil de proasta calitate, benzina amestecata cu apa sau gpl amestecat cu aer. > apare o eroare la simulatorul sondei lambda de la gpl. si mai pot continua cu altele cu care m-am confruntat eu ![]() bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
panter1 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
vodo cred ca ai motorasul de relanti pe duca.. Daca spui ca se accelereaza aiurea cand se aprinde becul e clara treaba.. iar daca pui usor piciorul pe acceleratie vei simti cum acceleratia se misca singura... Inainte de toate.. verifica mufele.. mai poate fi si de la ele.. am patit-o. Clapitele mufelor nu mai erau atat de elastice incat sa apese ferm pe tablitele celeilalte mufe, am rezolvat-o bagand niste camasi de cabluri cu lita scoasa intre plastic si clapita pentru a l-e apasa mai in interior... este un spatiu mic unde poti baga acele bucati de cabluri pentru a le apasa mai tare. Ai sa observi cand desfaci mufa/
Mufa asta de care zic intra in corpul injector si vine de la calculator, pe partea dreapta daca te uiti cu capota ridicata o vezi sigur, deci cum esti cu capota ridicata te duci pe dreapta iar mufa este in stanga corpului injector(acela in loc de carburator).. succes This post has been edited by panter1: 23 Feb 2010, 02:34 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
vodoo_k |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 February 10 ![]() |
multumesc si bine v-am gasit....
intr-adevar termostatul a ramas blocat pe deschis si am observat ca temperatura motorului este mica....Voi schimba termostatul si apoi voi reveni cu detalii...Dupa cum am mai scris martorul de injectie nu are aceasta manifestare frecvent....Ma gandesc ca daca e vorba de temperatura...s-ar fi manifestat des. In legatura cu motorasul de relanti...Banuiesc ca daca nu ar functiona , accelerarea ar fi existenta im toate cazurile in care martorul s-ar aprinde in functionare dar la mine uneori scade relantiul ![]() Voi schimba astazi termostatul si apoi mai vedem ce se intampla.... multumesc pentru amabilitate.. |
--------------------
dacia
dacia 1310 Li injectie
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:57 |