Bujii afumate si umede, Afuma bujiile numai din cateva incercari de pornire
![]() ![]() ![]() |
Bujii afumate si umede, Afuma bujiile numai din cateva incercari de pornire
Dany87 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 14 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina 1310
1995
- BT 04 KE*
|
|||
tybyALX |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 February 10 ![]() |
sa stii ca aceeasi problema ma preocupa si pe mine de ceva timp....in afara de faptul ca mersul motorului nu e unul normal adica intrerupe si de in nas in mers ar mai fi si consumul.nu stiu cum e a ta da a mea cred ca ia cam pe la 9 la suta daca nu mai mult.am inteles ca trebuie rectificate supapele sau cam asa ceva nu?trebuie dusa la "doctor"
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1
1999 hatchback
|
|
Dany87 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 14 January 10 ![]() |
Si a mea da in nas, consumul nu lam facut inca dar se pare ca papa ceva benzina.Am fost si am pornit masina acum cateva min dupa 2 zile in care nu a fost pornita si scoate abur foarte mult,se aud rateuri la toba finala si scutura un pic masina. Help pls
tybyALX daca rezolv ceva te anunt |
--------------------
Dacia
Berlina 1310
1995
- BT 04 KE*
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#4
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Regleaza platina,regleaza la bujiile la 0,8 daca zici ca ai aprindere,curata carburatorul si fa nivelul,vezi daca inchide cuiul ponto(sau cum naiba se scrie),regleaza carbelitorul,regleaza jocul culbutorilor si vezi dupa aia cum merge.....
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
tybyALX |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 February 10 ![]() |
E bine ca a ta inca porneste...a mea nu mai are viata.zace de ceva timp...criza frate.trebuie pusa la punct.daca nu sunt reglati tacheti atunci supapele nu functioneaza corespunzator...nu?oricum am un consum foarte mare si ma gandesc ca nu e din jiglere sau altceva legat de carburator...oricat o reglam mersul intrerupt al motorului nu se remedia.daca mai aflu ceva...revin.sal
|
--------------------
Renault
Megane 1
1999 hatchback
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
1. Bujiile Sinterom nu mai sunt de ceva vreme ce au fost cindva demult.Incercarti si voi cu niste bujii mai de Doamne ajuta.Denso Equyem, smad. Codurile le gasiti pe forum
2. Verificati sau macar schimbati bobina de inductie, este principala responsabila pentru datul de scinteie. Daca nu gasiti originala de IAME nu IAFA, atentie acestea sunt contrafacute, cautati macar o bobina Doduco. 3. Capacul delco sa fie intact sa nu fie fisurat, mers ca naiba al motorului. 4. Jocul culbutorilor se regleza al cald si la rece. Cautati pe forum ca s-a discutat si para discutat. 4. efectuati si reglajele sugerate de catre br17rfg si reveniti cu informatii. 5. Este normal sa scoata abur, afara este frig, si umezeala. Succes. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
psu93 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 22 February 10 ![]() |
????
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1993
- bz02psu
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#8
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Trebuiesc verificate urmatoarele:
1.Te asiguri ca ai pus benzina buna in masina 2.Verifici rezistenta bobinei de inductie cu ohmetru,aprox. 3 ohm 3.Cureti carburatorul complet,verifici membrana pompei de spritz si reglezi nivel cnc,te asiguri ca etanseaza cuiul pontou si plutitorul nu e spart. 4.Verifici debitul pompei de benzina+curatat filtrul de benzina(eventual inlocuit) daca e cazul 5.Te asiguri ca nu e infundat returul pompei de benzina 6.Reglezi platina corespunzator,verifici avansul 7.Scoti capac delcou afara,rotesi elicea ventilatorului pana platina inchide complet ,scoti fisa centrala de la delcou,o apropii la 1 cm de masa masinii sau capac alternator,pui contactul masinii si cu surubelnita izolata deschizi platina sa vezi daca ai scanteie corespunzatoare,montezi capacul delcou la loc si verifici si celelalte fise. 8.Daca ai ocazia seara cand e intuneric,desfa capota,cineva porneste masina si tu te uiti la ansamblul aprinderii sa nu ai pierderi de scantei. 9.Daca e cazul refaci jocul la culbutori De cand a incepui sa-ti dea in nas?Inainte de montarea aprinderii sau dupa? Relantiul e stabil?Daca nu,atunci: Ai diuza montata pe furtunul de la carb la galerie(daca e cazul)? Nu-ti trage aer fals pe la servo?Verifica cu un patent PS: Bujiile au temperatura lor de autocuratare,asa ca nu e nevoie sa le cureti This post has been edited by Paulorossi: 26 Feb 2010, 09:06 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
tybyALX |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 February 10 ![]() |
Pai si consumul crescut?are legatura cu faptul ca motorul merge intrerupt iar bujiile sunt afumate?am verificat nivelul uleiului si mi se pare cam marit?e posibil ca benzina nearsa sa patrunda in baia de ulei?care ar fi motivul?
|
--------------------
Renault
Megane 1
1999 hatchback
|
|
tab` |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
am avut aceiasi problema ca voi si am schimbat bobina(care dadea in scurt la cald si mergea in 3)si capacul delocou,mentin k inainte mergea intrerupt si aveam consum de 12 % iar acum de 8 % in oras.poate sa traga si aer fals pe la servo,cel mai bine schimba colierul si vezi cum se prezinta motorul,daca e bine etansat peste tot nu trebuie sa oscileze relantiul la cald.......succes
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
tybyALX |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 February 10 ![]() |
pai si daca bobina nu are nici o problema ce altceva poate sa fie cauza consumului crescut?daca consumul e crescut atunci bujiile se afuma?
|
--------------------
Renault
Megane 1
1999 hatchback
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#12
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Daca amestecul e prea bogat sau aprinderea prost reglata bujiile se vor afuma
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
djasu82 |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(tybyALX @ 26 Feb 2010, 21:15) pai si daca bobina nu are nici o problema ce altceva poate sa fie cauza consumului crescut?daca consumul e crescut atunci bujiile se afuma? Relantii instabil trage aer fals ... amestec imbogatit la relantii peste 800 de ture incepe sa pape calumea benzina... verifica daca mi e buna capsula vacumatica ( nu functioneaza te pacaleste la reglajele carburatorului avansului in principiu). Regleaza platina la 0,4mm ,bujiile la 0,7-0,8mm bobina sa dea scanteie alba sau albastra ( daca e rosie scanteia la 1cm distanta fata de caroserie schimbi bobina de inductie). Regleaza avansul , aduci volanta la semn pe partea cu eletromotorul te uiti in ferastruica la ambreaj ... invarti usor de elice pana cand semnul de pe volanta( discul de ambreaj) e in dreptul semnului de pe cutia de viteza. Dupa aceea se pune contact se da delcoul la stanga maxim se scoate fisa centrala din capacul de distributie se apropie de caroserie la 1 cm si se invarte usor de delco pana cand da scanteie si acolo stangi surubul de la delco si il blochezi. Capsul vacumatica se verifica tragand aer prin furtunul ei evident se obtureaza si orificiul mic de pe capsula ( daca exista) si se verifica daca se misca platina ( o miscare de translatie ) si se mentine cu limba in asa fel platina sa fie intr-o pozitie cand s-a tras aer prin furtun. Daca revine fara a da drumul de la vacumul creeat cand s-a tras er si s-a mentinut cu limba atunci se schimba capsula ... . Rozeta de la capsula vacumatica trebuie reglata la 3 dinti de la stanga spre dreata ... asta daca s-a umblat. Capac de delco recomand bosh sau doduco foarte bun , fise siliconice , rotor ( lulea) bosh cu capul in forma de T ... nu mai pierde din intensitate scanteia . Dupa toate acestea se scot bujiile se curata se regleaza ( curatarea nu se face cu peria de sarma ca se duc naiba rapid ... se zgaraie si acolo o sa se depuna moloz in timp . La montarea lor se unge filetele cu ulei de motor si se introduc in chiuloasa si se rasucesc cu mana pana cand se ajunge la ranitura si dupa aceea cu cheia se strang . Daca se stange din prima cu cheia se duce naiba filetul . In final se trage socul se porneste motorul se mentine la 2000 de ture pana cand motorul atinge temperatura optima de functionare . Dupa ce a atins temperatura optima se intervine la carburator .. pentru dozaj se inchide socul ... se vede cum sta la relantii daca e peste 800 de ture si relantiul e instabil urca scade se intervine la surubul orizontal de dozare amestec ... Se inchide pana cand motorul galopeaza si se deschide usor pana ce turatia se mentine se verifica turometru daca e la 750 se mai deschide putin clapeta de aer din surubul oblic de pe carburator . Dupa aceste reglaje o luati la ture , bujiile se curata singure cand se ruleaza in sarcina la 3000-3500 de ture din cauza temperaturi degajate din camera de ardere. Legat de culbutori daca o supapa e inchisa forte mult motorul tremura si evident se aude un tac tac precum tambalul ... se da jos capacul de la culbutori si se regleaza toti cu metoda supapa evacuare deschisa maxim sau balans ... 0.15 admisie si 0.20 sau 0.25 evacuare. Consum 7-8 litri oras condus normal. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tybyALX |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 February 10 ![]() |
Multumim pt sfat...in mare parte l-am inteles dar totusi nu cred ca pot face eu tot ceea ce ai scris mai sus.nu ma pricep la motoare dar am inteles la ce trebuie umblat.totusi pt un consum mic, 7-8% in oras cred totusi ca trebuie umblat putin si la jiglerele din carburator.la motorul de la masina pe care o detin(dacia 1410)jiglerul de relanti este mai mare decat normal.am ajuns la concluzia asta pt ca am incercat sa il strang de tot iar masina se opreste.pt o functionare cat de cat buna trebuie sa ii dau 2filete inapoi.in comert nu am gasit inca ceva sa se potriveasca si care sa nu afecteze.exista mai multe tipuri de jiglere de relanti pt Dacia?revin si cu o intrebare care s-a mai pus e posibil patrunderea benzinei nearse in baia de ulei?care ar fi cauza?
|
--------------------
Renault
Megane 1
1999 hatchback
|
|
ttunu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 December 09 ![]() |
salut. daca ma poate ajuta si pe mine cineva?
am schimbat set motor deci tot ce inplica asta, ce sa mai ,decit sa faci motoru mai bine s-o ei la fuga pe jos noroc cu baieti de pe forum .(cu ocozia asta le multumesc la toti) ca daca o duceam la mecanic chiar nu mai aveam masina . problema mea acuma este ca am vrut sa pun aprinderea la puct cu stroboledu,am pornit motoru de sa incalzit ,relanteu sa zic putin zdruncinat,am zis ca e motoru nou, asta e,scot furtunu de vacum ,SURPRIZA! motoru prinde viata si toarce de m-am speriat ![]() desfac delcou verific platina ,pompa de vacum toate in stare de fuctionare verific si orificiul ala unde vine furtunu de vac.la carburator( nu stiu cum i se spune) sa vad daca trage aer si trage Acuma chiar ca ma zapacit ![]() p.s.=chiar si atunci cind astup cu degetu "orificiul" de la carburator incepe sa tremure putin. |
--------------------
dacia
1310
1990
- gl03 yaf
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
avans prea mare si/sau amestec prea bogat
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Dany87 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 14 January 10 ![]() |
In primul rand ii multumesc lui KRAPCARASU care ma ajutat foarte mult , cu alte cuvinte a venit si ma ajutat neconditionat, un om destept cu o inima mare.Multumesc pentru ajutor esti un om de nota 10+.Mia aratat cum se face reglajul la carburator ,la platina ,avans si culbutorii.va multumesc tuturor pentru sfaturile date. problema sa rezolvat. se poate inchide
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310
1995
- BT 04 KE*
|
|
florian90 |
![]()
Post
#18
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
salutare...imi cer scuze ca fac offtopic..dar am o intrebare...este normal ca bujiile sa friga asa rau dupa ce mergi cu masina mai tare?
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
ttunu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 December 09 ![]() |
Pentru Krapcarasu(sau ceilalti care pot sa ma ajute) amestecu asta cum se regleaza ?
|
--------------------
dacia
1310
1990
- gl03 yaf
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
neaparat cu motorul cald,dai intai din surubul oblic cu arc ralantiul la minim stabil ,amestecul se regleaza din surubul de amestec, ala cu arc orizontal, strangi incet pana da sa moara apoi deschizi putin pina la turatia maxima, daca e prea mare repeti.
inainte de asta e bine culbutorii si avansul sa fie reglate |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
baranga |
![]()
Post
#21
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
fratilor,puteti sa reglati carburatorul pe mama carbotestului,sa reglati aprinderea cu tata stroboscopului,etc;daca aveti bujii nepotrivite pentru motor le va afuma(in special bujiile cumparate dein hipermarketuri sau cele mai ieftine)
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
neutrino006 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 11 March 08 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(florian90 @ 3 Mar 2010, 16:00) salutare...imi cer scuze ca fac offtopic..dar am o intrebare...este normal ca bujiile sa friga asa rau dupa ce mergi cu masina mai tare? Hai sa-mi dau in petec si eu: Din cate stiu, electrozii bujiilor lucreaza in mediu cu temperatura mai mare de 1000 grade celsius, dar corpul bujiei fiind in contact strans cu chiuloasa, care in regim optim de functionare are aproximativ 80 de grade, bujia are cam aceeasi temperatura. Noi simtim deja ceva la 40 de grade ca ne inteapa sanatos, daramite la 80 de grade, asa ca nu e recomandat sa umbli cu degetele goale pe acolo. Deci, raspunsul la intrebarea ta ar fi cam asa: mers mai "tare" sau mai "moale", dupa ce motorul atinge regimul termic de functionare, este foarte normal ca si bujiile sa aibe temperatura mare ![]() @ttunu: trebuie stiut ca jiclorul de aer (cel cu arc orizontal) face parte dintr-un circuit separat de cel principal, fiind "inseriat" cu jiclorul de relanti. Surubul oblic cu arc apasa pe clapeta de acceleratie, pentru supliment de turatie in cazul in care jiclorul de relanti este foarte stramt si nu da destula benzina ca sa se obtina o turatie de referinta (de obicei este calculat mai mic, si de aceea se foloseste reglajul clapetei de acceleratie pentru obtinerea turatiei optime de relanti). Insa pentru ca sa se obtina amestecul optim absorbit de motor, este si reglajul fin de aer, care prin deschidere lasa mai mult aer sa intre in circuitul de relanti al carburatorului. De obicei se porneste motorul, se lasa sa se incalzeasca, apoi se aduce undeva la o turatie de referinta (as zice 1000 rpm) din surubul clapetei de acceleratie, si se regleaza jiclorul de aer de la pozitia de aproape inchis cand motorul da rateuri si pierde turatie, se deschide treptat pana se obtine turatia maxima ce se poate obtine regland acest jiclor de aer. Apoi se reduce apasarea surubului pe acceleratie, si daca revine fenomenul de mers galopant, se mai regleaza usor jiclorul de aer. Posibil ca in anumite momente, la anumite motoare sa apara mici rateuri din cauza unui avans usor marit, astfel ca se regleaza si avansul cu miscari fine, pana la obtinerea unui mers regulat, fara rateuri, si la turatia optima (pe care o considera fiecare ca ar fi, la mine trebuie sa specific ca iarna am nevoie de un relanti de 1000rpm iar vara il pot scade la 800rpm) Sper ca nu mi-am dat in petec prea tare ![]() |
--------------------
dacia 1300
recarosat cn4
1973
- HD 01 MPU Sofer de duminica ...
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(neutrino006 @ 4 Mar 2010, 01:12) @ttunu: trebuie stiut ca jiclorul de aer (cel cu arc orizontal) face parte dintr-un circuit separat de cel principal, fiind "inseriat" cu jiclorul de relanti. Surubul oblic cu arc apasa pe clapeta de acceleratie, pentru supliment de turatie in cazul in care jiclorul de relanti este foarte stramt si nu da destula benzina ca sa se obtina o turatie de referinta (de obicei este calculat mai mic, si de aceea se foloseste reglajul clapetei de acceleratie pentru obtinerea turatiei optime de relanti). Insa pentru ca sa se obtina amestecul optim absorbit de motor, este si reglajul fin de aer, care prin deschidere lasa mai mult aer sa intre in circuitul de relanti al carburatorului. De obicei se porneste motorul, se lasa sa se incalzeasca, apoi se aduce undeva la o turatie de referinta (as zice 1000 rpm) din surubul clapetei de acceleratie, si se regleaza jiclorul de aer de la pozitia de aproape inchis cand motorul da rateuri si pierde turatie, se deschide treptat pana se obtine turatia maxima ce se poate obtine regland acest jiclor de aer. Apoi se reduce apasarea surubului pe acceleratie, si daca revine fenomenul de mers galopant, se mai regleaza usor jiclorul de aer. te rog sa nu dezinformezi, surubul orizontal de care vorbesti la carfil nu e de aer, e de amestec |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ttunu |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 December 09 ![]() |
tare treba, multumesc mult
5 Mar 2010, 14:15: Am icercat in toate felurile si reglaje,am schimbat delcoo verificat culbutori,nu mai stiu ![]() cind scot furtunu ala de vacum merge rotund de-n vine sal las asa dar nu cred ca e bine. ce ziceti sa fac o fiertura ?cum am mai vazut pe aici pe la baeti si niste modificari la jigloare... (stiti despre ce vorbesc) ![]() This post has been edited by ttunu: 5 Mar 2010, 13:15 |
--------------------
dacia
1310
1990
- gl03 yaf
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ai incercat sa nu-ti dai in petic, si tot ai reusit, asa cum de fapt ai pornit. Nici macar nu e jiclor (dar hai , sa zicem). Regleaza amestecul format mai sus, din jiclorul de ralanti, care-l stiu toti, si aerul ce-l ia de deasupra difuzorului. Nu exista reglaj al aerului, decat din clapeta de acceleratie. Daca strangand jiclorul de ralanti, se reduce turatia, gaura lui e prea mica, nu prea mare. Slabindu-l da benzina mai multa, si necontrolat. Apoi e greu de fixat si nici nu sta pe scaunul lui. Se poate majora gaura, prin tatonare, cu o sarmulita oteloasa, turtita putin, si laturile facute taios, ca un burghiu. Majorezi putin, montezi, si daca se mareste turatia la slabire, mai bati sarma putin si iar majorezi, iar probezi, pana cand, slabind din el, motorul tinde sa se opreasca. Sarma oteloasa, de la un cablu de acceleratie, ambreiaj... Nu se va potrivi la fel, la orice motor, sau carburator. Dupa sta trebuie reglat amestecul, in asa fel ca turatia sa creasca, in timp ce se reduce din clapeta, pana la inchidere totala. Daca la inchidere totala a clapetei de acceleratie nu se obtine o turatie corecta, si mai mica sau se opreste motorul, se va mari diuza, pana catre 3 mm, asa fel ca motorul sa nu aiba nicio ezitare, dar sa mai fie si posibilitatea de a reduce la nevoie. Deci nu se mareste pana la o turatie maxima.
Bujiile se afuma din nivel mare, supapa de la gascan nu inchide bine, bila fiind prea usoara sa tina, de aceea e bine sa i se monteze un arc deasupra ei, din sarma de nichelina (altceva se dizolva in timp), de la rezistorii de putere (16W), ca acolo se pierde dublul necesar motorului. Cititi topicuri d-ale mele, privind reducerea consumului. Mai e cel de-al doilea traseu al benzinei, care se spune ca intra in functiune dupa o anumita turatie, si care are jiclorul cam mare . Trebuie micsorat la acelasi diametru cu cel pereche de aer. Daca-i prea mic, nu ajuta la depasire, nu demareaza la apasarea pedalei. Fisele de Urziceni sunt catastrofe. Au si 50K, ceea ce face ca, scanteia sa fie peste tot p-afara, numai la bujii, nu. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#26
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Asa arata bujiile mele Falke ,obosite dupa cca 3000 km,cu o rezistenta interna pornind de la 1,2 kohm,motor 1,4 carburatie.
Mentionez ca consumul nu e tocmai in "parametrii". This post has been edited by Paulorossi: 7 Mar 2010, 15:58 Attached thumbnail(s) IMG_7188.jpg ( Size: 683.9k ) Number of downloads: 4550 IMG_7189.jpg ( Size: 565.08k ) Number of downloads: 4594 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ttunu |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 December 09 ![]() |
mersi,mersi,mersi........GATA problema rezolvata va multumest tuturor.
am dat motor jos si reverificat distributia. DA am comparat pinioane vechi cu cele noi,puctul de referinta de pe pinionul mic decalat cu 1 dinte, pinionul mare decalare 1/2 de dinte, surpriza e ca nu sint pinioane de comert actual sunt de cind faceau pitestiu . Cu alte cuvinte deci decalare de 1/3 dintr-un dinte, ca motoru uneori avea tendinta sa o ea invers |
--------------------
dacia
1310
1990
- gl03 yaf
|
|
Hacker |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
pai tocmai de aceea au si culoarea aia, spre inchis, maroniu. Ai consumul mare. Bujiile care au functionat sunt curate si culoarea spre maroniu deschis.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#29
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Deci sa inteleg ca nu-s bune?Se pare ca bujiile respective sunt pt injectie.
Culoarea cred ca e ok |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
fise de care ai? Pt bujiile astea foloseste fise si rotor fara rezistente, ce echivalente au bujiile astea ca si cifra termica?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 17:15 |