pornire dacia, probleme pornire
![]() ![]() ![]() |
pornire dacia, probleme pornire
cristyano2 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.In primul rand verifica sa ai curent la bujii dupa aceea vezi sa ai benzina.Cam atat.Succes.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
am verificat si am curent la bujii si am si alimentare..( am scos furtunele de la rezervor momentan pentru ca este spart si am pus un bidon in fata) si vine retur inapoi...in rest nu stiu ce sa spun,,,bafta
|
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
scoate bujiile si le curata.
vezi platina sa nu fie impuscata. nivelul e prea mare in CNC (consumul ridicat). dar sigur e platina. ori distanta necorespunzatoare ori impuscata daca da sa o ia si nu vrea. dar intai curata bujiile. ai mers cu platina prost reglata sau impuscata si s-au afumat. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
o sa scot bijiile sa vad daca sunt afumate si o sa va spun..poate rezolv problema..
|
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
baranga |
![]()
Post
#6
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
condensatorul??in ce stare e?
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
salut baranga..condensatorul este schimbat si el de curand deci pot spune ca este nou...starea nu o stiu adica cum mi-as putea da seama ca este defect?
3 Mar 2010, 19:45: up This post has been edited by cristyano2: 3 Mar 2010, 19:45 |
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
cristyano iti poti da seama daca aprinderea este buna in felul urmator:
1.scoate o bujie ,da i cu peria de sarma pe ea 2.dupa ce este curatata,ia fisa de la delocu aia din mijolc si pune o in capul bujiei (fisa condensator-bujie) 3.atinge jumatea bujiei de caroseria masinii pentru a putea face masa avand pus contactul(fara a se porni) 4.invarte de ruptor-distribuitor (se gaseste sub capacul delcou pt care nu stie) iar treaba cu condensatorul... ar trebui sa mearga si fara. La mine merge:) |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
andu89 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 March 10 From: darabani ![]() |
pot fi mai multe probleme...dar dak zici ca da sa porneasca si nu vrea cred ca la fel cum au zis si ceilalti e platina...impuscata sau inchisa...vezi insa si capacul la delcou...sa nu fie crapat...se poate si de la asta sa nu porneasca
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BT 03 JAU
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
platina nu este impuscata + ca am schimbat-o si reglata de un mecanic...in rest numai stiu ce ar putea fi
|
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#11
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(ORIJINAL21 @ 3 Mar 2010, 20:40) cristyano iti poti da seama daca aprinderea este buna in felul urmator: 1.scoate o bujie ,da i cu peria de sarma pe ea 2.dupa ce este curatata,ia fisa de la delocu aia din mijolc si pune o in capul bujiei (fisa condensator-bujie) 3.atinge jumatea bujiei de caroseria masinii pentru a putea face masa avand pus contactul(fara a se porni) 4.invarte de ruptor-distribuitor (se gaseste sub capacul delcou pt care nu stie) iar treaba cu condensatorul... ar trebui sa mearga si fara. La mine merge:) Prietene,fara suparare,ce spui tu e o prostie.La presiune atmosferica ,scanteia strapunge aerul pana la cativa mm,poate 30 mm.Sa te convingi pune doar fisa in apropierea masei masinii,o sa vezi ca ai scanteie de la 2 cm.Daca pui fisa in bujie la ce distanta e acolo intre electorzi 1 mm,la presiune atmosferica si ce mai proasta aprindere o sa dea scanteie.De ce crezi ca bujia are distanta dintre electrozi de 0,7 mm?Deoarece inauntru motorului presiunea este f mare,densitatea de aer este mai mare iar spatiul dintre electrozi(0,7 mm) se strapunge mult mai greu,alfel am fi reglat spatiul dintre electrozii bujiei la 10 mm si am avea o scanteie super puternica care aprinde comburantul intr-un timp record si in totalitate. 18 Mar 2010, 09:47: QUOTE(cristyano2 @ 18 Mar 2010, 09:01) platina nu este impuscata + ca am schimbat-o si reglata de un mecanic...in rest numai stiu ce ar putea fi Recomand verificarea aprinderii,reglarea cu LERA la 0,4 mm,mecanicul se poate sa se fi inselat.Verifica sa ai nivel ok in carburator inainte sa pornesti.Verifica scanteia la fiecare fisa de la piston.Le scoti pe rand,ridici mansonul de cauciuc si o pui la masa alternatorului.Pui pe cineva sa dea la automat.Trebuie sa ai scanteie de 1-2 cm,culoare alb-albastru.Daca e rosu-portocaliu,bobina este proasta.Condensatorul daca e dus nu mai porneste in veci.Daca astea sunt ok,atunci principala pb sunt bujiile.Au obiceiul sa se duca la frig.Crapa ceramica din ele si scanteia nu mai ajunge in varf la electrod si se strapunge bujia.Asta nu ai cum sa vezi,poate doar noaptea.Schimba bujiile cu unele noi.O sa fii surprins. Bafta. This post has been edited by Paulorossi: 18 Mar 2010, 09:47 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 01:20 |