cum sa iti pui un bord cn in locul celui vechi
![]() ![]() ![]() |
cum sa iti pui un bord cn in locul celui vechi
Dacia_47_akm |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
Attached thumbnail(s) Imagine0290.jpg ( Size: 224.09k ) Number of downloads: 7076 Imagine0291.jpg ( Size: 220.83k ) Number of downloads: 7720 Imagine0294.jpg ( Size: 235.05k ) Number of downloads: 7307 Imagine0295.jpg ( Size: 230.77k ) Number of downloads: 6953 Imagine0296.jpg ( Size: 202.17k ) Number of downloads: 6730 Imagine0297.jpg ( Size: 213.51k ) Number of downloads: 2596 Imagine0019.jpg ( Size: 245.68k ) Number of downloads: 3055 index.php.jpg ( Size: 281.7k ) Number of downloads: 3270 |
||
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|||
tichondrius95 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
aeroterma vehce nu o sa-ti dezabureasca parbrizul, deci ii trebuie aeroterma lui, electrica, cred ca o poti folosi pe cea veche cu conditia sa ii pastrezi intrerupatoarele clasice, iar cu parbrizu dat jos, nu cred k e necesar, e o treaba de cheder si ar mege cu o surubelnuta lucrat, dar....cu grija + gaurile duzelor de aer din lateral o sa iti dea ceva probleme, eu am renuntat la o imbunatatire de genul asta, dureaza prea mult timp. Acum tu decizi. MARFA RAU CEASURILE albe, luminate cu led-uri albastre o sa arate demential.
This post has been edited by tichondrius95: 10 Mar 2010, 13:09 |
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
multumesc d sfat ma gandeam ca gurile de aer din laterale sa le las asa ca oricum nu le voi folosi sau cel mult poi pune diste difuzoare in ele cat despre dezaburirea parbrizului ma gandeam sa infund sistemul d cn si sa dau niste gauri in el acolo unde se intalnesc bordul cu parbrizul........?!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
alecsutz03 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 2 March 09 From: BRASOV ![]() |
cat te-a costat bordul la dezmembrari?
|
--------------------
Seat
Toledo
mk1 1993
- bc98yry
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
O sa ai mult de munca , daca vrei sa pastrezi aeroterma veche trebuie sa demontezi dupa bordul CN ansamblu acela cu clapete si nu stiu daca se potriveste peste ansamblul tau de pe masina , va trebui sa astepti parerea cuiva care a facut o astfel de operatiune . Mai bine ai cumpara si aeroterma de CN , va face toti bani , poti gasi tot la Remat pana intr-un milion.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
ma costat 500 mii lei vechi. da ai dreptate pun acum doua poze cu modificarile care vreau sa le fac, si cat mai detaliate. Va anunt in acest moment ma apuc de demontat Scoica uratimi succes voi revenii cu poze la fiecare pas Sper sa ma ajutati cu Sfaturi si ponturi Va multumesc !!!
10 Mar 2010, 14:42: Scuze pt dublu post, Ast sfaturilr !!! ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm: 10 Mar 2010, 14:42 Attached thumbnail(s) Imagine0300R.jpg ( Size: 822.35k ) Number of downloads: 3644 Imagine0302R.jpg ( Size: 873.03k ) Number of downloads: 2833 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
alecsutz03 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 2 March 09 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(Dacia_47_akm @ 10 Mar 2010, 15:40) ma costat 500 mii lei vechi. de unde esti!l-ai luat bine tare!baga id alecsutz03 sa te intreb ceva te rog! |
--------------------
Seat
Toledo
mk1 1993
- bc98yry
|
|
tm46nik |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 February 10 ![]() |
Salutare! Prietene e o afacere super dak iti pui ala de cn dar o sa ai putina bataie de cap si o sa-ti cam indoi putin degetele,eu am pus un bord cn model 2000 dar am avut de modificat cam multe pe acolo chiar multe dar pe bune e treaba buna,ce sa-ti mai zic de caldura e beton beton atata pot sa-ti zic si multa multa bafta!
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 1600cc
1983
- tm46nik
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
Am promis ca voi revenii cu poze si cu ceea ce fac pas cu pas step by step...?!,
am revenit, am scos bordul tip scoica, sa va spun cum am facut: 1.am scos grilajul acela dintre bord si parbriz-are cva hol-suruburi, 2.apoi am dat de mult-rafnitele suruburi dintre parbriz si bord jos la baza parbrizului, spre surprinderea mea acele suruburi erau pt cheie nr8 si le-am desfacut destul de usor cu patentul, 3.am desfacut carcasa volanului, 4. am dat jos volanul, 5. in parti sunt 2 cleme cu cate trei suruburi fiecare pt cheie de 10 daca nai un clicket atunci acva d invartit nene;) 6. am deschis partea din mijloc pt a nu fii nevoit sa dau jos butoanele, ca sa i-mi fie mai usor cand voi monta CN-ul, 7.am desurubat toate hol-suruburile dintre torpedo si bord, 8.am scos mufele din spatele ceasurilor Si cam asta e, daca am uitat cva corectatima, acum pun si cateva poze cu bordul scoica si cu CN-ul, am montat ceasurile pe CN-u, c parere aveti?, va place? Maine ma gandesc sa montez CN-ul, Apropo mi-am dat seama c trebuie sa fac ca sa fac aerul sa se duca spre parbriz, avand in vedere ca pastrez aeroterma veche dau gauri in spatiile aratate d mine. observati ca am in gurile laterale de aer ale bordului scoica 2 boxe cred ca o sa le pun si p CN, daca aveti vre-o intrevare va rog sa ma intrebati. Apropo ms pt sfaturi dar sper sa mai primesc sfaturi si ponturi la cum sa fac ms ![]() ast mai multe sfaturi si ponturi ![]() Attached thumbnail(s) Imagine0303xzc.jpg ( Size: 286.36k ) Number of downloads: 3070 Imagine0304.jpg ( Size: 224.82k ) Number of downloads: 2240 Imagine0306.jpg ( Size: 177.13k ) Number of downloads: 2052 Imagine0305.jpg ( Size: 177.69k ) Number of downloads: 1920 Imagine0307.jpg ( Size: 149.18k ) Number of downloads: 1758 Imagine0308.jpg ( Size: 292.06k ) Number of downloads: 1605 Imagine0309.jpg ( Size: 201.26k ) Number of downloads: 1803 Imagine0310.jpg ( Size: 214.51k ) Number of downloads: 1889 Imagine0311.jpg ( Size: 225.37k ) Number of downloads: 1956 Imagine0313.jpg ( Size: 233.24k ) Number of downloads: 1975 Imagine0315.jpg ( Size: 213.61k ) Number of downloads: 1860 Imagine0316jh.jpg ( Size: 197.84k ) Number of downloads: 2171 Imagine0300R.jpg ( Size: 822.35k ) Number of downloads: 2217 Imagine0312.jpg ( Size: 236.53k ) Number of downloads: 1883 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
alecsutz03 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 2 March 09 From: BRASOV ![]() |
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...38&d=1227468104
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...39&d=1227468104 2 poze care le-am gasit...poate te ajuta |
--------------------
Seat
Toledo
mk1 1993
- bc98yry
|
|
ghitza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
fara aeroterma lui e doar de "look" .incearca sa gasesti si aeroterma lui si ai sa vezi atunci caldura
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu chiar nu as pune fara aeroterma lui findca nu e practic bordul de CN , ai sa vezi cand ti se va arde vre-un bec prin bord cat ai de muncit ca sa schimbi un amarat de bec.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Si eu am o dacie din '77 si prin 2000 a suferit o modificare ... si i sa pus bord CN cu tot cu aeroterma si iti zic sigur ca e mult mai buna decat cea veche deci te poti gandi bine sa pui aeroterma pana nu pui bordu sus.
PS: Mie unu imi place ca la bord sa funtioneze toate butoanele ... nu stiu cum o sa fie cand pui bordu sus si o sa ai puse "de forma" grila cu distribuitorul de vaccum si butonul de reglare al turatiei motorului din aeroterma.... credca o sa fie cam nasol ![]() ![]() This post has been edited by Cioby92: 11 Mar 2010, 00:06 |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
Da asa este sincer sa fiu cel mai mult ma intereseaza look-ul chestia e ca va fi functional adica voi face in asa fel in cat Aproape toate butoanele sa functioneze decat, ca nu va avea aceea aeroterma, cat vine vorba de caldura, si aceasta aeroterma are o problema, cand ii dau drumu uruie de iti vine sa o iei la palme, vreau sa spun ca in aceasta iarna am folosit foarte rar aero terma de obicei nu o pornesc mai deloc caloriferul singur face o caldura de stai in "chiloti", de ex: acum 2 saptamani am fost d la Bucuresti la Alexandria si aveam si p cineva cu mine in masina, vreau sa spun ca incepusera sa se dezbrace de cald c le era
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
N E S |
![]()
Post
#15
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Eu, la gerurile de -zeci de grade, stateam aproape in tricou cu caldura la maxim, si am bord CN cu aeroterma lui. Ti-o recomand. N-ai sa regreti.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
fierman |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 May 09 ![]() |
sal si eu am pus un bord de cn la fel ca al tau dar dupa un break de pin 90 seria aia limitata ce trbuia exportata si nu a mai fost
sfat fa rost de aeroterma de cn pt ca e mult mai bn cel putin problema amburiri pe timp td ploaie torentiala va disparea iar cu caldura ce sa iti mai zic e super in primul rand daca pastrezi aeroterma veche vei avea probleme cu functionarea celor 2 clapete pt ca cn-ul foloseste vacumul daca nu vrei sa schimbi aeroterma e foarte simplu trebuie sa modifici tubulatuta de dezaburire de pe noul bord pt ca iti blocheaza acele gauri de sub parbriz de la vechia aeroterma, pune bordul sus de forma si vazi exact unde iti optureaza acele gauri si decupeaza fara sa tai si sloturile pt suruburi si de preferabil puneti ceasurile tale inapoi pt ca e posibil sa difere mai ales daca masina de pe care la-i demontat era pe injectie (putin probabil) suruburile de sus se potrivesc perfect dat trebuie unpic ridicat de partea de jos atunci cand o fixsezi apoi o inpingi usor inapoi si ar trebui sa iti potriveasca si cele doua perchi de suruburi de sub bord pe lateral daca faci asta vei vedea ca o sa ai probleme cu vechile clapete de aer pt ca nu o sa le mai poti comanda cu noua caseta de climatizaresi nu stiu daca o poti inlocui de recomandat ar fi sa dai jos aeroterma si sa o folosesti pe cea de cn dar sa fi atent sa iei tot ce apartine de ea (important furtunele de vacum teu te pe furtunul de vacum filtrul de vacum sau valva pt ca sa ceva e robinetul de incalzire cu o singura iesire intrerupatorul cu 4 trepte )iar pt a asigura functionarea clapetelor cu motorul oprit eu am folsit un rezervor de vacun de pe un golf 3 ce se afla sub aripa stanga fata a acestuia si doar pe modelele cu clima (in jur de 20 de lei la schrot) pt montarea aerotermei ar fi bine sa ai pe cineva care sa stie sa sudeze bin pt ca trebuie acoperite ceva orifici eu il am pe tata dar atunci nu erea acasa si nu am avut rabdare pt ca sa intors dupa 2 sapt si am folosit chit montage de la bizon si credema ca ma-m cinuit sa il desprind cand am sutat acea tabla poti pastra si rariatorul vechi daca vrei caldura si pe laterale dar e unpic mai mult de muncasi mai mult lichid de racire de bagat in instalatie daca vrei am sa iti las maill-ul sa iti spun cum am procedat eu pt ca sunt prea multe pt a fi scrise eu am reusit sa fac montarea in 2 zile jumatecam 6 ore pe zi in concluzie il pou usor sus fara aeroterma dar caltura nu o sa ai daca nu blocchezi clapetele in pzitia deschis sau daca nu faci ceva sa le poti inchide deschide de montat il montezi ca pe cel vechinimic complicat doar ca inloc de patent folosesti imbusul mareste pozele sunt ceva idei notate pe ele sper sa fie de ajutor This post has been edited by Ov: 11 Mar 2010, 10:15 Attached thumbnail(s) cn1.jpg ( Size: 454.69k ) Number of downloads: 2335 cn.jpg ( Size: 505.99k ) Number of downloads: 1749 |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
WoaW deci vreau sa spun fierman-e ca esti super tare, scuzatima ca o sa va dezamagesc dar voi ramane la aeroterma veche si sfaturile tale cu unde trebuie sa decupez sunt super, nu voi pune aeroterma d cn ptc nu-mi prea permite bugetul si 2 la mana e foarte mult d munca la aeroterma d cn lus ca trebuie sa t descurci bn si sa le ai foarte bn cu mecanica si electrica.
Pozele puse d fireman sunt super bune si cred ca vor ajuta pe multa lume voi face opeatiunea cu decuparea spatiilor. Ai dreptate voi folosii o tubulara d 10mm ptc locul la CN pt suruburi este foarte strimt. Am sa incerc sa scot alea c mi-ai aratat tu din spatele bordului dar voi pastra plasticele din bord doar ca ornament ![]() Mai jos am sa pun cateva poze cu bordul meu actual, cel care vreau sa-l scimb p bune, dp masina ca o voi pastra.Masina a avut parte d un re-make aproape tota din partea fostului propietar, ael a incercat sa o faca CN3 si i-a scimbat masca i-a puso p cea d CN# si i-a pus cutie cu 5 trepte ptc o avea cu 4, tot el a pus si ceasurile si vr sa zic ca functioaneaza absolut toate inclusiv turometrul si se aprind toate beculetele, singurul lucreu care nu merge este indicatorul baterieiprobabil ca fostul propietar nu a gasit p vremea aia un bord CN si la lasat asa . Stiu ca Sunt off topic dar dreau sa spun ca luni dau masina aia care i-am dat jos bordul la REMAT si marti voi primii Voucherul si vreau sa-l vand sau sa-l dau la scibm cu o dacia papuc functionala si cu ITP inca valabil + restu d bani daca mai e nevoie. Si mai dau si o instalatie GPL daca intereseaza p cnva, este omologata si este italiana, am actele ei, a fost folosita doar 2 ani deci e "aproape" noua, deci am precizat aceste lucruri in cazul ca intereseaza p cnva. Inca o data scuzatima pt off topic. Ms si mai astept sfaturi si ponturi !!! ![]() Attached thumbnail(s) Imagine0320jothuf.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 2091 Imagine03181.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 1876 Imagine03191.jpg ( Size: 798k ) Number of downloads: 1852 Imagine0026.jpg ( Size: 256.97k ) Number of downloads: 2017 Imagine0027.jpg ( Size: 235.01k ) Number of downloads: 1727 Imagine0312.jpg ( Size: 236.53k ) Number of downloads: 1564 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Mai bine il pui pe cel scoica in locul la al tau. Daca nu folosesti aeroterma originala de cn muncesti degeaba sa il pui pe cel de cn.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
Ai dreptate, dar cat d bine arata CN-ul ala.........?!si plus ca ma gandesc ca munca va vi cam aceeasi fie ca pun CN-ul fie ca pun Scoica doar ca va trebuii sa decuper plasticile alea.
NU? ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
om_bland |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Mizerabil mai este compartimentu motor din micul unchi ce se vede acolo
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
Ov |
![]()
Post
#21
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@Dacia_47_akm: fa si tu un efort sa scrii cat de cat corect corect. Nu mai folosi prescurtari (bn in loc de bine). Citeste si regulamentul!
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
4x4 |
![]() ![]()
Post
#22
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Spor la treaba, eu as fi inlocuit totul, ca sa pot folosi vacuumul, dar tu faci cum vrei.
Se vede ca ai dacia in sange, eu as fi dat toate masinile la programul rabla si as fi vandut apoi voucherele. Pune poze cand termini ![]() P.S. Sa stii ca nu e nevoie sa cenzurezi marca masinii. This post has been edited by 4x4: 11 Mar 2010, 14:56 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
Ce pot spune....?! Va multumesc pt sfaturi o sa incerc sa o mentin mai curata, si o sa incerc sa nu mai vorbesc cu prescurtari(multumesc pentru atentie), cat despre cenzurarea marcii am pus-o asa nu stiu dece dar nu o voi mai face.Stiu ca masina din punc de vedere estetic nu arata prea bine, tocmai de aceea fac aceste modificari, ioam pus spoilare, interiorul il scimb si vreau sa schimb si bordul, sgur ca pot sa duc si masina asta la REMAT dar nu vreau pentru ca m-am apucat sa bag bani in ea. De exemplu i-am pus set nou, i-am scibat arcurile, o sa ii pun si praguri de plastic, si vreau sa ii fac mai multe.Chiar daca m-ati certat, eu tot va multumesc, si sper sa i-mai dati sfaturi si ponturi!!!
Observi ca am scris fara prescurtari !!! ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
4x4 |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Eu ma gandesc serios la o afacere de genul asta, cumperi 3 rable la un pret foarte mic (tu ai deja cateva), trimis la program, vandut vouchere si din banii rezultati ca profit iei o rabla faina (adica o dacia in intr-o stare mai buna).
E doar o idee venita la moment, asa ca nu dati cu parul daca e stupida. ![]() This post has been edited by 4x4: 11 Mar 2010, 15:10 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
fireman te rog sa i-mi dai si mie id-ul tau de mess t rog....?!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#26
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Scuze ca intervin in topicul tau, dar nu am unde sa postez
![]() Se poate monta un bord de nova pe dacie? Aeroterma este ca la solenza sau ca cea de cn? As vrea sa schimb din nou bordul la vara si sunt in dubiu. Orikum bafta la proiect. Eu zic sa adaptezi si aeroterma. O sa fie greu, dar o sa fie bine dupa ce dai drumu la caldurica ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
Nu ma supar.
Da se poate monta bord de supernova, chiar am un coleg de liceu care a facuto, despre celelalte intrebari nu stiu, ma voi interesa si iti voi spune te-as ruga sa mai postezi aici pentru ca e foarte bine, sa ii informam si pe ceilalti care vor sa faca astfel de lucruri ![]() ![]() ![]() 12 Mar 2010, 00:50: Vad ca nu a mai postat nimeni...........?! Poze cu modificarile pe care le-am facut, daca am uitat ceva va rog sa-mi spuneti pana nu-l pun, sa Mariti pozele pentru a observa toate explicatiile si detaliile, Ce parere avveti? Mai astept Sfaturi si ponturi de la voi !!! ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm: 12 Mar 2010, 00:50 Attached thumbnail(s) dsf.jpg ( Size: 290.56k ) Number of downloads: 1660 fj.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 1389 sdg.jpg ( Size: 968.63k ) Number of downloads: 1373 upo.jpg ( Size: 913.79k ) Number of downloads: 1687 Imagine033265.jpg ( Size: 952.53k ) Number of downloads: 1760 jtr.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 1641 jkgj.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 1625 jhsg.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 1248 Imagine0333.jpg ( Size: 241.23k ) Number of downloads: 1076 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#28
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Unde ai taiat tu ca sa pui butoanele originale puteai sa pui cascatofonu, iar sus faceai un nou ornament si iti puneai butoanele tale originale in locul la cele de cn
![]() This post has been edited by iuliano_smile: 12 Mar 2010, 08:21 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
fierman |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 May 09 ![]() |
nu pera stau pe mes ca nu prea ma timp dar trimitemi un mail pe
fiermanwladeck@gmail.com cu id sau un nr de cos si te sun pt dacia 47km This post has been edited by fierman: 12 Mar 2010, 12:07 |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
Sallut,Pentru bord superova: din pacate nu am destule post-uri ca sa pot s a trimit si eu PM dar voi scrie aici, Raspunsurile la intrebarile tale inca nu le stiu dar am promis ca ma voi interesa si ati voi spune, din cate am vazut eu la colegul meu Nu l-a taiat dar clemele de prindere din laterale stiu ca le-a schimbat, bordul arata bine dar chestia e ca nu i-a mai pus partea din mijloc(adica aceea care mergea pana jos la schimbatorul de viteze) si cred ca nici torpedoul parca nu il are montat
![]() Pentru fire man: nu stiu dece nu pot sa timit mail ![]() Am si o intrebare... Am observat ca trebuie sa scimb acel levier micut de la cablul care deschide capota, Se monteaza greu? Ovoi lua de la remat, nu stiu dc am uitato si culme e ca, chiar ziceam sa nu o uit Am sa iau plasticile"carcasa" volanului pentru ca asa este, daca le voi lasa pe cele vechi vor ramane spatii goale si se va vedea urat, tot d la remat le iau si pe acelea pentru mai scutii niste bani Am gasit doua poze cu un bord CN, asa ceva reau sa fac si eu, din pozele astea denota faptul ca este posibil si pastrarea vechiei aeroterme Asa ceva vreau sa il fac si eu pe al meu Doar ca o sa fie arate mai frumos ![]() Mai astept sfaturi si ponturi de la voi, si chiar as vrea sa vad si parerile voastre despre acest lucru !!! Attached thumbnail(s) index.phpdas.jpg ( Size: 195.52k ) Number of downloads: 1931 index.phpklh.jpg ( Size: 194.05k ) Number of downloads: 2228 Imagine0338kjupo.jpg ( Size: 957.74k ) Number of downloads: 2065 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 18:33 |