DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pompa benzina

justyn
post 10 Mar 2010, 14:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




De cateva zile am schimbat pompa de benzina , crezand ca nu baga destula benzina in carburator vechea pompa si surpriza tot aceias chestie. Dati-mi va rog niste sfaturi . La rece relantiul imi sta undeva pe la 500 si chiar moare si am observat ca filtrul dintre carburator si pompa nu ii benzina de loc foarte putina , deabea dupa ce se incalzeste incepe sa-mi stea relantiul. La rece cand incerc sa dau la cama nu scuipa benzina in filtru doar foarte slab . Era sa uiti nici filtrul de sticla nu ii plin cam putin peste jumate sta benzina in el .


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 10 Mar 2010, 14:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




salut,

vezi sa nu fie sorbul din rezervor infundat.


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 10 Mar 2010, 14:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




si cum as putea sa-l desfund. Sau cum sa-l verific daca ii infundat



--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 10 Mar 2010, 15:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




e mai greu un pic dar nu imposibil. dai rezervorul jos. il cureti, desfunzi conductele de tur si retur - folosesti, daca poti, un compresor. eu asa am facut la dacia veche.

This post has been edited by george_scala_2004: 10 Mar 2010, 15:01


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Mar 2010, 15:39
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Mai intai sufla pe tur si pe retur pana auzi bolborosind in rezervor.Macar pentru cateva minute sau ore va merge mai bine.In caz de e sorbul infundat,care e cam greu de crezut.In capul sorbului ai o sita care cred ca acea sita e infundata sau mai bine zis "imbâcsita".

In filtrul de benzina nu ai ce sa vezi acolo si nici nu vei avea vreodata.Cuiul pontou are rolul de a opri benzina cand plutitorul a ajuns la un nivel.Tu daca dai la cama, nu faci nimic altceva decat sa bagi presiune pe furtun si in filtru.Automat pompa nu are cum sa bage fortat in carburator benzina si toata presiunea aceea sau tot surplusul de benzina se duce pe retur.De asta nici nu-ti "scuipa" in filtru.
Nici la mine in filtru nu se vede benzina.Depinde cum e pozitionat.

Daca vrei sa vezi ca scuipa, scoate turul care duce in carburator si apoi dai la cama.Dar sa ai cama pozitionata bine, ca ai sanse sa dai in gol la ea si tot nu curge.Sa fie ridicata.

Aaa...inca ceva.La cat ai vrea sa stea ralantiul la rece?Mai bine ai spune la cat iti sta la cald.Orice reglaj la platini, delco, avans etc, se face la cald, pentru ca 99% din timpul care-l mergi cu masina, mergi cu motorul cald.

Si mie imi mai moare cu motorul rece sau sta in 500RPM, dar de cele mai multe ori moare.Cand se ridica aproape de un sfert acul la apa(fara sa deschida termostatul) ralantiul mai urca putin dar devine stabil.

Daca ai fi avut injectie, statea undeva la 1100 la rece si 900 la cald...din cate stiu.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 10 Mar 2010, 16:36
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Ms pentru raspunsuri o sa incerc cu o pompa de mana sa bag presiune pe conductele de benzina . Numa ce am venit de afara si mam uitat la filtrul cel de sticla si nu era plin ii putin peste jumate .


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Mar 2010, 16:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Nu conteaza cat e de plin.Incearca sa o turezi pana pe la 5000-6000 RPM si tine-o vreo 3-4-5 secunde asa.Daca moare , inseamna ca pompa nu-ti asigura destul debit, plutitor reglat rau sau se infunda sorbul.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 10 Mar 2010, 17:26
Post #8


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Daca ai filtru de benzina cu hartie, schimba-l. Sunt niste porcarii ordinare.
Apollo, vezi ca le-ai cam incurcat. Chiar daca CNC este plin si dai la cama, benzina trebuie sa circule pe retur, prin toate filtrele, chiar daca are carburator dublucorp sau monocorp. Daca dai la cama si nu iti baga benzina, mai invarte de fulia alternatorului ( cu o cheie sau cu mana) deoarece pompa poate sa fie deja "tensionata".


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Mar 2010, 20:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Ionut...el a zis ca "scuipa" foarte putin si tinand cont la ce gaurica mica ai pe retur la pompa, e normal, nu?doar nu e acelasi debit ca pe retur.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 10 Mar 2010, 20:48
Post #10


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai tu prima data ai zis ca nu "scuipa" in filtru de benzina. Vine putina benzina in filtru, cum ai zis si tu din cauza gaurii mici a returului.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Mar 2010, 22:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Da, scuze...am incurcat-o si eu. smile.gif Eram obosit


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 11 Mar 2010, 10:23
Post #12


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




Ba sint foarte bune filtrele de hirtie (sic! smile.gif )
Adevarul e ca depinde de calitatea lor - la primul filtru, dintr-un plastic de doi bani, s-au deformat stuturile si nu mai baga benzina, iar cu furtunele negre, nici nu vezi daca sint sau nu gituite.
Dupa ce am luat un filtru k lumea, de numai trei ori mai scump, n-am mai avut probleme. Si pot sa spun ca in 2000 km s-a umplut o treime cu un fel de nisip fin, iar paharul decantor e jumate apa.
Asa ca pe cine merge fara filtru nu-l vad bine


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 14 Mar 2010, 22:34
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




verifica sa nu au tubultura de plastic de umplere a rezervorului crapata ca pe acolo poate sa intre mizeria aruncata de roata


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 17 Mar 2010, 19:53
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Imi curgea benzina pe la pompa cea noua pe la capacul de deasupra am desfacuto si am pus capacul de la cea veche aia nu avea garnitura si merge brici. Numa tot nu ma impac cu pornirea la rece, ma gandesc ca doar cu o pomapa electrica am avea un relanti stabil.


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Mar 2010, 20:09
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu pompa electrica e remediul, ci reglajul carburatorului.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 17 Mar 2010, 20:26
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Pai ce reglaj sa ii fac ? ii carb de 1400 numa la cald imi sta ok adica pe la 900 sau chiar 1000.


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 18 Mar 2010, 10:39
Post #17


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




QUOTE(justyn @ 17 Mar 2010, 20:26)
Pai ce reglaj sa ii fac ? ii carb de 1400 numa la cald imi sta ok adica pe la 900 sau chiar 1000.
*



Pai man, oricit de bine ar merge carbul de 1.4 pe motor de 1.6, tot cirpeala se numeste.
E normal sa faca mai urit.

Totusi, si mie imi facea similar, mergea bine la cald, iar la rece, ~500 ture, galopat, zguduit, etc.
Problema ca socul nu-si facea treaba, inneca motorul imediat.

Motivul a fost se pare, deformarea piesei care actioneaza clapeta de acceleratie de catre cea de soc prin intermediul acelei pirghii. Piesa asta e montata undeva pe axul clapetei de acceleratie si la cum era, nu mai deschidea suficient clapeta de acc la actionarea socului.
Acum, cu problema remediata, motorul merge tot la fel de prost la rece, dar pot trage socul, il inclazesc pe loc la cca 1200 .. 1500 ture (relanti reglat din soc), si dupa citeva minute pot pleca fara zguduituri si fara sa-mi moara motorul la schimbarea vitezelor.


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 5 Jan 2011, 21:30
Post #18


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




Va salut baieti.

Recent am facut si eu pana prostului pe benzina. Astazi am "alimentat" prin transfer cu ajutorul unui bidon. Eu am pe masina pompa de benzina mai noua fara clapeta aceea si ma intrebam daca e greu de inlocuit cu cea de dacie veche cu picior/coarda/talpa sau cum ii spune. Taicamiu mi-a spus ca ar fi greu de reglat , este adevarat?


Spun despre inlocuit pentru ca nu vreau sa mai dau la automat sa omor bateria . vine benzina greu in felul asta si mi se pare mult mai practic sa "dau la manivela" ca sa ajunga benzina mai repede fara consumat curent aiurea.

This post has been edited by Razvan_Ionut: 5 Jan 2011, 21:32


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 5 Jan 2011, 22:24
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Razvan_ ionut poti pune linistit pompa normala sau doar partea de jos care are parghia (asta daca e compatibila la corpul cu supapele... in functie de ce fel de pompa ai tu ). E ceva foarte simplu.

Iar de reglat ce sa fie ?



This post has been edited by BLUE R 19: 5 Jan 2011, 22:27


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panaiteiancu
post 6 Jan 2011, 10:38
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 22 February 10




Ai verificat cumva daca merge mai bine pompa dupa ce scoti busonul dela rezervor? In special iarna mai ingheata supapa de aerisire a rezervorului si creeaza un pic de vacuum care dezamorseaza pompa. Relantiul mic si mersul neregulat la rece nu sunt cauzate de pompa de benzina. Primul indiciu ca se duce pompa- se dezamorseaza circuitul de alimentare dupa o zi pe alta, trebue sa dai la coada sau la automat pana o ia din loc.
Eu am incercat montarea unei pompe electrice de Damas, dar rezultatele nu sunt sectaculoase sa merite investitia si efortul. Acum merg cu o pompa Carfil capsulata si fara codita de amorsare si sunt foarte multumit de ea.


--------------------
DACIA NOVA GT 1998
MOTTO: Nu folositi baterii epuizate la tastatura! mananca litere, fac greseli de ortografie, fac greseli gramaticale si nu va intelege lumea !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 14:53
Forum Renault