DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Zgomot la motor

diaconuliviu
post 14 Apr 2005, 14:00
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




in jur de 2000 de ture, si la cresterea turatiei, si la scaderea ei, apare un zgomot prin zona cilindrului 1 similar cu cel facut de saiba de pe prezoanele aparatorii demarorului (ca atunci cind se slabesc piulitele). De la ce poate fi?



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 15 Feb 2009, 12:08
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




La mine se aude un zgomot,ceva intre zumzait metalic si gajait,nu stiu cum sa-l descriu mai bine,dar nu e permanent,se intrerupe .Se mai aude o bataie ritmica ,ce creste odata cu turatia;cineva imi spune ca nu e de la culbutori,si poate fi un bolt?ce costuri implica schimbarea acestuia?


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ndragos
post 15 Feb 2009, 12:59
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 22 December 08




pana am schimbat setu aveam bataie de bolt si intradevar sunetul se aude mai des cu cresterea turatiei problema e ca daca ii schimbi boltu sar putea sa ai nevoie si de o biela noua pentru ca cea veche ar cam putea fi si ea uzata din cauza boltului o biela e in jur de 80 -100 lei depinde de magazin.


--------------------
dacia dacia1310 1997 berlina - ct97cev
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gino73
post 15 Feb 2009, 14:43
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 18 September 07
From: Galati




QUOTE(ndragos @ 15 Feb 2009, 12:59)
pana am schimbat setu aveam bataie de bolt si intradevar sunetul se aude mai des cu cresterea turatiei problema e ca daca ii schimbi boltu sar putea sa ai nevoie si de o biela noua pentru ca cea veche ar cam putea fi si ea uzata din cauza boltului o biela e in jur de 80 -100 lei depinde de magazin.
*


nu numai de o biele noua ci de toate 4. Nu se shimba numai una pentru ca s-ar putea sa nu fie egala (in grame) fata de cea opusa. Eu am patit-o. Trebuie schimbat tot setul motor. La mine bataia venea de la un guler al camasilor pe pistoanele 2si 3. Acum, dupa ce am schimbat tot setul toarce ca un motan.


--------------------
Dacia 1410 1989 - GL 29 ADI
[SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Feb 2009, 10:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Bataia de bolt in piston seamana cu cea de piston, doar mai ascutita putin si dispare la intreruperea bujiei cilindrului in cauza.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 16 Feb 2009, 16:23
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am si eu un zdranganit pe al 2000 de ture, ori cand reduc la 2000 de ture, ori cand o turez la 2000 de ture si e din alternator....mi-e lene sa o rezolv...

intreb pe forum..pentru test, merge sa faca testu cu cureaua scoasa ? pt 2-3-5 sec cat e nevoie? sa vada daca mai zdrangane?

16 Feb 2009, 16:24:
QUOTE(daniM @ 15 Feb 2009, 12:08)
La mine se aude un zgomot,ceva intre zumzait metalic si gajait,nu stiu cum sa-l descriu mai bine,dar nu e permanent,se intrerupe .Se mai aude o bataie ritmica ,ce creste odata cu turatia;cineva imi spune ca nu e de la culbutori,si poate fi un bolt?ce costuri implica schimbarea acestuia?
*




poti merge cu bataia de bolt mult si bine, depinde cat de puternica e
poate fi un bolt, sau un segment sau jos la linie(semicuzinet-biela-vilbrochen), trebuie vazut, nu banuit.....

This post has been edited by cristitranca: 16 Feb 2009, 16:24


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 16 Feb 2009, 22:32
Post #7


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




QUOTE(cristitranca @ 16 Feb 2009, 16:23)


intreb pe forum..pentru test, merge sa faca testu cu cureaua scoasa ? pt 2-3-5 sec cat e nevoie? sa vada daca mai zdrangane?


*


linistit, dai cureaua jos si pornesti si eu asa mi-am diagnosticat una din huruieli - alternatorul, iar pentru pompa de apa daca e cazu cu motoru oprit si cureaua luata jos se poate simti la mana un eventual joc al presetupei, iar daca invarti de ea mai puternic o sa se auda si huruiala daca exista


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Feb 2009, 07:00
Post #8


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pai atunci pe cel cu zdranganitul il sfatuiesc sa faca testul fara curea....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Feb 2009, 12:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cristitranca @ 16 Feb 2009, 16:23)
[...]
poti merge cu bataia de bolt mult si bine, depinde cat de puternica e
[...]

Daca e bolt in umerii pistonului, e bataie "de viata lunga", dar daca e bolt in biela, nu mai e asa, boltul in cazul ala e slab in biela, se deplaseaza axial si rade cilindrul, ca nu are "seiger"-e pentru oprire.

This post has been edited by diaconuliviu: 17 Feb 2009, 12:43


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Feb 2009, 12:54
Post #10


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ai dreptate si am uitat sa mentionez si de ce tip e....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 17 Feb 2009, 18:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Am dus-o la doctor si zice ca bataia aia e de la o camasa,asa ce deocamdata ramane asa...


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Feb 2009, 07:50
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




ohmy.gif cum e bataia de camasa?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Feb 2009, 11:32
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




supararea cand imi vine rup camasa de pe mine...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 18 Feb 2009, 11:34
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




bataie la camasa???? /:) wtf?si nu a zis doctoru care e tratamentu?si care e cauza?


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 18 Feb 2009, 11:39
Post #15


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




da de bataie intre 1200-1800rpm si apoi dupa nu se mai aude nimic???daca turez in gol nu se aude deloc la nici o turatie nici o bataie;numai la plecarea de pe loc in intervalul 1200-1800rpm,in rest pana la 5500rpm se aude zici ca e aspirator tongue.gif
sa fie bucsa de bronz de la arbore sau priza de la cutie sau altceva???? sad.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:55
Forum Renault