am elice pe motor si vreau sa imi pun termocupla
![]() ![]() ![]() |
am elice pe motor si vreau sa imi pun termocupla
alphabluesky |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Teoretic da,deoarece pe sistemul cu electroventilator cu termocupla, electroventilatorul nu functioneaza tot timpul,doar uneori.In momentul cand nu functioneaza castigi putere mecanica,lucru care la sistemul clasic nu se intampla,deoarece functioneaza tot timpul.In plus sistemul electroventilator permite incalzirea mai repede a motorului deoarece nu functioneaza decat dupa ce motorul s-a incalzit,lucru care faciliteaza consum mai mic de carburant.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Daca faci modificarea ar fi indicat sa schimbi si fulia de la pompa de apa cu una mai mica tip nova dar cred ca trebuie si o curea mai mica.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Nu inteleg pt ce ar trebui alta fulie.Nu se schimba nimic in functionarea motorului.In plus ai o rezerva de putere mecanica echivalenta aprox cu puterea absobita de electroventilator,mica cei drept atata timp cat nu functioneaza electroventilatorul.Cand functioneaza e ca si in sistemul clasic,nu se schimba nimic.Fii atent la pozitionarea electroventilatorului,el sufla aer peste motor,pozitionarea lui se face daca ai un electroventilator slim in zona cea mai optima,adica ideal ar fi pe centrul radiatorului deoarece debitul de aer e dirijat uniform spre intreaga suprafata a motorului.In sistemul clasic ventiltorul este pozitionat in partea dreapta a radiatorului,nu inteleg de ce,pozitia ideala ar fi fost pe centru sau pe partea stanga,astfel incat poate nu ar mai sufla direct pe carburator si s-ar elimina partial jivrajul,carburatorul avand posibilitatea sa mearga si pe timp de iarna cu clapeta de aer pe pozitia rece dupa incalzirea motorului,nefiind necesar folosirea cartonului la radiator,dar probabil inginerii de la dacia au avut alt rationament.Termocupla o poti monta in radiator ,partea dreapta jos sau la iesire din radiator pe conducta.Fii atent ce termocupla pui.
This post has been edited by Paulorossi: 21 Mar 2010, 01:29 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 23:50 |