alternator nova gti, incarca prea mult
![]() ![]() ![]() |
alternator nova gti, incarca prea mult
avatar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 1 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova Gti
Dacia Nova Gti
2000
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca incarca 15-16 e dus releul , in principiu singurele locuri unde trebuie sa verifici este puntea de diode , ai 6 diode in puntea principala si 3 in secundara care alimenteaza releul
o schema a alternatorului este expusa mai jos Attached thumbnail(s) schema_alternator_as.JPG ( Size: 48.61k ) Number of downloads: 454 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
bygy, o situatie pentru tine
![]() Dupa ce ca am schimbat nu mai tin minte cate statoare,rotoare si relee de incarcare, am zis ca am rezolvat-o.A mers bine cateva luni si acum iar a inceput. Nu mai incarca.Am schimbat si grupul de diode, dar degeaba.Am schimbat iar stator, tot degeaba. Am fost la cel unde am garantia la baterie, poate imi zice ce ar avea.Se uita la baterie si spune ca "ochiul" e negru si ca nu poate masura ca nu va obtine ceva corect.Atunci aveam incarcarea de 13,7V. Am pus bateria pe redresor aproximativ 2 ore dupa care inapoi pe masina.Culmea culmilor, de atunci incarca.14,2V in ralanti si 14,5V in turatie. Problema ar fi ca daca am consumatori si e putin turata, am un filaj cam la 2 secunde.De acel filaj ma chinui de ceva vreme sa scap.Dar nu mai stiu unde sa ma uit. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:59 |