Sfat achizitie dacia papuc 1.9d
![]() ![]() ![]() |
Sfat achizitie dacia papuc 1.9d
wireles |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 April 10 ![]() |
|
||
--------------------
faiton
biturbo
1991
|
|||
dannieltudorache |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 7 February 10 From: Bucuresti ![]() |
motorul te tine 500000 km daca ai grija de ea....in + e o masina care se poate repara in spatele blocului (inca) ....astept un PM de la tine daca te intereseaza una
|
--------------------
dacia
logan
2006 Romanului ii place munca cum ii place mierlii sunca
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#3
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Ai de asteptat acel Pm, nu vezi ca nu are decat un post...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(dannieltudorache @ 4 Jun 2010, 21:33) motorul te tine 500000 km daca ai grija de ea....in + e o masina care se poate repara in spatele blocului (inca) ....astept un PM de la tine daca te intereseaza una pana sa citesc sfarsitul postului eram contrariat...tine pe naiba, la 90.000 e varza injectia, iar la 150.000 segmentii sunt tandari. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
darius |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
Masina din semnatura in 130.000 nu mi-a facut nici o pr la motor,in 10.000 km nu completez deloc ulei,porneste ca in prima zi(se pare ca nu toata lumea are ghinionul defectului cu datul de 2 ori la cheie ca sa porneasca).......din zisele lui argon tre sa am grija sa fiu aproape de casa cand implinesc 150.000 si mi se va face varza injectia sa nu raman pe cine stie unde.Serios vorbind daca tu crezi ca masina aia te satisface ia-o,fiabilitatea motorului e cea mai mica pr care ar trebui sa te preocupe,cunosc masini care au facut si 300.000 cu motorul asta fara a fi segmentat si nici "reinjectat".
|
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#6
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca nu te lasa motorul, te lasa restul. E cam praf masina. Ca sofer ocazional al papucului tatalui meu, nu as recomanda-o decat dusmanilor.
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
darius |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
Asra incercam si eu sa ii explic ca nu motorul e punctul slab la masina asta,altele ar trebui sa te preocupe.
|
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Am lucrat ceva timp pe o ``masina`` din asta.Plus ca parcul auto continea cateva zeci de bucati de asemenea ``bolizi``,poate aproape de suta.
Motoarele sunt rezistente,nu fiabile.Cadeau in draci bujiile si fisele de la bujii.Cutiile erau praf dupa 20-30.000 de km cam pe la toate.Tabla era varza.Valva EGR trebuia decuplata,altfel...iti murea motorul cand iti era lumea mai draga.Articulatiile slabe,la cateva zile de la reparatii cu piese noi si de ``origine``,batea ca vai de mama ei.Statea in service 2-3 zile la 2-3 saptmani.Geometria se deregla periodic. Zgomotul motorului face ``toti banii``,mai ales in habitaclu.Oglinzile se deregleaza dupa 2-3 km petrecuti pe orice fel de drum.Viteza maxima 110-120km/h...la vale si cu vant din spate.De incarcat,poti sa incarci si o tona.Tine si trage.Greu dar trage.Franele...sunt sublime dar lipsesc,mai ales daca e goala masina.Traiesti senzatii maro la o frana mai ferma.Pe ploaie,indiferent de anvelope,e varza cu carne.Pe zapada...mai rau. E propria parere,pe care o scriu,sustin si semnez. This post has been edited by BoomPunk: 8 Jun 2010, 21:20 |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
depinde si de cine si cum o conduce ca sa tina sau sa nu tina un papuc mai ales ca acele pareri prezentate mai sus sunt despre masini de la firma care nu doare pe nimeni daca se strica si se trage de le pana mor si dupaia se vede daca se mai repara
eu am de la 100000 luat si nu iam reparat decat pompa de injectie si schimbat consumabile iar pe zapada cu 4x4 e super bine mai ales ca alti se chinuie sa circule ![]() in rest e rigida cand e goala dar cand duci ceva greu e bine This post has been edited by HUMMER H1: 9 Jun 2010, 00:13 |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
vic24 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
QUOTE(BoomPunk @ 8 Jun 2010, 21:19) Am lucrat ceva timp pe o ``masina`` din asta.Plus ca parcul auto continea cateva zeci de bucati de asemenea ``bolizi``,poate aproape de suta. Motoarele sunt rezistente,nu fiabile.Cadeau in draci bujiile si fisele de la bujii.Cutiile erau praf dupa 20-30.000 de km cam pe la toate.Tabla era varza.Valva EGR trebuia decuplata,altfel...iti murea motorul cand iti era lumea mai draga.Articulatiile slabe,la cateva zile de la reparatii cu piese noi si de ``origine``,batea ca vai de mama ei.Statea in service 2-3 zile la 2-3 saptmani.Geometria se deregla periodic. Zgomotul motorului face ``toti banii``,mai ales in habitaclu.Oglinzile se deregleaza dupa 2-3 km petrecuti pe orice fel de drum.Viteza maxima 110-120km/h...la vale si cu vant din spate.De incarcat,poti sa incarci si o tona.Tine si trage.Greu dar trage.Franele...sunt sublime dar lipsesc,mai ales daca e goala masina.Traiesti senzatii maro la o frana mai ferma.Pe ploaie,indiferent de anvelope,e varza cu carne.Pe zapada...mai rau. E propria parere,pe care o scriu,sustin si semnez. Conduc o astfel de masina (la serviciu, pe teren, e a unui coleg). Cutia este praf (masina are 65.000 km). Vieza maxima, pe ceas, luata de mine, 135 kmh. O tona pui lejer pe ea. Franele sunt foarte bune (ca nu are abs, nu are) dar opreste bine. Pe ploaie, da, e belea (blocheaza rotile fff repede, desi am cuciucuri noi). Mentionez consumul de 6% la drum intins dar incarcata zdravan (ceea ce pt. un 1.9 asa antic este aproape ok). |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
kog |
![]()
Post
#11
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
eu stiu un papuc d-asta cu vreo 250k km fara interventii la motor. Intradevar scoate putin fum negur, dar zic ca e ok petru o dacie. Mai stiu si unul (raposat) 16 i am si filmare cu el saracul tot de firma, cu piese schimbate e hartie. A prins 130 cu ulei schimbat cine stie acum cat timp, nu vorbesc de cutie. La cat de neintretinut era mergea ok, tinand cont ca vedea macadam aproape zilnic. Nu e o masina extraordinara, dar o poti incarca fara jena. De exemplu 30 de saci de ciment
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
za_kristake |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Am avut si eu onoarea sa lucrez 1.5 ani pe asa o fumusete.
Masina avea 140.000 km, din 2004, dar din tinerete a fost folosita la tractari cam 1 an. Dupa aceea a ajuns la distributie, o incarcam cat intra in ea, nu conta Kg. Singurul + al masinii il consider stabilitatea in viraje (si la peste 100 km)care e foarte buna, in rest numai probleme. In primul rand a inceput sa faca fite modulul bujiilor care cupla in mers bujiile, aveam 2 asa ca le tot schimbam intre ele ca sa se raceasca sa mearga ok, directia e inutila, ai schimbat crucea cardanica cum ai incarcat-o deja e praf, treapta a 5 nu mai intra (uzura axului cutiei, unde se prinde timoneria) motorul era vesnic plin de ulei, 2 contacte schimbate, o planetara a plenit odata intru-un viraj la plecarea de pe loc ( aici nu prea e devina masina deoarece era exploatata peste limita) dar totusi noua planetara a cedat si ea dupa 2 saptamani. Cam astea ar fi cele mai catastrofice, doar franele ce mai erau de capu ei. Eu unul m-as orienta spre altceva, dar faci cum crezi ca e mai bine |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
bolidu |
![]()
Post
#13
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Eu sunt pro la asa ceva... Avem la job o astfel de utilitara cu 5 locuri si cu celebrul 1.9 din paleozoic. Masina este din 2005 si pana acum sa schimbat la ea: contactul, ventilatorul de la radiator si inca cateva chestii minore. Soferul care este pe ea se declara extraordinar de multumit de ea si ca drept dovada si-a luat o solenza cu aceiasi motorizare:D. Am mers si eu cu ea prin cele mai mari hartoape si 4x4 si-a facut datoria la nevoie. Intradevar zgomotul in habitaclu este mare rau zici ca ai subwoofer intre picioare, vibratii cat casa, in spate nu ai loc mai deloc dar per toal masina daca este intretinuta cum trebuie merge mult si bine. Asta are aproape de 200k numai cu gazol de peco si toate consumabilele schimbate la timp. Am pus pe ea odata 8 macaze a aprox 250 kg bucata si a mers eroic, suspesie nu mai avea dar a mers.
Concluzie personala: daca ai grije de masina asta si nu o pui la munci grele permanet te tine o perioada buna iar daca nu ai grije de ea si o incarci cu 5 tone si mergi pe aratura e normal sa se duca draq foaaarte repede pana la urma si la coada vorbim de o dacie de conceptie veche si atunci cand a fost proieictata inginerii nu au stat prea mult pe ganduri cand au dat unda verde productiei. Numai bine all ! |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
andyyy_77 |
![]()
Post
#14
|
DK Group: Members Posts: 127 Joined: 5 January 08 From: Gorj ![]() |
Cand o cumperi sa vezi sa nu patineze ambreiajul de la uleiul scuipat de semeringul la priza de putere(se intampla in timp, am patit si eu de pe la 40k km), iar chestia sa nu se tureze la mine se rezolva prin miscarea mufei de la calculatorul de injectie.
Taxe cam mari, putere cam mica pt 1,9. Per total pt ce vrea sa fie merita, sa ne spui si noua in ce pret ai gasit`o si sa pui niste poze pe forum sa vedem in ce stare e ![]() ![]() This post has been edited by andyyy_77: 19 Jun 2010, 22:59 |
--------------------
Dacia
Double Cab 1.9D
2005
- GJ
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
pe suv ul meu am dat 2500 europeni acum 11 luni fabricat prin ec 2005 tot 1.9 si de care sunt f multumit ca face treaba deja am eu facuti 20000 km cu ea iar ca mare defect cel avea era cu pompa de injectie ce sa rezolvat "reparat" cu 500 ron in rest doar schimbat consumabile
deci pt ce este conceput e bun acum depinde si pt ce anume treuie o masina de acest fel si in ce stare este la momentul achizitiei |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 08:56 |