DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> INSTALATIE GAZ MARINI, Probleme la repornire pe gaz cand motorul e cald.

comi16108
post 14 Apr 2010, 12:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 September 09




Am si eu o problema si se pare ca nu ii da nimeni de cap.Cand merg cu masina pe gaz si este f incalzita sa zic dupa vreo 12 km sau poate mai putin , daca opresc motorul si vreau imediat sa il pornesc...acesta nu mai porneste.Plecarea la rece direct pe gaz o fac fara probleme.am fost la mecanic si mi-a schimbat un filtru de la instalatie e in dreapta langa plaman si bujiile.apoi a mers acolo la mecanic..am facut apoi 5 km si a mers iarasi...insa seara am plecat iarasi si am facut 12 km cam din titan pana in cotroceni.am oprit acolo si la cateva secunde am vrut sa plec iarasi si nu a mai mers.am lasat-o apoi 10 min si a plecat iarasi.

HELPPPPPPPP !!!!


--------------------
DACIA 1310 BERLINA 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 14 Apr 2010, 13:22
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




Vezi sa nu pierzi gaz pe la imbinarea electrovalvei cu plamanul...este o garnitura care se uzeaza in timp.Cand vrei sa pornesti...cantitatea de gaz este diminuata,datorita imbinarii neetanse,amestecul devine sarac ...si pornirea...imposibila.Incearca sa tragi nintel socul...astfel compensezi cantitatea redusa de gaz.


--------------------
Dacia Berlina - ph-xx-yyy 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comi16108
post 14 Apr 2010, 15:53
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 September 09




Nu e de la acea garnitura.e ceva pe partea electrica pt ca atunci cand nu pornea in atelier la mecanic a luat un fir..si a facut contact intre 2 componente...insa nu am vazut la ce...eram in masina.cred ca intre bobina si baterie...sau nu stiu.deci cred ca e pe partea electrica a instalatiei.


--------------------
DACIA 1310 BERLINA 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 14 Apr 2010, 16:17
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




Asa semanifesta si la mine...pana am observat ca scapa gaz pe acolo...si odata inlocuita acea garnitura..nu am mai avut pb.Trebuia sa o pornesc cu socul cand era motorul cald.


--------------------
Dacia Berlina - ph-xx-yyy 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 14 Apr 2010, 16:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Comi16108, daca ai vazut bine,vezi pe topicul"instalatie GAZ-BIGAZ",azi pe aceeasi pagina 1,postul #9.

This post has been edited by Tudor Badescu: 14 Apr 2010, 16:22


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea2006x
post 14 Apr 2010, 16:23
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




Comi16108 aceeasi problema o am si eu ,daca motorul e cald ( pe gpl mergand ) si o opresc abia porneste la a 6 a , a 7a cheie .La rece porneste din prima .Am schimbat bujii , fise , capac delco etc ..degeaba, nu stiu ce sa-i mai fac. Poate fi oare si o problema a amestecului? Sa fie aerul prea cald atunci si sa devina rarefiat?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - b-44-bax 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Apr 2010, 20:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Reglajul gazului e de vina. Daca mai inainte mergea corect, in timp, mai ales dupa o iarna ca cea trecuta, se depune calamina pe scaunul ultimei valve si nu mai inchide bine. trebuie slefuit cu smirghel de 800 scaunul, iar supapa cu altul de 240, pana dispare cercul lasat de scaun. Totul e numai din debitul de gaz. Ori mare ori prea mic. Daca tragi socul si clapeta de soc nu e scoasa din arc, risti sa strambi talerul de aluminiu de la membrana. O sa-l vezi daca desfaci pentru slefuit.Dar vezi ca-i unu' p-aici care explica extraordinar de nu-ntelege si nu crede nici dracu' ce spune el, mai ales ca nu-i nici gratis. Daca ai bani, da-i contul si-ti spune.


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 15 Apr 2010, 11:35
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




[QUOTE] Daca tragi socul si clapeta de soc nu e scoasa din arc, risti sa strambi talerul de aluminiu de la membrana.
PH-06-BOA poti explica te rog mai detaliat...care soc pentru ca nu vad legatura intre socul propriu zis de la dacie,cel de pornire si talerul acela de aluminiu de la membrana mare de la regulator. smile.gif

15 Apr 2010, 11:38:
adica socul controleaza cantitatea de aer si daca il tragi vacuumul creat este mai redus...totusi nu inteleg de ce s-ar stramba...si eu la pornire si imediat dupa tin socul putin ridicat(si n-am scos arculetul acela mic de la el) pentru a-mi tine relantiul pana se incalzeste motorul.ce e gresit in asta?

This post has been edited by danezu_pitesti: 15 Apr 2010, 11:38


--------------------
dacia 1310 L - AG-11-ASF 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 15 Apr 2010, 11:53
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Daca tragi socul ai vacuumul mai mare sub clapeta de soc.... Asta ar fi legatura. Daca tii socul doar putin tras nu e nici o problema. Daca scoti arcul de la clapeta, cand tragi socul pana in jumatate nu incepe sa se inchida si clapeta de soc. Adica doar se accelereaza.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Apr 2010, 12:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Asta era răspunsul. Poate era bun și un desen.


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
revoOO
post 15 Apr 2010, 12:57
Post #11


Membru cu Ambreiaj


Group: Members
Posts: 106
Joined: 12 June 09
From: Constanta




hai sa te lamuresc ce a facut mecanicul tau! aceeasi problema o aveam si eu, si nimeni dar nimeni nu i-a dat de cap. SOLUTIA: am facut exact ce a facut mecanicul tau cu firele....eu la pornire am un mic buton stil starter care este legat pe + la baterie si + la bobina...in timp de dau la automat tin butonul apasat si porneste motorul usor. Aceasta solutie este una buna si de moment, tinand cont ca la fel si eu dupa 15 km pe gpl numai pornea, am facut acel buton dupa ce mecanicul mi-a explicat care este treaba. Incearca ceva de genul, poate revin cu o poza sa vezi cum arata butonul si unde l-am pus.


Am adaugat poza cu butonul meu ptr pornire, nu este inestetic si foarte ajutator in cazul meu. Nu face altceva decat sa evite contactul si pierderile de tensiune, astfel da curent la bobina direct de pe baterie.

This post has been edited by revoOO: 15 Apr 2010, 13:04

Attached thumbnail(s)
buton.JPG ( Size: 114.92k ) Number of downloads: 421


--------------------
Dacia 1310 - CT-03-W L L '83 TLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comi16108
post 15 Apr 2010, 13:47
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 September 09




O sa incerc toate variantele...prima fiind cea cu garnitura ca nu strica...si apoi cea cu releul.mi se pare f eleganta.ca si un mic detaliu la un moment dat mecanicul mi-a recomandat sa cumpar o bobina DODUCO si cica asta e mai puternica si cu ea va merge f bine.o sa fac si chestia asta.mersi mult pt sfaturi.


--------------------
DACIA 1310 BERLINA 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
revoOO
post 15 Apr 2010, 17:41
Post #13


Membru cu Ambreiaj


Group: Members
Posts: 106
Joined: 12 June 09
From: Constanta




si eu recomand cu caldura bobina Deduco si celelalte elemente ale aprinderii sa fie tot deduco cu fise de bujii tesla....combinatia perfecta ptr mine.


--------------------
Dacia 1310 - CT-03-W L L '83 TLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comi16108
post 16 Apr 2010, 08:12
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 September 09




TRAIASCA BOBINELE DODUCO.SUNT CELE MAI BUNE.ACUM AM SARCINA PERFECTA SI IN AC DE LA BORD CHIAR E PESTE JUMA UN PIC FARA NICI UN CONSUMATOR.POATE O SA INLOCUIESC SI RESTUL CU DODUCO SI FISE TESLA CUM IMI RECOMANDA USERUL PRECEDENT.MERSI MULT PT AJUTOR.


--------------------
DACIA 1310 BERLINA 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
revoOO
post 16 Apr 2010, 10:19
Post #15


Membru cu Ambreiaj


Group: Members
Posts: 106
Joined: 12 June 09
From: Constanta




Cu mare placere!


--------------------
Dacia 1310 - CT-03-W L L '83 TLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 20:32
Forum Renault