INSTALATIE GAZ MARINI, Probleme la repornire pe gaz cand motorul e cald.
![]() ![]() ![]() |
INSTALATIE GAZ MARINI, Probleme la repornire pe gaz cand motorul e cald.
comi16108 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|||
NICK82 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 20 November 07 ![]() |
Vezi sa nu pierzi gaz pe la imbinarea electrovalvei cu plamanul...este o garnitura care se uzeaza in timp.Cand vrei sa pornesti...cantitatea de gaz este diminuata,datorita imbinarii neetanse,amestecul devine sarac ...si pornirea...imposibila.Incearca sa tragi nintel socul...astfel compensezi cantitatea redusa de gaz.
|
--------------------
Dacia
Berlina
- ph-xx-yyy
1999
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
Nu e de la acea garnitura.e ceva pe partea electrica pt ca atunci cand nu pornea in atelier la mecanic a luat un fir..si a facut contact intre 2 componente...insa nu am vazut la ce...eram in masina.cred ca intre bobina si baterie...sau nu stiu.deci cred ca e pe partea electrica a instalatiei.
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
NICK82 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 20 November 07 ![]() |
Asa semanifesta si la mine...pana am observat ca scapa gaz pe acolo...si odata inlocuita acea garnitura..nu am mai avut pb.Trebuia sa o pornesc cu socul cand era motorul cald.
|
--------------------
Dacia
Berlina
- ph-xx-yyy
1999
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Comi16108, daca ai vazut bine,vezi pe topicul"instalatie GAZ-BIGAZ",azi pe aceeasi pagina 1,postul #9.
This post has been edited by Tudor Badescu: 14 Apr 2010, 16:22 |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Comi16108 aceeasi problema o am si eu ,daca motorul e cald ( pe gpl mergand ) si o opresc abia porneste la a 6 a , a 7a cheie .La rece porneste din prima .Am schimbat bujii , fise , capac delco etc ..degeaba, nu stiu ce sa-i mai fac. Poate fi oare si o problema a amestecului? Sa fie aerul prea cald atunci si sa devina rarefiat?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
- b-44-bax
1995
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Reglajul gazului e de vina. Daca mai inainte mergea corect, in timp, mai ales dupa o iarna ca cea trecuta, se depune calamina pe scaunul ultimei valve si nu mai inchide bine. trebuie slefuit cu smirghel de 800 scaunul, iar supapa cu altul de 240, pana dispare cercul lasat de scaun. Totul e numai din debitul de gaz. Ori mare ori prea mic. Daca tragi socul si clapeta de soc nu e scoasa din arc, risti sa strambi talerul de aluminiu de la membrana. O sa-l vezi daca desfaci pentru slefuit.Dar vezi ca-i unu' p-aici care explica extraordinar de nu-ntelege si nu crede nici dracu' ce spune el, mai ales ca nu-i nici gratis. Daca ai bani, da-i contul si-ti spune.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-99-aob
1988
|
|
danezu_pitesti |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 ![]() |
[QUOTE] Daca tragi socul si clapeta de soc nu e scoasa din arc, risti sa strambi talerul de aluminiu de la membrana.
PH-06-BOA poti explica te rog mai detaliat...care soc pentru ca nu vad legatura intre socul propriu zis de la dacie,cel de pornire si talerul acela de aluminiu de la membrana mare de la regulator. ![]() 15 Apr 2010, 11:38: adica socul controleaza cantitatea de aer si daca il tragi vacuumul creat este mai redus...totusi nu inteleg de ce s-ar stramba...si eu la pornire si imediat dupa tin socul putin ridicat(si n-am scos arculetul acela mic de la el) pentru a-mi tine relantiul pana se incalzeste motorul.ce e gresit in asta? This post has been edited by danezu_pitesti: 15 Apr 2010, 11:38 |
--------------------
dacia
1310 L
- AG-11-ASF
1997
|
|
PaulT |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca tragi socul ai vacuumul mai mare sub clapeta de soc.... Asta ar fi legatura. Daca tii socul doar putin tras nu e nici o problema. Daca scoti arcul de la clapeta, cand tragi socul pana in jumatate nu incepe sa se inchida si clapeta de soc. Adica doar se accelereaza.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asta era răspunsul. Poate era bun și un desen.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-99-aob
1988
|
|
revoOO |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
hai sa te lamuresc ce a facut mecanicul tau! aceeasi problema o aveam si eu, si nimeni dar nimeni nu i-a dat de cap. SOLUTIA: am facut exact ce a facut mecanicul tau cu firele....eu la pornire am un mic buton stil starter care este legat pe + la baterie si + la bobina...in timp de dau la automat tin butonul apasat si porneste motorul usor. Aceasta solutie este una buna si de moment, tinand cont ca la fel si eu dupa 15 km pe gpl numai pornea, am facut acel buton dupa ce mecanicul mi-a explicat care este treaba. Incearca ceva de genul, poate revin cu o poza sa vezi cum arata butonul si unde l-am pus.
Am adaugat poza cu butonul meu ptr pornire, nu este inestetic si foarte ajutator in cazul meu. Nu face altceva decat sa evite contactul si pierderile de tensiune, astfel da curent la bobina direct de pe baterie. This post has been edited by revoOO: 15 Apr 2010, 13:04 Attached thumbnail(s) buton.JPG ( Size: 114.92k ) Number of downloads: 421 |
--------------------
Dacia
1310
- CT-03-W L L
'83 TLX
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
O sa incerc toate variantele...prima fiind cea cu garnitura ca nu strica...si apoi cea cu releul.mi se pare f eleganta.ca si un mic detaliu la un moment dat mecanicul mi-a recomandat sa cumpar o bobina DODUCO si cica asta e mai puternica si cu ea va merge f bine.o sa fac si chestia asta.mersi mult pt sfaturi.
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
revoOO |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
si eu recomand cu caldura bobina Deduco si celelalte elemente ale aprinderii sa fie tot deduco cu fise de bujii tesla....combinatia perfecta ptr mine.
|
--------------------
Dacia
1310
- CT-03-W L L
'83 TLX
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
TRAIASCA BOBINELE DODUCO.SUNT CELE MAI BUNE.ACUM AM SARCINA PERFECTA SI IN AC DE LA BORD CHIAR E PESTE JUMA UN PIC FARA NICI UN CONSUMATOR.POATE O SA INLOCUIESC SI RESTUL CU DODUCO SI FISE TESLA CUM IMI RECOMANDA USERUL PRECEDENT.MERSI MULT PT AJUTOR.
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
revoOO |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
Cu mare placere!
|
--------------------
Dacia
1310
- CT-03-W L L
'83 TLX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 20:32 |