DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fum negru pe esapament, Probleme cu alimentarea, help please

darkavenger183
post 26 Apr 2010, 09:17
Post #1


Un fel de Decebal


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 April 08
From: Your Location




Salut, am o dacia batranica si m-am hotarat sa o repar. I-am schimbat
- Bobina de inductie
- Platini
- Fise
- Buji
- Filtru de aer

Am curatat carcuratorul, dupa ce l-am pus inapoi pe masina a motorul merge inecat si scoate fum negru pe esapament. Am montat alt carburator pe masina, masina merge ok. Carburatorul meu montat pe alta masia, acelasi efect. => carburator defet. Am schimbat capacul de la carburatorul meu defect cu capacul de la carburatorul bun ( luat de imprumut biggrin.gif ). Problema ramane cu carburatorul, schimbarea capacului cu putitor nu infuenteaza cu nimic. Jigloarele nu sunt lovite sau gaurite(sunt originalele de cand ii masina). Inainte de a-l curata mergea mai bine. Este posibil ca sa il fi stricat cand l-am curatit (de remarcat ca am folosit si tix cand am curatat camera de nivel constat si pompa de sprit). Ati mai intalnit asa ceva? ce imi recomandati sa fac?
P.S: Jiglerul de aer l-am reglat intre 3-6 spire si tot asa face

Ajutati-ma va rog ca in cateva zile trebuie sa restitui carburatorul bun... sad.gif(


--------------------
Dacia Berlina 1999 Dupa Hristos - TM 11 YTV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 26 Apr 2010, 10:38
Post #2


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




salut
-verifica sectiunea jiclerelor de benzina principal,respectiv de franare aer cu o scobitoare pe care o masori apoi cu sublerul.Ar trebui sa ai 140 pe benzina si 145 pe aer.
-asigura-te ca ciocul de papagal nu spritzuieste decat la o apasare mai ferma a pedalei de acceratie si nu scapa benzina pe langa saibele de etansare din cupru.Daca scapa pune banda teflon intre saibe si supapa ciocului.
-asigura-te ca centratorul etanseaza perfect pe difuzor alfel o sa pierzi benzina,se prelinge pe difuzor in loc sa ajunga in varf la centrator
-pune jiclerul de relanti de la carburatorul bun pt teste.
-asigura-te ca plutitorul tau nu e spart sau prost reglat,regleaza nivelul corect in CNC.El trebuie sa fie pana la maxim jumatea planului inclinat din CNC.
-asigura-te ca ai gaurile de progresiune ,cele 3 desfundate
-asigura-te ca membrana pompei de spritz nu e sparta.
-asigura-te ca orificiul pt furtunul de vacuum care duce la delcou e desfundat.
-regleaza corect relantiul,vezi pe forum cum.
Cam astea ar fi in mare.
SPOR


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darkavenger183
post 26 Apr 2010, 11:22
Post #3


Un fel de Decebal


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 April 08
From: Your Location




Multumesc de replay Paulorossi, ma pun pe treaba!


--------------------
Dacia Berlina 1999 Dupa Hristos - TM 11 YTV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 26 Apr 2010, 11:30
Post #4


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.504
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(darkavenger183 @ 26 Apr 2010, 10:17)
Este posibil ca sa il fi stricat cand l-am curatit (de remarcat ca am folosit si tix cand am curatat camera de nivel constat si pompa de sprit). Ati mai intalnit asa ceva? ce imi recomandati sa fac?
*



Aaaaaai de plt... Carburatorul nu se freaca cu tix... se fierbe, daca insisti sa-l cureti.

Cauta pe forum dupa "ciorba de carburator". inainte sa mai strici vreun carburator. Altfel, cauta manualul lui mondiru si spor la reglat, ca n-o mai fi nimic la punct in el


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darkavenger183
post 3 May 2010, 11:58
Post #5


Un fel de Decebal


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 April 08
From: Your Location




Am rezolvat problema. Pe jiglerul de relantiu am pus o saiba de cupru, si de fapt aia trebuia montata la ciocul de papagal. Odata mutata saiba la locul ei toate problemele legate de alimentarea motorului au disparut. biggrin.gif multumesc pentru sfaturi, ioncluziv cel cu "ciorma de carburator".


--------------------
Dacia Berlina 1999 Dupa Hristos - TM 11 YTV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 May 2010, 12:17
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




felicitari, bine ca ti-ai dat seama ca ai pus saiba aiurea


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 May 2010, 12:23
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




vezi ca sunt 2 saibe la ciocul de papagal.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 19:43
Forum Renault