Consum benzina Logan 1.4
![]() ![]() ![]() |
Consum benzina Logan 1.4
sebibv |
![]()
Post
#1
|
||
Sustinator al industriei romanesti! Group: Members Posts: 134 Joined: 16 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan PH2
2010
|
|||
teleii07 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 18 February 06 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/Consum-1-4-MPI-LOG...AN-t175039.html
nu te agita cu topicuri cu consum ca e o problema delicata aici pe forum si nu se discuta despre asa ceva e interzis de moderatori.....La toti consuma 5.5..numai la tine e o problema, asta e..nu stii sa conduci, si nici eu.. ![]() http://www.daciaclub.ro/Consumul-MEDIU-al-...tml#entry380141 This post has been edited by teleii07: 28 Apr 2010, 22:59 |
--------------------
Dacia
1300,
Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16-
- TM
|
|
rue |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
nu asa se face un test de consum.
ca sa fie relevant faci un plin pana sare pompa, pleci la un drum normal de bucuresti sa zicem pe DN 1 fara bushoane, te si intorci (mergi cu 90-100) si apoi alimentezi la aceiasi pompa plinul. faci media si daca sare de 5,5-6 atunci e o problema. mai stiu ca la loganul vechi daca apesi pe reset ul ala cu contactul pus iti spune cata benzina ai in rezervor. ceva de genul asta. nu poti face consumuri calculate cu deplasarile facute de tine. din campina pana in brasov am urcat cu aproape 7% si am ajuns in timisoara cu 5.5%. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
1. nu e o problema tehnica dar hai sa citim mai departe:
2.ai motorul nou, e normal sa consume mai mult pana se "aseaza" cum trebuie. stiu ca rodajul e de 1000km dar in opinia mea proprie si personala, un motor se afla in starea "asezat" abia pe la 3-4-5000km. 3. la pompa, cand face clic, ai in jur de 50L (capacitatea nominala a rezervorului). nu sunt sigur dar am impresia ca pompa aproximeaza nivelul din rezervor in functie de concentratia de vapori de combustibil din aerul aspirat prin pistol (am observat ca are o conducta subtire in interiorul tevii pe unde curge benzina). 4. nu vreau sa fiu rau dar exista o galagie de topicuri cu si despre consum. concluzia este ca pentru un consum mic trebuie apasat milimetric pe acceleratie sau gasesti un deal pe care sa il cobori in frana de motor. orice ai face, va consuma pentru ca este un motor. si motoarele nu merg doar cu aer. depinde de tine. sau mai precis, de talpa ta de la piciorul drept. sa ai noroc de masina, fara pierderi de ulei, fara crapaturi in carcasa bobinei si, mai ales, fara evenimente rutiere! sper ca am fost clar. ca o observatie personala: prima liniuta cade cel mai greu, urmatoarea cade cel mai usor. poate am eu o trotineta mai cu mot. LE: QUOTE(rue @ 29 Apr 2010, 00:11) mai stiu ca la loganul vechi daca apesi pe reset ul ala cu contactul pus iti spune cata benzina ai in rezervor. ceva de genul asta. desi si asta a mai fost zisa de n-ori, exista un mod de test al tabloului de bord. in acest mod de test sau meniu se intra tinand butonul apasat si punand contactul, pana apare un numar din 4 cifre (6001, 6002, 7101 sau 7102). se iese oprind contactul. se deruleaza filele din meniu cu ajutorul butonului. This post has been edited by mikey_gtx: 29 Apr 2010, 12:55 |
--------------------
.
.
.
|
|
dsi |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 3 April 07 ![]() |
Si la mine prima liniuta cade mai greu. A doua cea mai repede dintre toate.
Mergi linistit, nu-ti fa griji, e ceva obisnuit. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS Plus 1.6 2007
|
|
roland |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Motorul tanar nu consuma mai mult.
Sau daca da, total nesesizabil. |
--------------------
.
.
.
|
|
bogdan_t |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 19 March 05 From: Radauti, Suceava ![]() |
salut,
si eu am un 14. Laureate. la mine s-a mai asezat motorul, atat ca performante cat si consum, prima data pe la 1.000 de km si apoi, mai sesizabil, undeva in jur de 3000 km. cat despre liniute... asa e. prima trece mai greu. din cate am inteles fiecare linie simbolizeaza cam 5L. insa trebuie sa tii cont ca este si un histerezis, adica o mica eroare de masura, astfel incat sa nu dispara/apara aceeasi linie in diferite conditii. consumul la a mea in oras se situeaza intre 8-10, depinde f mult de trafic, iar in afara intre 6 si 7. am facut austria si ne-am si plimbat pe acolo, 4.800km, consum mediu la intoarcerea acasa 6.2l. cel mai sigur consum e la pompa, plinul pana sare, plimbare, plinul pana sare, calcul. am un amic care a bagat aproape 55l in rezervor, insa, citind cartea masinii afli ca nu e indicat pentru amorsarea pompei de benzina. s-auzim de bine! |
--------------------
Dacia
Logan
2011, Prestige 1.6 16v
- SV-37-TOM
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
roland |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
corectez si eu, motorul nou.
serios, nu am sesizat consum mai mare la inceput. |
--------------------
.
.
.
|
|
sebibv |
![]()
Post
#10
|
Sustinator al industriei romanesti! Group: Members Posts: 134 Joined: 16 August 09 ![]() |
Stiu ca exista topicuri despre consum.
Aici am cam gresit titlul topicului, aveti dreptate. Poate ca trebuia sa postez in topicul legat de consum, insa, nu am intrebat cat consuma, ci intrebam daca se poate sa fie vreo defectiune astfel incat sa consume atat de mult. Totodata am aflat ca sunt mai multe persoane care considera ca prima liniuta scade mai greu (poate si pentru ca intra mai mult de 50 L in rezervor) si ca a 2-a scade cel mai repede (aceste discutii nu cred ca isi aveau loc pe acea arie, pentru ca putem sa discutam despre modul de indicare al nivelului de carburant, ceea ce este altceva). Da, sunt de acord ca citirea nivelului de carburant este bazata si pe oarecare medie ca astfel la o groapa am vedea osciland acele liniute ca la daciile vechi (acul). Probabil se obtine acest efect si cu ajutorul unui condensator care mentine pentru o perioada scurta aceeasi tensiune pe circuit...nu stiu, zic si eu. O sa mai analizez. Ma gandeam ca poate fi si o defectiune a indicatorului de nivel (o alta problema ce nu tine de consum). Va multumesc pentru raspunsuri! |
--------------------
Dacia
Logan PH2
2010
|
|
user2 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 21 July 09 ![]() |
Sebi eu cind am luat loganul de la reprezentanta iam umplut rezervorul la maxim si dupa primii 300 km... era gol.... deci..... nu-ti mai fa atitea griji in privinta consumului.... o sa-ti scada in timp dupa ce mai faci citeva mii de km si o sa te obisnuiesti si tu cu masina.
Bafta si multi km fara probleme. |
--------------------
clio
masina
2000
- is01abc
|
|
sebibv |
![]()
Post
#12
|
Sustinator al industriei romanesti! Group: Members Posts: 134 Joined: 16 August 09 ![]() |
Sincer, nu stiu daca imi fac griji in privinta consumului pentur ca nu prea cred ca se poate sa consume atat de mult, ci ma gandesc daca este ok sa scada atat de repede a 2-a liniuta. La calculul meu nu este o problema de consum, doamne-fereste, ci o problema de culegere-analizare-afisare date, dar m-am mai linistit ca am auzit ca si la altii scade mai repede.
Va multumesc pentru sfaturi! |
--------------------
Dacia
Logan PH2
2010
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Aici se inchide. Exista o gramada de topicuri pe toate subiectele abordate, sidaca nici topicuri de zeci de pagini nu sunt relevante...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 16:02 |