DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> curge antigel pe la busonul de la rezervorul de ant

cristiandoru2000
post 3 May 2010, 09:22
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 8 December 09
From: Timisoara




Salut,am o problema. Cand ajunge temperatura la ceasul de temperatura de pe bord aproape de rosu (atunci trebuind sa se deschida si sa se porneasca ventilatorul ) se intampla asta : la rezervorul de antigel imi creste antigelul pana la buson (dop filetat )si imi curge lichidul de racire. Abia dupa ceva timp se porneste si ventilatorul. Va rog frumos sa ma ajutati ,sa rezolv aceasta problema. Multumesc.

This post has been edited by cristiandoru2000: 3 May 2010, 09:22


--------------------
Renault Clio II phase 1 hatchbach 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 3 May 2010, 10:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




la prima vedere nu cupleaza la timp termo-cupla (este infiletata pe radiator si are 2 fire cu papuci pe ea), ai putea sa o schimbi preventiv, apoi sa verifici daca porneste ventilatorul totdeauna cand atingi tu manual acele 2 fire de la termo-cupla deoarece la mine spre exemplu era distrus cablajul masini care alimenta cu plus ventilatorul (acesta pornea daca miscam ceva din zona cand el de fapt trebuia sa functioneze - remedierea tras fir de la baterie), deaemenea curata papuci de contact ai releului, eventual poti pune unul nou de siguranta

This post has been edited by danciusergiu84: 3 May 2010, 10:56


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 3 May 2010, 23:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




variante:deschide greu termostatu,busonu de la rezervorul de apa nu deschide la timp supapele,termocupla desfacuta de pe radiator si curatata poate are calamina si probata intro cana cu apa cu fierbatoru si vezi dak porneste dar o lasi cuplata la instalatie doar scoti termocupla.


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 4 May 2010, 08:58
Post #4


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




Atentie la releul termocuplei, ala e foarte prost amplasat si poate ajunge apa la el (mie mi se face fleasca atunci cind spal masina si dupa doua spalari am contactele ruginite - la propriu)

Desi dupa simptome, mai degraba e termocupla, daca cupleaza ventilatorul cind motorul e deja pe rosu... e prea tirziu!

Merita verificarea termocuplei cu un termometru, intr-un ibric, ceva.

Si montarea preventiva a unui buton care sa porneasca manual ventilatorul


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 4 May 2010, 10:17
Post #5


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(cristiandoru2000 @ 3 May 2010, 09:22)
Cand ajunge temperatura la ceasul de temperatura de pe bord aproape de rosu
*



daca esti in mers cu ea imi dau seama ca nu puteai opri motorul , dar daca erai cu ea in curte / garaj / parcare , nu inteleg dc nu opresti motorul si il lasi sa se duca la rosu? risti sa bulesti garnitura de chiuloasa si strici motorul aiurea... recomand ce au zis si colegii mei , schimbarea termon-cuplei si eventual a termostatului (probabil nu mai functioneaza nici el corect). as recomanda un termostat cu o temperatura mai mica de deschidere ca sa nu mai ajungi la temperaturi mari cu motorul


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 4 May 2010, 10:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




nu e indicat un termostat cu temperatura mai mica deoarece nu se incalzeste motorul suficient cand e mai rece afara, in schimb daca e cald afara motorul ajunge la rosu cu sau fara termostat de orice temperatura ca doar ELV porneste ca sa opreasca cresterea temperaturii, eu am patit faza cu instalatia electrica dar m-am prins din greseala cand mi-a pornit sau oprit in acelasi timp ventilatorul in timp ce umblam pe acolo dar pana atunci mi-a aruncat apa afara de n ori


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiandoru2000
post 4 May 2010, 12:38
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 8 December 09
From: Timisoara




Va multumesc tuturor . Am sa schimb si termocupla si termostatul.


--------------------
Renault Clio II phase 1 hatchbach 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:24
Forum Renault