Reparare clapeta recirculare defecta- solenza/clio, Si prevenirea defectiunii, la cele inca bune
![]() ![]() ![]() |
Reparare clapeta recirculare defecta- solenza/clio, Si prevenirea defectiunii, la cele inca bune
CIPTUNING |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 146.5k ) Number of downloads: 9233 2.jpg ( Size: 114.45k ) Number of downloads: 10098 3.jpg ( Size: 99.5k ) Number of downloads: 10016 4.jpg ( Size: 76.9k ) Number of downloads: 9703 5.jpg ( Size: 81.33k ) Number of downloads: 9803 6.jpg ( Size: 118k ) Number of downloads: 3625 7.jpg ( Size: 119.83k ) Number of downloads: 3442 8.jpg ( Size: 42.9k ) Number of downloads: 3122 montaj.jpg ( Size: 120.91k ) Number of downloads: 3243 vol.jpg ( Size: 267.29k ) Number of downloads: 3353 ansamblu.JPG ( Size: 79.2k ) Number of downloads: 3324 volet_2.jpg ( Size: 319.65k ) Number of downloads: 3550 9.JPG ( Size: 31.41k ) Number of downloads: 2984 |
||
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|||
crick |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca schema din poza 9 are o mica eroare :nu schimba sensul motorului,sau mi se pare mie?Si daca s-ar folosi un comutator cu 0 pe mijloc,s-ar putea face si amestec de aer,in functie de gradul de aburire sau nu este utila treaba asta?(Loganul permite comanda asta)
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Mersi, crick, asa era. Am editat poza, sper sa fie bine acum.
Da, s-ar putea doza aerul cum spui tu, cu punct 0 la buton. La logan este mai usor de dozat deoarece este mecanica comanda, la noi nu prea stii unde te-ai oprit cu clapeta ca dozaj. |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
crick |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Am o intrebare totusi,de ce ai renuntat la butonul original?Din cauza limitatoarelor?Pentru a nu schimba butonul original dar punand limitatoare ptr cap de cursa ,se pot monta cate o dioda pe fiecare limitator(in sensul corespunzator)astfel incat schemei respective sa-i ramana doar 2 fire de comanda adica vechea schema.Diodele vor permite alimentarea in sens invers al motorului cu limitatorul deschis nemaifiind nevoie de inca 2 fire pentu saritura peste limitator,intelegi ce spun?Sper ca nu ai dat gaura sa montezi noul buton.
<span class='edit'>8 May 2010, 10:40:</span> In schema 9 diodele se pun in paralel pe limitatoare cu sensul spre motor. 8 May 2010, 10:59: Iata schema: This post has been edited by crick: 8 May 2010, 10:59 Attached thumbnail(s) Imag131.jpg ( Size: 276.04k ) Number of downloads: 2206 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Nu am gaurit panoul , iar noul buton nu are inca un loc stabil.
![]() La diode nu ma prea pricep, din cauza asta era incompatibil butonul original cu limitatoarele mele si nu am putut sa simplifica schema mai mult. Sa inteleg ca diodele din schema ta, lasa doar plusul sa treaca prin ele, iar minusul nu? Cum se numeste dioda asta? Ar fi super sa pastram si butonul cu functia originala! Multumesc pentru imbunatatirea adusa tutorialului! |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
crick |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Sunt diode redresoare din gama 1N4001....4007(sau echivalente),rezista la 1A (cred ca motorul nu consuma mai mult de 1 amper daca da se cauta la un curent mai mare),se gasesc la orice magazin de piese electronice cu pret de 10..50 bani sau in orice alimentator la priza.Acu' ele trebuiesc asezate in sensul corect,este in functie de sensul motorului si a pozitiei limitatorului.Daca la capat de cursa motorul inca forteaza (se vede si la deconectarea firului ca face un mic arc electric) inseamna ca sensul lor nu este corect si se schimba sensul la ambele diode sau si mai bine ,se apasa limitatorul inainte de a ajunge la cap de cursa si se observa daca s-a oprit, apoi cu el apasat se inverseaza sensul alimentarii si daca porneste atunci sunt pozitionate corect.Dunga alba de pe carcasa diodei reprezinta varful sagetii in schema.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
dede_alex_87 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 27 August 08 From: Rm. Vilcea ![]() |
eu am alt problema, mi-a ramas pornita recircularea, chiar daca am butonul de recirculare stins, ea trage aer din cabina, ori de cate ori apas nu o mai opreste, ce sa fac?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Nu ai o alta problema ci fix cea tratata de topic.
Trebuie studiat daca motorasul primeste curent; Daca da, se verifica daca se invarte motorasul in gol; Daca se invarte, vezi de ce nu transmite miscarea la clapeta si repari patratelul ca in indicatiile de mai sus. This post has been edited by CIPTUNING: 19 Feb 2011, 18:35 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce parere aveti de schema asta ? comanda este asigurata de un buton fara retinere (de ex buton de inchidere deschifere usi , buton fara retinere)
unde B este butonul de comanda k1, k2 relee cu 3 perechi de contacte (3 Ni si 3 Nd) s1 s2 microcontactii de capat de cursa cind se actioneaza butonul ce alimenteaza K1, senzorul capat de cursa este inchis permitind alimentarea bobinei releului in acelasi timp se inchid contactele ambelor perechi una mentinind alimentarea bobinei releului chiar daca s-a luat mina de pe buton si cealalta pereche motorul pina se ajunge la capatul cursei cind se deschide s2 intrerupind alimentarea releului si desfacind cele 2 contacte si oprind motorul rolul contactilor x1 si x2 sint de protectie pentru cazul in care motorul nu a ajuns la capatul cursei sistemul sa nu primeasca comanda de schimbare de sens pe sensul celalalt lucrurile se petrec la fel This post has been edited by bygy007: 4 Mar 2011, 01:33 Attached thumbnail(s) scan0001.jpg ( Size: 274.84k ) Number of downloads: 1096 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_slz |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Aceiasi problema cu motorasul comandat o perioada mai mare decat cea suficienta pt parcurgerea cursei, am intalnit-o si la Opel Astra H. Chiar de la inceput, de cand am luat masina, clapeta de recirculare a plesnit. Am inlocuit de 2 ori clapeta, iar ultima oara am aplicat o solutie de departe mai eficienta si mai eleganta decat solutia propusa de opel(optitoare de cursa, care salveaza clapeta dar care distruge motorul, fix cum e la solenza acum, o clapeta relativ rezistenta, care face sa cedeze angrenajele de demultiplicare). Solutia, nu imi apartine. Ea apartine unor rusi, de pe forumul rusesc de Astra H si este extraordinar de simpla si eficienta, ea functionand de aproape 2 ani pe masina mea, fara sa fi generat cea mai mica problema.
Treaba consta in utilizarea unui stabilizator de tensiune, lm 317 sau chiar un lm7812 (cu piesele aferente, pe care le gasiti in datasheet-urile lor ,o rezistenta sau un condensator)+ o punte redresoare. Ar merge la fel de bine si un bec de 5-10w care se aprinde cand motorasul ajunge la capat de cursa. De ce un stabilizator?. 1.Pt ca la pornirea masinii nu mai ai 12v(valoarea nominala de functionare a unui motoras de actionare) ci 14,4v, caz in care motorasul devine mult mai puternic si distruge clapete si rotitele de angrenaj. Astfel se limiteaza tensiunea. 2. Pt ca un motoras ajuns la capat de cursa intra in sarcina maxima, iar curentul creste brusc. Aici intervine circuitul stabilizator, care are o functie nativa de limitare de curent. Si asa rezolvi problema unui ansamblu clapeta-motoras reparate sau a unora care nu au crapat inca, fara sa faci modificari consumatioare de timp si resurse. Aici aveti schema originala This post has been edited by george_slz: 18 Dec 2011, 13:13 Attached thumbnail(s) zaslonka_6_big_modif.JPG ( Size: 31.27k ) Number of downloads: 938 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
edy99 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
rezista releele sub tensiune timp de 8 secunde cat isi face damblaua curentul trimis de uce pt deschidere, inchidere ?
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
crick |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Am impresia ca si nemtii au inceput sa nu mai tina cont de micile detalii la masinile lor,ce sa-i faci ,asta este concurenta de piata!Am vazut aici ca se cauta eliminarea efectului si nu a cauzei.Comanda motorului se face cu un push-buton,asta insemnand ca schimbarea sensului se face electronic,automat si ca orice automatizare ,trebuie sa aiba unele"informatii" despre pozitia motorului,pentru oprire,cand a ajuns la cap de cursa.Aceasta se poate face in doua feluri ; cu temporizare(x secunde de alimentare pentru o cursa de la un cap la celalalt,metoda cam "aiurea") sau cu citirea curentului la motor(acesta la cap de cursa va consuma un curent mai mare) apoi oprirea acestuia la depasirea unui prag(o metoda mai "realista").In concluzie,parerea mea,nu stiu daca un stabilizator de curent va rezolva problema(poate doar daca ar alimenta motorul cu un curent mult mai mic decat cel normal ,ceea ce l-ar face mai "puturos"si la capat de cursa nu ar mai avea acea "vlaga" sa forteze/distruga mecanismul) dar cu un cititor de curent ar fi o metoda mai directa de anulare a cauzei,exact ca la geamurile electrice la capat de cursa.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
edy99 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
am gasit o metoda cu 2 releee, o sa fac schema mai incolo, ca acum nu pot, dar trebuie bagate pe fiecare fir ce merge la motoras, dar trebuie ca releele sa stea sub sarcina de cand ajunge motorasul in capatul cursei pana cand se taie alimentarea, deci vre-o 8 sec, sau cat or fii.
tin releele 8 secunde de fiecare data? |
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
george_slz |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Crede-ma ca nu iti mai trebuie nimic altceva daca faci schema respectiva. 1,5 A curent maxim e suficient, si daca nu e suficient, doua circuite in paralel asigura 3A. Asa rezolvi "detectia" de curent... punandu-i limita. Fara opritoare, relee, contacte, detectoare de curent...samd...De ce sa complicam viata as zice eu...Banuiesc ca voi ati spunde: da de ce sa nu o complicam, pt ca e dreptul nostru?!...
This post has been edited by george_slz: 30 Dec 2011, 10:25 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
edy99 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
sincer, nu prea inteleg schema aia a ta, nu le am cu atatea detalii, dar din cate am citit in ce ai scris tu ca face acea schema, si are legatura cu 12v, respectiv14,4, atunci e o problema, eu cum pun contactul la treapta 2, deja incepe sa mearga motorasul, nu trebuie sa ii dau la automat, daca e asa cum ai zis tu, ca tine de curentul de 14,4.
ce idee am gasit eu, tine ce e drept de opritoare, dar se poate folosi in continuare butonul de la climatizare |
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
edy99 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
am facut o schema cum se poate rezolva problema, luandu-ma dupa cum a facut colegul de mai sus, si punand 2 relee, unul pe fiecare fir de alimentare in parte, si pastrand butonul din bord.
v-am intrebat daca rezista releele sub tensiune atata timp, pt ca o data ce clapeta aceea se inchide curentul ce vine spre motorasul de clapeta e preluat integral de releu, pana cand se intrerupe. deci secunde bune, releul o sa fie sub sarcina schema: schemarecirculareprin2r.th.jpg deci, rezista? |
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
crick |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu de ce te complici cu releu; daca tot folosesti limitatoare pentru capatul de cursa ,mai bine folosesti schema cu diode pusa mai sus.
motor_recirculare.jpg ( Size: 33.02k ) Number of downloads: 906 Iata schema mai explicita. vol.jpg ( Size: 271.39k ) Number of downloads: 786 cu putina indemanare s-ar putea atasa direct la motor Schema cu relee nu ti-o recomand deoarece necesita montarea unui comutator pe bord si ar arata ca naiba.Butonul original este de fapt un push-buton;apesi o data se face contact scurt si comanda de inchidere; o noua apasare ,din nou (acelasi )contact ,comanda deschidere.O schema mai buna ar fi cea cu citire de curent pe motor si nu ar mai fi nevoie de modificari mecanice(limitatoare) dar necesita mai multe cunostinte de electronica. This post has been edited by crick: 8 Jan 2012, 20:57 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
edy99 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
nu ar fii trebuit puse comutatoarele si diodele pe fiecare fir de alimentare in parte? merg puse amandoua pe un singur fir?
diode de care trebuie? se gasesc in magazin? merg de alea scoase de la becurile economice? si cum am zis eu cu relee mergea, pt ca desi merge pe impuls, curentul tine 10 sec, sau cat tine, ca tocmai pt ca tine atat de mult forteaza acolo si se strica. se poate scoate mecanismul ala prin datul jos de bord superior? sau doar prin fata, sa desfac toata dracia aia de aeroterma? ca am vazut ca daca bag mana pe sub bord ating acea clapeta, insa nu se misca deloc, si e blocata. nu o pot invartii cu mana. la simptomele astea ce ar putea fii? rotitele rupte, sau cum e mai sus, acel patratel spart? |
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
crick |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Dupa pozele puse de ciptuning asa pare, ca este demontabil reductorul cu motorul, dar cat de adanc este bagat acolo ...nu stiu,mai bine iei legatura cu el pentru mai multe explicatii.
Cele doua limitatoare sunt inseriate cu motorul,asa ca nu conteaza ca sunt pe un singur fir sau pe amandoua,asta este si avantajul cu cele 2 diode,schema este mai simpla.Motorul nu cred ca solicita un curent mai mare de 1 A asa ca tipul 1N4001...7 rezista acolo,conditia este sa fie pozitionate corect(ca in schema) sensul si contactul.Varful sagetii din schema la dioda corespunde cu dunga alba de pe ea.Merg si diodele din becurile economice dar sa fie verificate cu ohmetrul sa conduca intr-un singur sens.Bineinteles trebuie rezolvata inainte problema cu mecanismul ,sa nu se blocheze. Limitatoarele de cap de cursa au rolul de a decupla electric motorul la capat ,fara sa mai conteze cat timp mai primeste alimentare. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
edy99 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
ce mecanism sa se blocheze? am desfacut azi plasticul ala de vine peste aeroterma, si, teoretic am ajuns la acel ansamblu de rotite. firele le-am si vazut. acum daca pun o intrebare, nu stiu daca stiti sau nu, dar am vazut ca are 2"prize" una pe stanga si una pe dreapta, cea de pe stanga e goala, iar cea de pe dreapta alimenteaza motorasul.
de ajuns la acel ansamblu nu se poate decat daca se demonteaza toata aeroterma, si bineinteles trebuie scos totul afara pt a face modificarile de rigoare. mi-e sa nu stric ceva, sau sa nu imi ia prea mult timp. as vrea sa fac totul intr-o singura zi |
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Sistemul functioneaza ca-n prima zi. Oare cate rotite de plastic s-au spart la Solenze de atunci pana azi?
![]() |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
lexu13 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 November 10 ![]() |
Salut ciptuning.
Stiu ca e vechi topicul insa in dimineata asta am patit-o si eu. Am dat ieri pe recirculare pt ca aveam o masina in fata care-mi baga fum inauntru, am auzit ceva trosnituri iar azi dimineata dau drumu la caldura si se auzea sunetul ala specific (mult mai puternic) de ventilatie ca atunci cand e pornita recircularea desi era oprita. Am apasat on-off pe butonul ala de mi-a venit rau, nimic. Se aude ca functioneaza, nu mai trosneste nimic dar nici nu-si revine. Acum intrebarile: - nefiind asa priceput tehnic, stii unde as putea sa ma duc cu ea ca sa o rezolve cineva? (contra cost bineinteles) - pana cand o repar, am cum opresc manual recircularea fara sa demontez juma de masina? Multumesc, Alex. |
--------------------
VW
Bora
2001
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Nu stiu sa zic cine poate face aceasta operatiune...Nu am vazut sa fie vreun topic pe aici cu subiectul acesta precum cel cu "reparatie joc stergatoare".
Decat sa te duci la vreun Dorel idiot, mai bine o lasi asa (neajuns: se vor aburi geamurile si nu vei avea aer proaspat in masina). Despre cum poti deschide clapeta : tine nitel de noroc, in functie de ce parte s-a spart dar poti incerca sa ajuti clapeta cu mana, daca ai maini subtirele. Impingi omeneste de ea spre spatele masinii in timp ce altcineva pune contactul. |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
lexu13 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 November 10 ![]() |
De unde imping? Adica unde umblu? In masina in spatele torpedoului sau pe partea cealalta, sub capota?
Asta-i problema mea ca nu sunt unde sa-mi bag mainile. Am bagat pe sub torpedou si e totul destul de capsulat pe-acolo. Am reusit doar in spatele torpedoului in partea stanga sa-mi bag mainile si am dat de niste rotite, am inceput sa invart de ele si am descoperit ca de fapt schimbam orientarea fluxului de aer (geam, parbriz, picioare). |
--------------------
VW
Bora
2001
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
![]() In poza nr 9 numita "montaj", aeroterma (chestia aia neagra in care intra conductele de la compresor) are o eticheta verde in partea stanga. Pe acolo trebuie sa strecori mana, poate chiar putin mai la stanga. Uita-te cu o lanterna intai sa te familiarizezi cu imprejurimile. Pt chestia asta trebuie sa ridici capota si sa scoti capacul ala negru de plastic ce acopera rezervorul cu lichid de parbriz si motorul stergatoarelor. |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
lexu13 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 November 10 ![]() |
Eh, ai sa fii surprins. Am reusit sa decuplez recircularea. Am bagat mana in spatele torpedoului, prin partea dreapta, apoi ca un sarpe asa
![]() ![]() ![]() Pornisem aeroterma ca sa ma ghidez dupa sunet. Am oprit ventilatia si printr-un noroc chior m-am prins ca trebuia sa trag de peretele care-l simteam la degete in jos. E ca o jumatate de cilindru in care te afli cu mana iar peretele lui se inchide tragand de jumatatea de sus. In fine, e ciudat rau, nu stiu cum am nimerit-o. Problema este alta, eu am zis ca s-a stricat tot si voi ramane cu aceasta varianta manuala. Insa azi de dimineata am zis, ia sa apas pe recirculare, am apasat si a functionat, am decuplat si a functionat partial, adica s-a decuplat recircularea dar nu total - iti dai seama dupa sunet. Ce sa inteleg, ca inca mai agata un pic dar e pe moarte in curand? Bineinteles, a doua oara cand am incercat a inceput iar sa trosneasca. |
--------------------
VW
Bora
2001
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Raspunsul se afla in pozele 3 si 4 din primul post (ce trozneste).
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
george_axente |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 April 14 ![]() |
Salut ciptuning,
eu as vrea sa fac operatiunea si pt. a scapa de mirosul urat al AC-ului. Teoretic ar trebui sa curat vaporizatorul acela, nu ? Multumesc ! This post has been edited by george_axente: 12 Apr 2014, 07:50 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Scala
|
|
edy99 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
se poate face si fara a desface toata prostia aia, doar ca e complicat, spre imposibil, sa scoti motorasul de recirculare, pt ca nu iti da voie acea buza de caroseserie de vine sub parbriz, si se uneste cu plasticul ce acopera aeroterma.
iar ca metoda, merge sa ramana pe acelasi buton, cu microcontactoare, dublate in circuit de diode. am facut asta la inceput pe jumatate, si s-a stricat motorasul cumparat, adica i-am facut circuitul sa il protejez când ramane clapeta deschisa, sa nu mi-o forteze de fiecare data când pun contactul, dar in sensul celalalt , când inchide, nu facusem acea protectie, si normal l-am stricat. acum am cumparat alt motoras, si am facut protectie si in capatul celalalt al clapetei, când inchide clapeta, fara sa dau jos aeroterma, doar ventilatorul, si foarte migalos. e mult de spus si complicat de facut... |
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 10:38 |