DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> GPL - detaliu

Komissar
post 9 May 2010, 20:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Salutare,

Am achizitionat o instalatie GPL de la cineva, de pe o masina care a luat drumul REMAT-ului, si desi teoretic am primit toate piesele, am o nelamurire ...

In primul rand - am vazut ca modificarea de pe carburatorul de DACIA 1310 implica o simpla teava cu shtutz ce disipeaza gazul in tubul Venturi al carburatorului.
Intrebarea mea, este cum se realizeaza controlul fluxului de GPL prin acel tub in functie de turatie (mai precis in functie de apasarea pedalei de acceleratie) ?

Este cumva o piesa/dispozitiv conectat la pedala de acceleratie, gen valva, care dozeaza cantitatea de gaz dupa necesitati? Sau cum ?

In al doilea rand, poate cineva sa imi puna o poza detaliata cu piesa/sistemul respectiv ?

Eu am primit un "pachet" de piese, si nu pot sa identific printre ele ceva ce ar putea sa indeplineasca acest rol.

Nu stiu ce marca este... am dus instalatia la tzara, in magazie , si am uitat ce scria pe ea...


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 10 May 2010, 00:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Daca nu e o poza nu stim ce ai.Sistemele astea au un fir la minusul bobinei de inductie sau prins de fisa centrala prin care citeste turatia numarand scanteile.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 10 May 2010, 07:25
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




pe langa ce a spus Tudor Badescu rolul de dozare a gazului in functie de turatie revine clapetei de acceleratie din carburator, care deschizandu-se mareste depresiunea ce se formeaza intre carb. si vaporizator (plaman) si prin intermediul unei membrane cuplata cu un sistem de parghie-dozator debiteaza gazul necesar functionarii motorului .

This post has been edited by george 07: 10 May 2010, 07:42


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 10 May 2010, 07:33
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




singura chestie care iti limiteaza debitul de gaz este surubul de forta, in rest, cum s-a mai zis, dozarea o face pedala ce acc(este motor aspirat)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 10 May 2010, 08:23
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Merci smile.gif

Azi sau maine sper sa ajung sa ii fac si poze...

Deci e posibil ca din ce am inteles, "reglajul" debitului de gaz sa se faca chiar din plaman, pe baza depresiunii vacuumatice din carburator...


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 15:08
Forum Renault