problema presiune ulei, dar ceva aparte, dati-mi o parere ca sincer nu stiu ce sa mai fac...
![]() ![]() ![]() |
problema presiune ulei, dar ceva aparte, dati-mi o parere ca sincer nu stiu ce sa mai fac...
serban_16sem |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1997
|
|||
kog |
![]()
Post
#2
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
inainde de a schimba blocul incearca sa verifici presiunea cu un manometru. Tre sa aiba mecanicii asa ceva
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
clau1300 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 28 November 08 From: brasov ![]() |
salutare! pai daca toti mecanicii spun ca este blocul este chiar asa de greu de inteles ca presiunea o pierzi pe la axa cu came? eu am facu motorul cand aveam dacia si am dat la facut si axa cu came(fie se fac cuzineti si se rectifica axa cu came, fie se bucseaza axa cu came si se rectifica si se alezeaza blocul) si motorul meu care avea cand am desfacut masina 110000 avea presiune de nu scadea sub 4 indiferent cat de mult mergeam cu el.
|
--------------------
dacia
1300
1979
- bv07eyg opel vectra y20dth
ex. dacia 1300 |
|
serban_16sem |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 May 10 ![]() |
presiunea cu un manometru sa fie alta?si... cat ar mai costa si refacerea axei cu came? banuiesc ca lucrarea la bloc este fff scumpa
|
--------------------
dacia
1310
1997
|
|
kog |
![]()
Post
#5
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
sonda de presiune ulei ai schimbat-o pana acuma? Incearca sa vezi.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
serban_16sem |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 May 10 ![]() |
apropo de sonda...cred k am 2 pt ulei..nu stiu sigur...cert e ca am 2 ceasuri...cel din bord normal, si mai am unul...dinacela rotund care e montat mai in dreapta...ce nu-mi place e ca niciodata nu arata amandoua la fel...cineva mi-a spus sa ma uit la cel rotund...care e numerotat...de la 0 la 6....ca cica e mai sigur..ala din bord nu se stie cum e si cat de bine arata
|
--------------------
dacia
1310
1997
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#7
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Verifica presiunea cu un manometru calibrat si verificat, ceasurile din bord is cam petarde, nu indica foarte corect (daca esti atent cand pui contactul o sa vezi ca sare acul aproape de 2), iar daca zici ca ai 2 ceasuri, ar trebui sa ai 2 sonde cititor montate pe motor, altfel se imparte semnalul la amandoua ceasurile si indica prostii
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
mircea63 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 10 From: oradea ![]() |
subscriu. presiunea o pierzi probabil pe la axu cu came. trebuie bucsat.
|
--------------------
dacia papuc
skoda octavia
1999
|
|
radu_rkc |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 May 10 ![]() |
salutare!!!sunt nou pe forum si am si eu o intrebarea.am avut ulei 20w40 si l-am schimbat cu un 20w50,dar partea nasoala e ca se aude total diferit motorul.oare care ar fii problema?mrs
|
--------------------
dacia
1310
1993
- cj-01-rkc
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
diferit in ce sens?troncane ceva prin el sau ce mai exact?dc nu ai pus un 15w40 in el sa vezi ce frumos merge
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
radu_rkc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 May 10 ![]() |
mai ii cam galagioasa ..parca bate ceva in ea,eu ma gandesc sa fie problema de la vascozitate?si am optat pt un texaco havoline premium 20w50 pt ca cel vechi adica 20w40(mentionez ca era ulei de 8 ron litru,naspa)il cam papa..astept ceva pareri,mrs mult
|
--------------------
dacia
1310
1993
- cj-01-rkc
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai si cum numai acuma bate de cand ai schimbat uleiul?e treaba din vascozitate zic si eu altceva nu vad daca zici ca ,cu cel vechi nu se auzea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
radu_rkc |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 May 10 ![]() |
asa cred si io am sa ii fac la sfarsit de saptamana cateva sute de km si o sa vad daca mai suna.
|
--------------------
dacia
1310
1993
- cj-01-rkc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 21:25 |