filtru de aer, este acoperit in capat cu o bada adeziva
![]() ![]() ![]() |
filtru de aer, este acoperit in capat cu o bada adeziva
comi16108 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|||
mircea2006x |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Ti-au obturat intrarea de '' aer rece '' ( pozitia de vara ) a filtrului ti l-au dat pe pozitia iarna ( trage aer cald dinspre galerie) si aici au obturat cat a fost nevoie sa fie amestecul bun .Daca dai jos banda adeziva intra mai mult aer decat ar trebui , e normal sa faca asa .
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ti-au pus banda ca nu reuseau sa regleze amestecul ca intra prea mult aer,acum e gatuit,masina a pierdut din putere si din viteza maxima.
Meseriasii din Romania.... ![]() Mergi la un service care se respecta. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
comi16108 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
si asta poate influenta consumul? ideea este si ca furtunul care intra in carburator cu gaz este cam slabit la intrarea in carburator si cred ca trage ceva aer si pe acolo...ce poate influenta asta?
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Referitor la consum , depinde cum e reglat debitul de gaz .Furtunul de gaz intra pe sus prin '' gatul ala de lebada'' ( plasticul negru ce vine deasupra carburatorului ) sau vine legat jos pe carburator?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
Vine pe jos sub clapeta de la soc.
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Daca astupi orificiul filtrului de aer ar trebui sa '' moara '' motorul .Daca nu se intampla asa inseamna ca trage aer prin alta parte.Verifica asta prima data.
PS: La mine gazul intra in carburator printr-o flansa prin'' gatul ala de lebada'' deci pe deasupra socului, tu ai un avantaj mai poti regla debitul de aer si din soc. This post has been edited by mircea2006x: 31 May 2010, 10:48 |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
vezi tu de treaba ca intrarea filtrului de aer(mai ales daca e model vechi de metal cu schimbat vara-iarna) nu e etansa deloc..poti tu sa tii acolo mana pana maine.....
pe carburatie nu iti poate regla automat cantitatea aer/gaz....la mine doar l-au trecut pe pozitia de iarna si atat.... daca deschizi clapeta o sa scada consumul, dar la accelerari ..nu prea o sa ai sanse sa se intample asta |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
georgecny |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
SALUT.AM SI EU O NELAMURIRE:ASTAZI AM OBSERVAT CA DUPA CE AM OPRIT MOTORUL DUPA UN DRUM FACUT CU MASINA ,CAND AM PUS MANA PE FILTRU DE AER ERA CALD.NU CRED CA E NORMAL.DUPA PAREREA MEA CRED CA IMI BAGA AER CALD DIN CARBURATOR .SPUN ASTA CA DUPA CE AM SCOS ACEL GAT DE LEBADA DE LA FILTRU ACOLO IN FILTRU ERA CEVA CA UN FUM..AM MAI OBSERVAT ODATA CA SI CAND AM SCOS JOJA IMI IESEA PUTIN FUM DIN BAIA DE ULEI.ASTEPT UN RASPUNS.MULTUMESC.
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Filtru e normal sa fie putin cald,doar se incalzeste de la motor.Depinde cat de cald e.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 16:46 |