Functionare ''in valuri'' a motorului, in jurul turatiei 1500-200
![]() ![]() ![]() |
Functionare ''in valuri'' a motorului, in jurul turatiei 1500-200
JJY |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 3 May 07 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN ABS+
2007 / 1,6
- IS-ZZ-YYY
|
|||
EUGEN2008 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
eu cred ca n-are nimic eventual doar regim subturat de functionare, la 1500 - 2000 e normal sa se balbaie cand accelerezi brusc. Adica daca esti intr-a 3-a si accelerezi brusc clar "se da de gard" , ar trebui intai dat a 2-a si dupa aia accelerat. Eu de regula o duc mai sus intre 3-4000 rot tocmai pentru a evita balbaielile. Iti dai seama cum face a mea cu motor de 1,4 si aer conditionat pornit la 1500 rot ? Calc acceleratia si greu de tot creste in ture. In concluzie : mai creste si tu regimul de functionare cu vreo 500-1000 turatii.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
JJY |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 3 May 07 From: IASI ![]() |
ok, intradevar mergeam subturat pina cu ceva timp in urma. poate m-am exprimat gresit, nu o accelerez la 1500 rot in a 3-a. poate cel mai bun exemplu e asa: plec de pe loc cu a 1-a, dau 2 si daca apas mai tare acceleratia incepe sa se balbaie, parca ar lua-o parca nu, are 2-3 reprize de astea si pe urma se duce normal. deci, nu ma refer ca se duce greu si incet. iar daca ma uit la acul turometrului, el urca constant, normal (asa mi se pare), in timp ce masina are acele bilbiieli.
deci, alte pareri? observatii noi: acum am mers cu ea si am pornit aerul; mai, mai sa nu pot merge cu ea. cand ii dadeam 2 numai smucituri si poticneli si greu, greu tare, prindea viteza. daca imi aduc bine aminte are un comportament cum avea vechea dacie a lui tata cind prindea cate un gunoi. dati-mi niste idei va rog. This post has been edited by JJY: 12 Jun 2010, 13:44 |
--------------------
DACIA
LOGAN ABS+
2007 / 1,6
- IS-ZZ-YYY
|
|
ealex |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 11 May 09 From: Curtea de Arges ![]() |
Salut. Am avut si eu cam aceeasi problema cu a ta, am incercat sa schimb putin mai sus vitezele plus ca am schimbat benzina ( Rompetrol in defavoarea Petrom ) si am scapat de acele "balbaieli" ale motorului. Incearca cu o benzina mai buna...parerea mea
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2019 SL Plus
- AG ...
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
JJY, o fi si vreo pompa de benzina, si vreun injector.
Dar poate prima oara ar trebui sa vezi daca nu e, asa cum zice EUGEN2008, vreo subturare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#6
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
JJY , daca schimbi in a 2-a cand ai 1500rpm , e NORMAL sa-ti "dea in nas" !
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
JJY |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 3 May 07 From: IASI ![]() |
in primul rand multumesc pentru sugestii. sunt de acord cu subturarea, dar totusi pana acum nu facea asa. stiu care este senzatia cand "da in nas" cand mergi subturat, dar acum acest fenomen e mult mai intins si ca durata si ca trepidatii sa zicem.
acum revin cu noi detalii dupa ce am testat mai multe situatii. are aceleasi manifestari la orice viteza, in orice treapta as fi si la orice turatie (intradevar, cu cat turatia e mai mare cu atit "poticneala" masinii e mai scurta ca timp de raspuns), daca dupa ce schimb viteza o accelerez mai "brutal", intii are cateva poticneli si abia apoi "se duce". inca o data mentionez ca la un mers normal, cu accelerare normala dupa schimbarea vitezei la 2500-3000 rot. nu are nimic. dar daca schimb, chiar si la 3500-4000 rot (am testat) si bag piciorul mai tare in acceleratie, se poticneste o data , de 2 ori, si apoi se duce. klaus zicea ceva de o pompa de benzina (totusi am abia 33.000 km si 3 ani, se poate duce asa repede?). se poate testa in vreun fel? deocamdata am pus in rezervor o solutie de curatat injectoare, dar nu am vazut nici o schimbare. ce am mai sesizat, cablul de acceleratie imi merge/culiseaza cam greu parca. ar putea avea vreo influenta? multumesc pentru sfaturi. This post has been edited by JJY: 13 Jun 2010, 07:56 |
--------------------
DACIA
LOGAN ABS+
2007 / 1,6
- IS-ZZ-YYY
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Manifestari asemanatoare au aparut si la mine dupa ce am schimbat eyquem RFC58LZ2E cu bosch FR7LDC+
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
JJY |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 3 May 07 From: IASI ![]() |
simptoma noua: se aprinde (clipeste) martorul antipoluare atunci cand e in sarcina mai mare, de exemplu in panta cu aerul pornit, mai, mai, sa nu urc, indifirent in ce treapta si la ce turatie sunt. si clipeste acel martor.dupa ce am trecut de panta a disparut acel martor, dar comportarea masinii s-a pastrat.
ce poate fi? |
--------------------
DACIA
LOGAN ABS+
2007 / 1,6
- IS-ZZ-YYY
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#10
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Du-te la un service sa-ti bage masina pe calculator si sa-ti citeasca erorile
![]() Filtrul de aer cand l-ai schimbat ultima oara ? Bujiile ? |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
JJY |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 3 May 07 From: IASI ![]() |
si filtrul de aer si bujiile le-am schimbat acum 2-3 luni. de origine ambele. bujii am pus tot eyquem dar cu 1 electrod.
|
--------------------
DACIA
LOGAN ABS+
2007 / 1,6
- IS-ZZ-YYY
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Ai luat benzina de la fratii de peste Prut?
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
JJY |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 3 May 07 From: IASI ![]() |
nu, niciodata. de mult timp pun numai de la petrom.
|
--------------------
DACIA
LOGAN ABS+
2007 / 1,6
- IS-ZZ-YYY
|
|
namidee |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Am avut si eu probleme cu martorul anti-poluare, clipea continuu si masina nu tragea. Mi-au resetat calculatorul si apoi n-am mai avut nicio problema.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
probabil un cilindru merge prost. O bujie, un injector ceva.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
JJY |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 3 May 07 From: IASI ![]() |
AM REZOLVAT.
in primul rand felicitari Klaus. inca o data dovedesti ca esti superpregatit in acest domeniu. deci in ordine cronologica: mers la service, pus pe calculator, arata o singura eroare pe cilindrul 1. sters eroarea - nici o schimbare. schimbat fise - nici o modificare. schimbat bobina (asa se cheama cutia aia in care intra fisele?) - nici o modificare. masurat presiunea la pompa de benzina - ok s-a banuit a fi injectorul 1 (cel de pe cilindrul care avea eroarea) infundat - s-a montat un injector nou - nici o schimbare. s-au schimbat bujiile - REZOLVAT. deci beleaua era o bujie, probabil cea de pe cilindrul 1 - bujii schimbate de mine acum 2 luni. si bujii de origine chipurile, eyquem cu 1 electrod. saracul inginer m-a intrebat de la inceput de bujii dar fiindca i-am zis ca le-am schimbat recent nu s-a oprit la ele decit cand nu mai stia unde sa umble. probabil am prins niste bujii contrafacute, ghinionul meu. bafta si aveti grija ce puneti pe masina. |
--------------------
DACIA
LOGAN ABS+
2007 / 1,6
- IS-ZZ-YYY
|
|
roland |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Fix la fel am patit si eu. Am schimbat bujiile, am pus aceleasi bujii noi Eyquem cu un electrod, dupa o vreme a inceput sa smuceasca in sarcina foarte mare (pedala la fund in a 2-a, plecand de la 1000rpm).
Pus inapoi alea vechi, nu mai face. Bujiile schimbate de vreo luna. Enervant. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:50 |