Se opreste brusc, porneste peste cateva minute
![]() ![]() ![]() |
Se opreste brusc, porneste peste cateva minute
dragoselu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Verifica urmatoarele:
- filtru de aer sa fie trecut pe pozitia vara - nivelul din CNC,sa fie optim - bobina inductie daca nu e calda excesiv S-ar putea sa ai vapor look,caz in care benzina se evapora inecand motorul. Verifica astea si revin-o. This post has been edited by Paulorossi: 13 Jun 2010, 13:54 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
dragoselu |
![]()
Post
#3
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 13 Jun 2010, 14:53) Verifica urmatoarele: - filtru de aer sa fie trecut pe pozitia vara - nivelul din CNC,sa fie optim - bobina inductie daca nu e calda excesiv S-ar putea sa ai vapor look,caz in care benzina se evapora inecand motorul. Verifica astea si revin-o. Ce este nivelul CNC ? Cum se poate remedia vapor look-ul ? |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
M.C. |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Verifica sa nu ti se fi infundat turul de benzina!
Scoate busonul de la rezervor si sufla cu o pompa pe teava de tur. Probabil ca sorbul din rezervor este plin de mizerie. Verifica si filtrul de bezina,s-ar putea sa aiba mizerie in el. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#5
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Un mecanic (o cunostinta) imi spunea ca motorul nu are compresie, ca trebuie segmentat... eu cred ca vrea sa castige niste bani, motorul trage foarte bine.
|
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
scoate fum albastru cu tona in spate? mai trage? arunca joja de la ulei?
daca mai trage si nu scoate fum cu tona si nu arunca nici joja de la ulei, n-are nimic compresia... si daca arunca joja..tot mai mergea...compresia minima e undeva pe la 3-4 atm....si acolo motorul chiar e prea praf... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
M.C. |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Pe linga astea,verifica si pompa de benzina.
Cred ca nenea mecanicul vrea sa te faca de ceva banuti! Deh,doar e criza,ce Dumnezeu! |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#8
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Nu cred ca are treaba cu pompa de benzina, eu merg pe GPL.
13 Jun 2010, 17:46: QUOTE(brigada_diverse @ 13 Jun 2010, 17:42) scoate fum albastru cu tona in spate? mai trage? arunca joja de la ulei? daca mai trage si nu scoate fum cu tona si nu arunca nici joja de la ulei, n-are nimic compresia... si daca arunca joja..tot mai mergea...compresia minima e undeva pe la 3-4 atm....si acolo motorul chiar e prea praf... Fum albastru cu tona nu scoate, dar arunca stropi de ulei pe la joja de la ulei... This post has been edited by dragoselu: 13 Jun 2010, 16:46 |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
M.C. |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Atunci vezi sa nu ai vreo problema pe la electrovalve.
Daca o treci pe benzina,porneste? This post has been edited by M.C.: 13 Jun 2010, 16:50 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#10
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Porneste pe ambele, recunosc ca am lasat filtrul de aer pe pozitia de iarna, banuiesc si de aici ca e ceva in neregula, venind aer prea cald, se intampla ceva la motor... Cand urc un drum in panta intr-a 2-a sau a 3-a se ridica temperatura... Mai banuiesc ca o fi si bobina de inductie, condensatorul??
Maine ma trezesc pe la 5, cand e racoare si o duc la Service, vad ca pe racoare merge fara probleme... ![]() |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
M.C. |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
O fi termostatul blocat.
Radiator murdar. Sau,dar sper sa nu fie asta,garnitura de chiulasa ciupita. Bolboroseste lichidul in vasul de expansiune?Ceva urme de ulei inauntru? |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#12
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Apa nu bolboroseste, dar in iarna au aparut niste pete de ulei (mai negru, caci nu schimbasem uleiul cam de mult timp), acul la temperatura nu se ridica pana in zona critica, totul merge k (acum e schimbat uleiul).
Radiatorul nu poate fi murdar: am schimbat si antigelul. |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
M.C. |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Verifica neaparat termostatul,daca spui ca incalzeste.
Pune aprinderea la punct. Verifica si instalatia de gaz. Pentru asta vezi ca sunt niste colegi de-ai nostri care le au cu instalatiile GPL. Parca paulorossi,este unul dintre ei,daca nu gresesc,Ei pot sa-ti dea mai multe sugestii. This post has been edited by M.C.: 13 Jun 2010, 17:49 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Trebuie vazut daca masina prezinta aceleasi simtome atat pe gaz cat si pe benzina.Daca face numai pe benzina problemele pot fi: carburator,retur benzina,filtru benzina,pompa benzina,mizerie in rezervor.Daca e de pe gaz pot fi:reglaj prost debit,probleme vaporizator.Daca defectul e comun, atat pe gaz cat si pe benzina, defectul poate fi: filtru de aer pe pozitia iarna(nu e recomandat pe caldurile astea),aprindere prost reglata,bobina inductie defecta.avans modificat,probleme intrene motor.
Verifica si spune-ne ca ai observat. This post has been edited by Paulorossi: 14 Jun 2010, 09:51 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
kaput |
![]()
Post
#15
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Mai mult ca sigur este bobina de inductie. Verifica inainte sa cumperi cu o bobina de la un prieten daca face la fel.
|
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#16
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Am scapat ieftin: o diuza din plastic de la pompa de frana care era crapata si se pierdea compresie pe acolo... aranjat delcoul in pozitia lui normala, cateva reglaje la carburator, pus clapeta de la filtrul de aer pe pozitia de vara...
Am facut un test cu ea pe soseaua Galati - Giurgiulesti: viteza maxima 130 km/h. ![]() Va multumesc pentru sfaturi, D. |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#17
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Vrei sa spui ca tragea aer fals,n-are nici o legatura cu compresia
![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:33 |