Patineaza ambreiajul, Din cand in cand si pierd lichid de frana
![]() ![]() ![]() |
Patineaza ambreiajul, Din cand in cand si pierd lichid de frana
carlisian |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 February 05 From: BRASOV, pe un deal ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2011
|
|||
lirutza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 9 May 09 From: București/Buzău ![]() |
Verifica, in primul rand, garniturile dintre vasul cu lichid de frana si pompa. De obicei cam alea ar fi cauza pierderii de lichid. Daca nu, verifica traseul furtunului care pleaca spre ambreiaj.
|
--------------------
DSN
Confort
2001
|
|
carlisian |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 February 05 From: BRASOV, pe un deal ![]() |
La garnituri nu curge. O sa ma uit la furtun, daca ma prind care e. Dar nu vad scurgeri prin zona aia.
Multumesc de sfat. Apropo, iar s-a golit vasul si sigur nu e de la frane ca am dat jos rotile, m-am uitat si la repartitor, si la TOATE CONDUCTELE. De fiecare data ramanea lichid in vas exact sub nivelul de ambreiaj, nu mai pierdea dupa aia.. Nici sub pedalier nu am scurgeri ... |
--------------------
Renault
Symbol
2011
|
|
carlisian |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 February 05 From: BRASOV, pe un deal ![]() |
Dupa ce am citit pe forum am aerisit circuitul de ambreiaj. (Maine urma sa ma duc la service pentru schimbare disc).
Aveam dubii, pt. ca la teste cu frana de mana, bordura si scartait de roti masina se comporta OK dpdv ambreiaj, numai intr-a III-a si a IV-a la apasatul brusc al acceleratiei motorul se tura fara a accelera. Dupa aerisire, la o proba scurta prin cartier e brici. Sa vedem la drum mai lung. S-a schimbat si pozitia pedalei de ambreiaj. Daca numai aerisirea a rezolvat problema, care este explicatia?. Am mai citit situatii similare pe forum dar nimeni nu a mai scris dupa un timp de la aerisire. |
--------------------
Renault
Symbol
2011
|
|
serviccom |
![]()
Post
#5
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Nu are cum sa nu mai patineze dupa aerisire, ti se pare tie, aerisirea se face cand se umbla la circuitul hidraulic al ambreiajului. Practic daca nu se pierde lichid, nu e nevoie de aerisire. Poate ai probleme cu cilindrul receptor ambreiaj si ramane un pic blocat, dar nici asta nu am mai auzit. Vezi ca daca se duce discul si mergi asa cu ea, iti zgarie suprafata de pe volanta si placa si nu e bine.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
carlisian |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 February 05 From: BRASOV, pe un deal ![]() |
Am zis mai sus ca am avut vasul gol acum cateva luni. Ori am pierdut lichid pe undeva ori nu l-am mai verificat de mult, nu mai stiu. Dupa reumplere, fara aerisire, nivelul e la fel de atunci.
Fara sa bag mana in foc, cred ca am vazut azi bule de aer iesind pe la aerisitorul conductei de ambreiaj. Pe forumul reno.ro, in cazuri similare explicau ca retragerea rulmentului de presiune se face datorita depresiunii create de revenirea pedalei, si astfel un circuit cu aer nu asigura frictiunea completa intre placa si disc. Asa se intampla? De asemenea spuneau ca ambreiajele hidraulice au un "dispozitiv cu arc..aculete", care compenseaza uzura discului intr-o anume masura, imbatranirea acestei chestii ducand la cuplare cu patinare a ambreiajului. Ati mai auzit? E plin netul de topicuri cu ambreiaj patinat numai intr-a III-a IV-a la 2000-2500 rpm, unii au schimbat tot KIT-ul, si problema a persistat. De asta mi-e frica, o groaza de bani... This post has been edited by carlisian: 5 Oct 2010, 18:33 |
--------------------
Renault
Symbol
2011
|
|
Hacker |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Explicami si mie cum o sa iti zgaraie tie discul volanta ? Cand pe volanta vine placa de presiune, apoi vine discul..
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
djasu82 |
![]()
Post
#8
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
e de la frig i-a afectat nervii sau din cauza lu basescu
![]() Poate vea probleme receptorul sau emitatorul. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
carlisian |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 February 05 From: BRASOV, pe un deal ![]() |
QUOTE(Hacker @ 6 Oct 2010, 13:03) Explicami si mie cum o sa iti zgaraie tie discul volanta ? Cand pe volanta vine placa de presiune, apoi vine discul.. Habar n-am, de aceea v-am intrebat. Scrie si tu "explica-mi"... Masina e in service, desfacuta. Nici discul nici placa nu au uzuri sau defecte care sa necesite schimbarea lor. O sa schimbe totusi rulmentul si tot lichidul de frana. Daca patineaza si dupa asta, schimb tot kit-ul. |
--------------------
Renault
Symbol
2011
|
|
Hacker |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
carlisian tata, nu ma refeream la tine, nu ai scris tu prostioara aia, iar la tine era rulmentul de presiune, care e destul de scump, oricum scuze de greseala, sunt om si gresesc..
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
carlisian |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 February 05 From: BRASOV, pe un deal ![]() |
Asa e. Acum am citit mai atent. Am crezut ca am fost taxat pentru vreo gogomanie, dar de aceea e forum, sa intrebi, nu?
|
--------------------
Renault
Symbol
2011
|
|
serviccom |
![]()
Post
#12
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
QUOTE(Hacker @ 6 Oct 2010, 14:03) Explicami si mie cum o sa iti zgaraie tie discul volanta ? Cand pe volanta vine placa de presiune, apoi vine discul.. Ar fi bine sa mai citesti odata ce ai scris ca te faci de ras rau de tot. Ordinea e urmatoarea: volanta-disc-placa de presiune. In caz ca nu stii iti spun eu ca discul vine intre volanta si placa de presiune, nu eu am inventat asta, ci a fost deja inventat, auzi sa pui placa si apoi discul ![]() Vad ca mai sunt si altii la fel de priceputi ca tine, iar discul se mai si uzeaza si ajunge la nituri, iar niturile zgarie suprafata de frictiune, ori a volantei, ori a placii de presiune. Chiar daca ai pierdut lichidul din vas, acesta nu se poate golii ca e compartimentat in 3, adica circuit frana fata, circuit frana spate si circuit ambreiaj. Daca s-a pierdut lichid din cauza franelor, ramane in vas in compartimentul separat pentru circuit ambreiaj, ba chiar daca scoti vasul afara, pe furtunul ala care duce in pompa de ambreiaj ramane plin cu lichid, deci daca vasul se goleste, ambreiajul nu necesita aerisire. This post has been edited by serviccom: 6 Oct 2010, 16:15 |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
Hacker |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
hmm, da serviccom, ai dreptate, eu asa imi aduceam aminte, greseala.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:10 |