Cum se schimba filtrul de aer, Fara sa il sifonati !
![]() ![]() ![]() |
Cum se schimba filtrul de aer, Fara sa il sifonati !
i96nds |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
sorin1983 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.636 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Daca e sifonat(torsionat) care e problema? Important e sa nu fie gaurit...
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
corbex |
![]()
Post
#3
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Observi ca e sifonat ciond il desfaci. Il desfaci ca sa-l schimbi. Daca tot il schimbi, ce mai conteaza ca e sifonat? E semn ca virgula capacul a apasat bine pe el si l-a tinut etans.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(i96nds @ 12 Jul 2010, 14:11) Cat timp am pus dintr-alea de origine Dacia/Renault, ele intrau usor si nu au fost probleme mai sunt si cateva after-market care intra bine. Ca exemplu, mann intra la fix. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu e chiar asa... il desfacusem doar asa, din plictiseala, sa vad cat e de murdar...
![]() Deci nu aveam de gand sa il schimb. Care e deci smecheria pe care o aplicati ca sa intre cum trebuie ? Aveti vreo ustensila sa il fortati sa inre pe canal? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Trebuie sa fie si el putin baiat de comitet si sa permita deformare elastica, adica sa revina la loc, dupa indoire.
Daca nu,... demontezi dispozitivul de suflat aer http://www.daciaclub.ro/Reparare-clapeta-r...io-t181126.html Glumesc, desigur! |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
i96nds |
![]()
Post
#7
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Aici ma refer DOAR la filtrul de aer de deasupra motorului, nu de filtrul de praf/polen.
Acest filtru de aer se monteaza pe doua ovaluri din plastic - unul pe baza si altul pe capac. Asa se asigura etansarea.Intr-adevar, si filtrul acesta trebuie sa fie putin elastic. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#8
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@i96nds - nu vad de ce te-ar deranja aspectul asta. Probabil filtrul e proiectat sa fie putin mai mare decat carcasa, astfel incat la montaj capacul carcasei sa apese putin pe cele doua garnituri de cauciuc si sa etanseze.
Singura problema ar fi ca lungimea filtrului sa fie diferita astfel incat ori sa nu incapa pe catarea din plastic, ori sa fie larg. Daca zici ca cele de origine incapeau la fix ia tot dinalea. E ~25-30 ron bucata, nu economisesti mare chestie cu aftermarket. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
i96nds |
![]()
Post
#9
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
S-au ieftinit cele de origine? La un moment dat erau vreo 40 lei sau chiar mai mult pe cand celelalte cam 20 lei.
In mod normal filtrul ar intra - cum ziceai tu, ar trebui sa intre pe umarul acela de plastic atat pe baza cat si pe capac. Insa diametrul filtrului e probabil putin mai mic - incat la apasare nu intra cum trebuie pe umarul de plastic. Daca il fixez jos.. atunci nu urca pe umarul de pe capac. Daca il fixez sus... nu intra bine jos. Deci tot degeaba. Ma gandeam sa fac niste piese cu care sa trag de filtru din vreo 4 directii deodata, in timp ce pun capacul - ca sa il trag cum trebuie pe umar.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#11
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
La Mangalia, este 58 de lei
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
mann in bucuresti 20 de lei
![]() i96nds preseazal chiar daca nu se inchide din prima bine .. prinzi capacul in clipsuri si dupa aceea in surube iar din cauza temperaturi se lasa usor usor nu trebuie sa-ti bati capul. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
i96nds |
![]()
Post
#13
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mda, pai cam asa fac si eu... .dar uneori aceasta abordare are rezultate foarte bune iar alteori nu asa bune. Nu prea imi place lipsa de predictibilitate a rezultatului.
Ma gandeam ca are cineva un trick ca sa obtina mereu output-ul dorit. Unde ati gasit MANN cu 20 lei ?? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#14
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Un trick...Periodic curat filtrul cu aspiratorul ca sa obtin o prelungire a perioadei de valabilitate.
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
filtrele de origine au buza aia mai moale (cea de sus si cea de jos) si se etanseaza fara sa deformeze filtrul propriu zis.
Eu am luat unul fabricat in italia si garniturile alea sunt mult mai tari(ele nu se muleaza dupa carcasa filtrului de aer si automat nici nu filtreaza calumea) .In loc sa cedeze garnitura si sa se muleze pe capac, cedeaza filtrul si se stramba . |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
i96, eu l-am schimbat in fiecare an; intai il fixez pe capac si apoi usor de tot il asez pe baza. In acelasi timp te uiti din toate unghiurile sa se aseze bine si gata
Intr-adevar, daca sare de buza ai toate sansele sa-ti traga aer fals p-acolo |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
psychoo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.723 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
si bosch intra la fix si nu se deformeaza...pretul in jur de 40 de lei
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 19:53 |