DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scurgere curent, dar nu depistez pe unde....

i96nds
post 27 Jul 2010, 20:47
Post #1


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Buna,

Am si eu o problema...

Cand apas frana, se aprinde pentru o fractiune mica de timp si martorul de pe bord al lampii de ceatza (spate).
La fel, cand semnalizez stanga - clipoceste usor si martorul de pe bord al lampii de ceatza.

M-am uitat si eu la spatele masinii si mi se pare ca scade in intensitate lumina de la pozitii in timp ce se aprinde becul de semnalizare. Cand se stinge semnalizarea atunci lumineaza un pic mai tare si becul de pozitie pe spate.

Asta cu pozitia e mai vizibila pe partea stanga - dar parca e un pic si pe dreapta....

M-am tot intrebat daca nu cumva e de la bordul de Logan - insa nu cred... ca pedala de frana nu are martor la bord - ci doar cele 3 becuri in spatele masinii. Deci nu ar avea legatura.

Chiar nu pricep pe unde se poate scurge curentul - ca triplele de pe spate la SLZ par facute chiar solid - incat nu are pe unde sa faca figuri....

Multumesc,
Stefan


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 27 Jul 2010, 21:43
Post #2


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




Poate in bord e un contact intre fire,nu neaparat la ceasurile de logan.
Poate cablajul prin masina e strapuns,trebe verificat tot parcursul sa nu fie dusa izolatia.

This post has been edited by bogdanelkva: 27 Jul 2010, 21:56


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 27 Jul 2010, 21:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




De asemenea poti verifica si cablajul care duce la stop sa nu fie dezizolat pe undeva, probabil daca ti-ai tras curent la portbagaj si ai luat curent de pe cablul de pozitii sa nu se fi izolat cum trebuie si atinge de tabla sau cine stie.

Eu am neon in portbagaj si am strapuns cablul de la stopul din stanga si mai legasem un cablul ce era legat pe un buton ca din acela de alarma de la usi astfel incat cand inchideam portbagajul sa se stinga neonul, numai ca daca tineam vreo 5-10 minute aprins neonul mi se stingea brusc alaturi de plafoniera si trebuie sa scot si sa bag la loc siguranta de plafoniera sau radio nu mai stiu exact. Am eliminat cablul ce ducea de la neon la alarma si a disparut problema.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 27 Jul 2010, 22:01
Post #4


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Chiar nu am intervenit asupra instalatiei electrice - deci nu vad motiv pentru care as pati asa ceva. Deci nu am taiat eu vreun fir ca sa nu fi fost atent la izolare etc.
Undeva se scurge curent dinspre semnalizare spre pozitii (sau invers ?) la fel si cu frana si cu stopul de ceata...
Cam prea multe posbile fire ca sa zic ca s-a strapuns izolatia la unul din ele. Nu cred sa se fi ros brusc firul si la semnalizare... si pozitie... si frana si stop ceatza...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 27 Jul 2010, 22:08
Post #5


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




Cu un aparat de masura verifica daca ai continuitate intre fiecare plus de la becurile la care ai problema,scotand mufele.Daca iti da continuitate,ai contact intre cabluri pe undeva.Parerea mea smile.gif


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 27 Jul 2010, 22:29
Post #6


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Clipocitul martorului de ceata apare doar la semnal stanga, nu si la semnal dreapta? Lampa de ceata e integrata in stopul stanga? Daca da si da, verifica si firul de masa al stopului stanga.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 27 Jul 2010, 23:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




Inca o varianta ce merita verificata. Ai cumva alarma montata de tine?

Ma gandesc ca atunci cand s-a montat alarma sa se fi atins din greseala vreun fir prin bord si acuma ai probleme.

Eu aveam alarma montata de vechiul proprietar si cand o armam se aprindeau pozitiile si nu avariile, apoi am trecut-o eu pe avarii, in acest caz am izolat firele de la pozitii foarte bine sa nu am probleme.

E doar o opinie;)


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Jul 2010, 23:16
Post #8


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ai verificat masa din tripla stanga?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 28 Jul 2010, 09:42
Post #9


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Deci sa nu fiu inteles gresit...
scurgerea de curent e mica... deci abia de se scurg cativa miliamperi, probabil...
Intr-adevar, doar cand semnalizez stanga se vede ca se aprinde usor de tot martorul din bord al lampii de ceata. Deci NU se aprinde tare ci doar putin de tot, ziua nici nu se vede ci doar noaptea - ca lumina este foarte foarte slaba. Becul de la lampa de ceata nici nu se aprinde.

Da, in aceeasi tripla pe stanga sunt si semnalizarea de stanga dar si stopul de ceata si pozitia cu care pare a avea o mica interferenta.

Cum se verifica masa stopului ? Ca nu prea stiu... sorry... Mai e ca la Dacia 1300 ca atingea tabla masinii ? Sau vine pe un fir anume dintre cele din mufa ?


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionel 1966
post 28 Jul 2010, 11:46
Post #10


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




Asa aveam si eu. Am desfacut cupla din tripla stanga. Lamelele de contact de pe masa erau oxidate. Curata lamelele din cupla si cele de pe tripla. Mai e si un fir de masa prins cu papuc undeva in portbagaj.

This post has been edited by Ionel 1966: 28 Jul 2010, 11:49


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
troy
post 28 Jul 2010, 12:30
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 September 07
From: BUCURESTI




Nu are masa pe tripla


--------------------
Dacia Logan MCV 2016 - de tabla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionel 1966
post 28 Jul 2010, 12:39
Post #12


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




Troy, cum se aprind becurule fara masa? Tripla are fir legat la masa.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 28 Jul 2010, 15:15
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Nu are local, vine mai de departe pe firul negru. Curata contactele de la mufa si curata-le.Sunt oxidate. Iar papucul ala de masa prins cu surub e pt lampa de frana de sus.


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 28 Jul 2010, 15:50
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




daca rabatezi bancheta din spate (spatarul) se vede un papuc negru cu surub langa fiecare aripa . Nu o fi asta de masa pt triple?Merita verificat.


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 28 Jul 2010, 17:43
Post #15


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Da, am curatat si firul de masa de sub farul din fata, am curatat si firul de masa pe care l-ati precizat, aflat sub surubul de rabatare a banchetei, langa ruloul centurii din stanga spate.
Dar tot degeaba...

Eu nu inteleg - daca ar fi o problema de la masa, atunci poate nu s-ar aprinde cum trebuie semnalizarea. Dar ce legatura ar avea cu martorul din bord al lampii de ceata ???
Inseamna ca in vreun fel se intoarce curent spre circuitul de lampa ceatza si nu vad legatura cu masa !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 28 Jul 2010, 18:39
Post #16


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




Eu am mai zis mai sus,verifica PLUSUL la fiecare sa nu faca contact.becurile nu se aprind doar din "masa"...
cu alte cuvinte,intre firul de plus,cand apesi frana si alt fir(de semnalizare,sa zicem)sa aibe loc o strapungere si astfel se aprinde si semnalizarea.
Becurile se pot aprinde,daca au PLUS de undeva,de unde n-ar trebui.masa...o au de oriunde de pe masina.
Mai cerceteaza...

This post has been edited by bogdanelkva: 28 Jul 2010, 18:55


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 28 Jul 2010, 19:30
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




Curata contactele la cupla lampii stanga spate,aceiasi problema am avut-o si eu;noaptea se vedea semiaprins martorul lampii de ceata la calcarea franei!Si daca tot o faci pe treaba,curata preventiv si cupla de la lampa spate dreapta.


Explicatia este urmatorea:din cauza contactului imperfect in cupla a firului de masa,pe masa comuna a becurilor din lampa,in loc de 0V apar cativa volti care vin prin becul de frana(sau semnalizare)se intorc prin becul de ceata catre martorul ceata bord apoi catre masa acestui bec(care se afla in alt loc ,adica nu e comuna cu cea a becurilor din spate)si se inchide circuitul.Bineinteles ca fiind un consumator mic , acesta nu are nevoie de un curent prea mare si se aprinde la o tensiune de cativa volti.Cu cat acel contact devine mai prost,o sa constati ca la calcarea franei or sa se aprinda si becurile de semnalizare pe acea parte,pentru ca acel curent rebel o sa fuga catre masa becului de semnalizare fata.



This post has been edited by crick: 28 Jul 2010, 20:07


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 28 Jul 2010, 23:05
Post #18


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




crick, cred ca incepe sa aiba ceva sens ce zici tu....
Intr-adevar cand calc pedala de frana, se aprinde ledul de pe bord al stopului de ceatza (stanga spate) - dar se aprinde pentru un sfert de secunda doar, dupa care se stinge.
Asadar intr-adevar e un curent foarte mic care se consuma repede - si dupa aceea nu mai are "forta" necesara pentru a mai aprinde led-ul din bord.... Doar la inceput e mai vrednic, ca si cum ar fi acumulat un pic de electroni smile.gif Dupa aia se blegeste repede.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 6 Aug 2010, 13:01
Post #19


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Salut,

Ati avut perfecta dreptate. Era de la contactul imperfect de la masa.
Acum e super.
Intr-adevar, masa imperfecta determina imposibilitatea descarcarii complete a diferentei de potential dintre cele doua fire ce alimenteaza consumatorii - asa ca apare un potential pe placa din tripla spate.
Asadar apare diferenta de potential... si se va aprinde becul de pe bord pt ceatza spate...

Multumesc inca o data pentru ajutor !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:46
Forum Renault