Scurgere curent, dar nu depistez pe unde....
![]() ![]() ![]() |
Scurgere curent, dar nu depistez pe unde....
i96nds |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
bogdanelkva |
![]()
Post
#2
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Poate in bord e un contact intre fire,nu neaparat la ceasurile de logan.
Poate cablajul prin masina e strapuns,trebe verificat tot parcursul sa nu fie dusa izolatia. This post has been edited by bogdanelkva: 27 Jul 2010, 21:56 |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
De asemenea poti verifica si cablajul care duce la stop sa nu fie dezizolat pe undeva, probabil daca ti-ai tras curent la portbagaj si ai luat curent de pe cablul de pozitii sa nu se fi izolat cum trebuie si atinge de tabla sau cine stie.
Eu am neon in portbagaj si am strapuns cablul de la stopul din stanga si mai legasem un cablul ce era legat pe un buton ca din acela de alarma de la usi astfel incat cand inchideam portbagajul sa se stinga neonul, numai ca daca tineam vreo 5-10 minute aprins neonul mi se stingea brusc alaturi de plafoniera si trebuie sa scot si sa bag la loc siguranta de plafoniera sau radio nu mai stiu exact. Am eliminat cablul ce ducea de la neon la alarma si a disparut problema. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
i96nds |
![]()
Post
#4
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Chiar nu am intervenit asupra instalatiei electrice - deci nu vad motiv pentru care as pati asa ceva. Deci nu am taiat eu vreun fir ca sa nu fi fost atent la izolare etc.
Undeva se scurge curent dinspre semnalizare spre pozitii (sau invers ?) la fel si cu frana si cu stopul de ceata... Cam prea multe posbile fire ca sa zic ca s-a strapuns izolatia la unul din ele. Nu cred sa se fi ros brusc firul si la semnalizare... si pozitie... si frana si stop ceatza... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#5
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Cu un aparat de masura verifica daca ai continuitate intre fiecare plus de la becurile la care ai problema,scotand mufele.Daca iti da continuitate,ai contact intre cabluri pe undeva.Parerea mea
![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#6
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Clipocitul martorului de ceata apare doar la semnal stanga, nu si la semnal dreapta? Lampa de ceata e integrata in stopul stanga? Daca da si da, verifica si firul de masa al stopului stanga.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Inca o varianta ce merita verificata. Ai cumva alarma montata de tine?
Ma gandesc ca atunci cand s-a montat alarma sa se fi atins din greseala vreun fir prin bord si acuma ai probleme. Eu aveam alarma montata de vechiul proprietar si cand o armam se aprindeau pozitiile si nu avariile, apoi am trecut-o eu pe avarii, in acest caz am izolat firele de la pozitii foarte bine sa nu am probleme. E doar o opinie;) |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ai verificat masa din tripla stanga?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
i96nds |
![]()
Post
#9
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Deci sa nu fiu inteles gresit...
scurgerea de curent e mica... deci abia de se scurg cativa miliamperi, probabil... Intr-adevar, doar cand semnalizez stanga se vede ca se aprinde usor de tot martorul din bord al lampii de ceata. Deci NU se aprinde tare ci doar putin de tot, ziua nici nu se vede ci doar noaptea - ca lumina este foarte foarte slaba. Becul de la lampa de ceata nici nu se aprinde. Da, in aceeasi tripla pe stanga sunt si semnalizarea de stanga dar si stopul de ceata si pozitia cu care pare a avea o mica interferenta. Cum se verifica masa stopului ? Ca nu prea stiu... sorry... Mai e ca la Dacia 1300 ca atingea tabla masinii ? Sau vine pe un fir anume dintre cele din mufa ? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Ionel 1966 |
![]()
Post
#10
|
![]() ionel 1966 Group: Members Posts: 107 Joined: 28 November 06 From: Margineni-Bacau ![]() |
Asa aveam si eu. Am desfacut cupla din tripla stanga. Lamelele de contact de pe masa erau oxidate. Curata lamelele din cupla si cele de pe tripla. Mai e si un fir de masa prins cu papuc undeva in portbagaj.
This post has been edited by Ionel 1966: 28 Jul 2010, 11:49 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- BC 96 XXX
|
|
troy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 13 September 07 From: BUCURESTI ![]() |
Nu are masa pe tripla
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
2016
- de tabla
|
|
Ionel 1966 |
![]()
Post
#12
|
![]() ionel 1966 Group: Members Posts: 107 Joined: 28 November 06 From: Margineni-Bacau ![]() |
Troy, cum se aprind becurule fara masa? Tripla are fir legat la masa.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- BC 96 XXX
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Nu are local, vine mai de departe pe firul negru. Curata contactele de la mufa si curata-le.Sunt oxidate. Iar papucul ala de masa prins cu surub e pt lampa de frana de sus.
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
daca rabatezi bancheta din spate (spatarul) se vede un papuc negru cu surub langa fiecare aripa . Nu o fi asta de masa pt triple?Merita verificat.
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
i96nds |
![]()
Post
#15
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, am curatat si firul de masa de sub farul din fata, am curatat si firul de masa pe care l-ati precizat, aflat sub surubul de rabatare a banchetei, langa ruloul centurii din stanga spate.
Dar tot degeaba... Eu nu inteleg - daca ar fi o problema de la masa, atunci poate nu s-ar aprinde cum trebuie semnalizarea. Dar ce legatura ar avea cu martorul din bord al lampii de ceata ??? Inseamna ca in vreun fel se intoarce curent spre circuitul de lampa ceatza si nu vad legatura cu masa ! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#16
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Eu am mai zis mai sus,verifica PLUSUL la fiecare sa nu faca contact.becurile nu se aprind doar din "masa"...
cu alte cuvinte,intre firul de plus,cand apesi frana si alt fir(de semnalizare,sa zicem)sa aibe loc o strapungere si astfel se aprinde si semnalizarea. Becurile se pot aprinde,daca au PLUS de undeva,de unde n-ar trebui.masa...o au de oriunde de pe masina. Mai cerceteaza... This post has been edited by bogdanelkva: 28 Jul 2010, 18:55 |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
crick |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Curata contactele la cupla lampii stanga spate,aceiasi problema am avut-o si eu;noaptea se vedea semiaprins martorul lampii de ceata la calcarea franei!Si daca tot o faci pe treaba,curata preventiv si cupla de la lampa spate dreapta.
Explicatia este urmatorea:din cauza contactului imperfect in cupla a firului de masa,pe masa comuna a becurilor din lampa,in loc de 0V apar cativa volti care vin prin becul de frana(sau semnalizare)se intorc prin becul de ceata catre martorul ceata bord apoi catre masa acestui bec(care se afla in alt loc ,adica nu e comuna cu cea a becurilor din spate)si se inchide circuitul.Bineinteles ca fiind un consumator mic , acesta nu are nevoie de un curent prea mare si se aprinde la o tensiune de cativa volti.Cu cat acel contact devine mai prost,o sa constati ca la calcarea franei or sa se aprinda si becurile de semnalizare pe acea parte,pentru ca acel curent rebel o sa fuga catre masa becului de semnalizare fata. This post has been edited by crick: 28 Jul 2010, 20:07 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
i96nds |
![]()
Post
#18
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
crick, cred ca incepe sa aiba ceva sens ce zici tu....
Intr-adevar cand calc pedala de frana, se aprinde ledul de pe bord al stopului de ceatza (stanga spate) - dar se aprinde pentru un sfert de secunda doar, dupa care se stinge. Asadar intr-adevar e un curent foarte mic care se consuma repede - si dupa aceea nu mai are "forta" necesara pentru a mai aprinde led-ul din bord.... Doar la inceput e mai vrednic, ca si cum ar fi acumulat un pic de electroni ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
i96nds |
![]()
Post
#19
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Ati avut perfecta dreptate. Era de la contactul imperfect de la masa. Acum e super. Intr-adevar, masa imperfecta determina imposibilitatea descarcarii complete a diferentei de potential dintre cele doua fire ce alimenteaza consumatorii - asa ca apare un potential pe placa din tripla spate. Asadar apare diferenta de potential... si se va aprinde becul de pe bord pt ceatza spate... Multumesc inca o data pentru ajutor ! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:46 |