Faza scurta, s-a stins din senin in mers
![]() ![]() ![]() |
Faza scurta, s-a stins din senin in mers
bettrik |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 4 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996
|
|||
ENERGY |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Clona Group: Members Posts: 27 Joined: 4 August 10 ![]() |
par? ia o alta siguranta si verifica. curata bornele la siguranta cu smirghel.
|
--------------------
D
1300
1900
|
|
TRK |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
de la blocul de lumini sa nu fie, eu am ramas fara faza scurta in bucuresti si am facut toata A2 cu proiectoarele si pozitii, din cand in cand mai dadeam faza lunga, dar ii innebuneam pe aia din fata mea. sigurantele le aveam ok si cand am desfacut blocul de lumini se topise ceva pe acolo si nu mai face contact cum trebuie.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
bettrik |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 4 March 10 ![]() |
QUOTE(ENERGY @ 7 Aug 2010, 08:01) am verificat si cu alta siguranta si nici o schimbare QUOTE(TRK @ 7 Aug 2010, 10:38) de la blocul de lumini sa nu fie, eu am ramas fara faza scurta in bucuresti si am facut toata A2 cu proiectoarele si pozitii, din cand in cand mai dadeam faza lunga, dar ii innebuneam pe aia din fata mea. sigurantele le aveam ok si cand am desfacut blocul de lumini se topise ceva pe acolo si nu mai face contact cum trebuie. cu prima ocazie o sa ma uit si la bocul de lumini daca nu mai vine cineva cu alte ideii This post has been edited by bettrik: 7 Aug 2010, 20:39 |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Daca tragi in jos de maneta cu pozitiile stinse ai semnal luminos "flash" cu lunga .
Daca faci acelas lucru cu maneta rotitä ( pozitiile aprinse ) vei obtine "flash" cu scurta ! Mentinind maneta trasa in pozitia asta cu un elastic , de exemplu - poti ajunge la destinatie in caz de urgenta - fara a folosi proiectoarele ca un ... si farä a deranja participantii la trafic cu lunga . Acest lucru îti permite sa probezi faptul ca sigurantele de scurta sint bune si tabloul de sigurante nu e topit . Daca nu mai merg nici luminile pe frina poate fi problema dintr-o tripla - topit soclul becului pozitie-frina si "da la masa" - cum se zice p'aici ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Indicator uzura placute , dar trebuie sa fie pläcutele cu fir - informatia nu se ia din aer ...
|
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
bettrik |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 4 March 10 ![]() |
Ok am verificat tot de la sigurante, triple,... si pana la urma erau arse becurile pe faza scurta, dar am observat ca exista o destul de mare variatie a intensitatii curentului, ca pana la urma m-i le-a ars si pe faza lunga. Stie cineva de la ce-o fi variatia asta de imi clipeste tot ce se aprinde (stopuri, lumini bord...)
si inca ceva, de la ce sunt cablurile astea: fotografii0043n.jpg]poza aici[/URL] This post has been edited by bettrik: 11 Aug 2010, 09:11 |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
1. fir masä alternator-releu încärcare rupt sau inexistent
2. sonde temperatura motor ( bec si ceas ) |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
bettrik |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 4 March 10 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
De la alternator vine legat un fir (scurt si gros de cupru litzat,aprox 15 cm lungime),la masa masinii.De regula acest fir se leaga la suportul de prindere a releului de incarcare.
This post has been edited by Paulorossi: 11 Aug 2010, 11:50 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bettrik |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 4 March 10 ![]() |
ce este piesa albastra din centru, cumva releul de incarcare?
fotografii0045.jpg 13 Aug 2010, 20:05: o sa imi raspund singur astazi, si anume 1. da, piesa din imagine este releul de incarcare 2. din cauza releului de incarcare mi s-au ars becurile si nu numai (si comutatorul de benzina-gpl). Sper sa mai ajute si pe altii "descoperirile" mele si mutumesc celor care m-au ajutat. This post has been edited by bettrik: 13 Aug 2010, 20:05 |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(bettrik @ 13 Aug 2010, 14:17) ce este piesa albastra din centru, cumva releul de incarcare? fotografii0045.jpg <span class='edit'>13 Aug 2010, 20:05:</span> o sa imi raspund singur astazi, si anume 1. da, piesa din imagine este releul de incarcare 2. din cauza releului de incarcare mi s-au ars becurile si nu numai (si comutatorul de benzina-gpl). Sper sa mai ajute si pe altii "descoperirile" mele si mutumesc celor care m-au ajutat. Ma bucur de faptul cä ai descoperit ce-i piesa aia , dar ceea ce-i mai important in aceasta pozä , este faptul cä tresa de masä (împreunä cu celelalte fire de masä ) NU este prinsa la baza releului de încarcare - cum este recomandat ... - si mai e prins pe deasupra cu un surub RUGINIT ![]() Si te mai minunezi ca încarca prea mult si-ti arde becuri ... |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
bettrik |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 4 March 10 ![]() |
da am rezolvat si chestia asta
|
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 17:40 |