probleme indicator bord, indicatoarele din dreapta au amutit
![]() ![]() ![]() |
probleme indicator bord, indicatoarele din dreapta au amutit
daciafan |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
/
/
/
|
|||
Devils |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
pai demonteaza, curata contacte si moteaza la loc...easy
![]() |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
rtulea |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
QUOTE(daciafan @ 9 May 2005, 20:30) ... am bagat eu mana pe la contactul mare si dreptunghiular din spatele ceasului si acestea indica atat timp cat tin apasat contactu... Cred ca ti-ai dat singur raspunsul. Contact imperfect => indactie aiurea. Desfa bordul, scoate ceasurile, curata contactele, dar nu cu sparay de contacte ci cu smirghel pe cele "tata" si aplatiseaza-le mai mult pe cele "mama". Montezi totul la loc si voila, totul functioneaza. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#4
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
daciafan |
![]()
Post
#5
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
fratilor mi s-a sugerat sa nu desfac bordul pt ca in veci nu va mai fi ca inainte...va trepida va scartii etc...deci ce sa fac avand bord CN nu am acces la ceasuri decat daca il demontez...cre ca o sa-mi vand masina vorba unui de la ez.
|
--------------------
/
/
/
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu trebuie sa dai jos tot bordul. Poti sa scoti doar ceasurile. uite aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4899&hl=
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
daciafan |
![]()
Post
#7
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
QUOTE(Ov @ 6 Dec 2005, 19:39) nu trebuie sa dai jos tot bordul. Poti sa scoti doar ceasurile. uite aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4899&hl= nu te supara dar eu unul n-am priceput nimic ![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#8
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
La mine brusc au ramas aprinse becurile ( martorii luminosi ) de la frana ( cel care indica ca nu mai ai lichid de frana ) si cel de la presiunea de ulei, impreuna cu indicatorul de presiune.
Daca scot firele de la motor de la toate, ele tot pornite raman. Ma gandesc ca poate face un scurt pe undeva ... alte idei ? Nu am umblat la sigurante ... |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
kristalloz |
![]()
Post
#9
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 12 Dec 2005, 12:47) La mine brusc au ramas aprinse becurile ( martorii luminosi ) de la frana ( cel care indica ca nu mai ai lichid de frana ) si cel de la presiunea de ulei, impreuna cu indicatorul de presiune. Daca scot firele de la motor de la toate, ele tot pornite raman. Ma gandesc ca poate face un scurt pe undeva ... alte idei ? Nu am umblat la sigurante ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA
|
|
kristalloz |
![]()
Post
#10
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 12 Dec 2005, 12:47) La mine brusc au ramas aprinse becurile ( martorii luminosi ) de la frana ( cel care indica ca nu mai ai lichid de frana ) si cel de la presiunea de ulei, impreuna cu indicatorul de presiune. Daca scot firele de la motor de la toate, ele tot pornite raman. Ma gandesc ca poate face un scurt pe undeva ... alte idei ? Nu am umblat la sigurante ... si mai ceva... sigurantele nu au nimic... daca er fii arse nu ti-ar merge.. simplu... nu cumva se sting becurile cand dai in gropi?? daca da atunci sigur e de la contacte...plus ca la dacie e un "chain-reaction" cand se strica un bec in legatura respectiva se strica toate... in cazul tau unu aprins = toate aprinse... daca reusesti baga mana si poate ai succes... :fuma tor: |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#11
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
QUOTE(daciafan @ 6 Dec 2005, 16:22) fratilor mi s-a sugerat sa nu desfac bordul pt ca in veci nu va mai fi ca inainte...va trepida va scartii etc...deci ce sa fac avand bord CN nu am acces la ceasuri decat daca il demontez...cre ca o sa-mi vand masina vorba unui de la ez. Nu vinde nimic pentru ca o sa-ti para rau dupa aceea.Eu am desfacut bordul de nu stiu cate ori si nu scartiie deloc.Oricum tu faci ce vrei, e masina ta! |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
Eugen.Badea |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 January 06 ![]() |
De ce tremura acul indicator de la vitezometru?
|
--------------------
Dacia
1310
- AG 05 YKZ
|
|
amc |
![]()
Post
#13
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
de la cablu, schimba l!!!
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
mosh |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 December 05 ![]() |
Am intampinat probleme cu bordul si una din ele e similara cu a ta. Ceasurile din dreapta ori murea de tot ori se duceau pe maxim toate. Problema a fost ca tot ansamblu e prins la capete in doua sarme otzelite si cel din dreapta era desfacut. Mi-am dat seama cand am apasat pe el si mai ca se ducea de tot inauntru. Oricum, m-am chinuit putin sa ajung cu mana mea cea lunga si subtzire pana acolo prin gaura de vizitare sigurante... ca sa apuc sarma aia si s-o trag in pozitie. Daca e si cazul tau, se misca ansamblul de ceasuri in partea dreapta, intra in interior cand apesi pe el... tre' sa te uiti cum e prins in stanga sa-ti dai seama ce si cum faci orbeste in pozitzii care mai de care.. gen yoga. Sa nu mai zic... chin sa misto un bec din partea aia... De bagat-scos n-am reusit pana acum
![]() |
--------------------
Dacia
Break
- B-47-AUI
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#15
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
QUOTE(mosh @ 9 Jan 2006, 16:06) Am intampinat probleme cu bordul si una din ele e similara cu a ta. Ceasurile din dreapta ori murea de tot ori se duceau pe maxim toate. Problema a fost ca tot ansamblu e prins la capete in doua sarme otzelite si cel din dreapta era desfacut. Mi-am dat seama cand am apasat pe el si mai ca se ducea de tot inauntru. Oricum, m-am chinuit putin sa ajung cu mana mea cea lunga si subtzire pana acolo prin gaura de vizitare sigurante... ca sa apuc sarma aia si s-o trag in pozitie. Daca e si cazul tau, se misca ansamblul de ceasuri in partea dreapta, intra in interior cand apesi pe el... tre' sa te uiti cum e prins in stanga sa-ti dai seama ce si cum faci orbeste in pozitzii care mai de care.. gen yoga. Sa nu mai zic... chin sa misto un bec din partea aia... De bagat-scos n-am reusit pana acum ![]() astia de la dacia chiar nu s-au gandit la posibilitatea de a aparea probleme la indicatoare cand au montat bordul CN? |
--------------------
/
/
/
|
|
daciafan |
![]()
Post
#16
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
daca vreti dragi moderatori puteti inchide topicul pt ca mi-am vandut dacia
|
--------------------
/
/
/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 06:56 |