De maine am gaz.
![]() ![]() ![]() |
De maine am gaz.
bylexus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca cauti un pic toate datele le gasesti pe forum
eventual pui foarte bine aprinderea la punct la gaz se simte o aprindere care ai jocuri sau prost reglata simtomul de aprindere prost reglata este urmatorul : din cind in cind la pornire mai face un BUM si iese fum pe la carburator This post has been edited by bygy007: 26 Aug 2010, 14:20 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Poti sa mergi cu ea pana la urmatoarea verificare ITP (de care nu vei trece daca nu ai omologata instalatia) . Omologarea te costa 140 de lei iar programarea se poate face si pe internet sau telefonic la R.A.R.
Daca nu iti curge uleiul din motor pe la garnituri sau alte locuri poti pune un 10w 40. Schimbi bujiile si filtrul de aer, faci un reglaj la culbutori si drum intins. |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
ageana |
![]()
Post
#4
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
- legal poti merge 30 zile fara a trece instalatia in cartea masinii;
- primesti hartii de la ei (carnet de garantie si o fisa de conformitate) - nu trebuie sa-i faci nimic altceva in principiu. Ulei bun - dar asta ar trebui indiferent de combustibil. Elful e ok in opinia mea. - eu cand am avut dacia cu gpl nu i-am facut absolut nimic in aprox 40.000km |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Alex4u |
![]()
Post
#5
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
eu te sfatuiesc la rece ..adica dimineata etc sa o pornesti pe benzina si apoi sa faci trecerea pe gaz...sa nu pornesti direct pe gaz...oricum uzura motorului v-a creste datorita gazului..sa te astepti sa fie mai lenesa...
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
regleaza culbutorii 20 cu 25.
Aprinderea sa fie cat mai buna-piese de calitate reglate bine Uleiul e bun, dar sa nu-l tii in motor mai mult de 7000 km indiferent cum se prezinta. Daca simti ca nu e reglat bine prefera sa inveti singur sa reglezi. Evita sa tragi socul. Consumul sa-l faci numai de la gol la gol. |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bylexus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Multumesc baieti.
Mai astept si alte pareri.. sunt tare curios cum va fi treaba maine dupa ce vin. Revin cu impresii... ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
Merced |
![]()
Post
#8
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cati bani ai dat pe treaba asta? Cati kilometri faci pe an? Si cat timp mai ai de gand sa pastrezi Dacia?
Merita investitia? |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#9
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
poi numai montajul daca il faci intr-o firma specializata costa 150 lei..si parca omologarea 100 lei parca..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
bai baieti, daca instalatia e noua de obicei montarea e gratis
nu mai spuneti ca o sa cresteti uzura motorului daca pornesti pe gaz, la rece. nu este adevarat. gazul nu dizolva uleiul din cilindrii, cum face benzina....nu afecteaza cu nimic la supape sa ai grija...evacuarile la 0.25 asa am fost si eu la inceput..cum o fi... in 11 000km de mers in 1 an ma bucur ca nu am mai ascultat parerea celor de pe forum care sunt total antigaz ....si am pus o instalatie de gaz si eu ma gandeam cat o mai tin..bla bla...a dat si criza...si uite asa o sa o tin 2 ani vei circula mai ieftin poate masina va fi mai puturoasa daca e reglata bine, nu ai nici consum mare, si pornirile la rece se pot face chiar la -10 grade...sau chiar la mai putin de -10(ex -11) chiar daca sa zicem ca se ard supapele ca ii dai in goarna si o turezi rau, pana se arde tot scaunul deja o sa ai bani din economie cat sa ii faci tot motorul....deci stai fara grija bucura-te de ea cu omologarea..e cam 140 lei cum s-a mai spus sa tii certificatul de conformitate la tine pana ii faci omologarea... si daca nu o faci in buc, fa-o cu 1-2 luni inainte de ITP...ca in alte orase la omologari le ia mult pana baga in baza de date omologarea..si la itp te trezesti ca nu e pusa in baza de date omologarea, desi tu ai facut-o la omologare la mine a fost cam asa am luat procura de la proprietar(tampenie deaia facuta la notar ca imi incredinteaza masina ) ca proprietarul nu a putut veni in persoana(obligatoriu proprietar , sau altcineva cu procura notariala) am facut programare eram programat la 8 juma..am fost acolo de la 7 s deja erau 3 masini la coada...(asta in buc-voluntari) sa ai talonul, cartea de identitate, si hartiile de la gaz au bagat masina, au verificat seriile pe butelie si ce mai era de verificat mi-au lipit alea cu gpl(abtibilde pe parbriz) dupaia la bancul de noxe..au turat-o un pic... mi-au adus-o innecata pe benzina ca o testeaza si pe benzina..am comutat-o inapoi pe gaz... am achitat taxa de 140 lei(pana sa o bage la probele de noxe) am asteptat cam 30 min pana au scris in cartea ei la mentiuni...acolo jos unde zice modificari aduse care nu modifica performantele mi-au dat actele inapoi si gata... cam asta e procedura This post has been edited by brigada_diverse: 26 Aug 2010, 21:01 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Alex4u |
![]()
Post
#11
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
ma contrazic cu tn pana unde vrei..ca masina pe gaz sufera o uzura a motorului mai mare decat cea pe benzina...
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
fiecare cu parerile lui...nu stric topicul omului cu contraziceri atata timp cat nu prea imi pasa, exista topicuri dedicate
sa revin: bucura-te de dacie si multi km fara pb nici la gaz, nici la nimic |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PaulT |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alex4u @ 26 Aug 2010, 16:37) eu te sfatuiesc la rece ..adica dimineata etc sa o pornesti pe benzina si apoi sa faci trecerea pe gaz...sa nu pornesti direct pe gaz...oricum uzura motorului v-a creste datorita gazului..sa te astepti sa fie mai lenesa... Pentru motor este mai bine sa pornesti pe gaz. Avantaje? Nu se poate inneca si nici nu este spalata pelicula de ulei de pe camasi(mai ales la masini pe carburatie.. ). Problemele pot apare la rece la vaporizatorul instalatiei GPL, deoarece trecerea gazului din stare lichida in stare gazoasa se face cu aport termic(este un proces endoterm), iar apa fiind rece si motorul la fel... se poate ajunge la inghetarea apei din plaman si la spargerea acestuia. Asta doar daca este frig afara si dupa pornirea motorului pe gaz nu se trece pe benzina. QUOTE(Alex4u @ 26 Aug 2010, 22:17) ma contrazic cu tn pana unde vrei..ca masina pe gaz sufera o uzura a motorului mai mare decat cea pe benzina... Te poti contrazice cat si cu cine vrei, dar uzura motorului nu creste... Dimpotriva. Uleiul isi pastreaza calitatile mult mai mult timp. El se degradeaza in principal datorita resturilor de ardere ale benzinei. Gazul arde curat, fara depuneri in camera de ardere sau pe evacuare. Asta e motivul pentru care uleiul ramane curat si in stare excelenta pentru un interval de rulaj mult mai mare. Eu as fi curios care ar fi motivul uzurii accentuate dar sper sa nu aud din nou aberatia cu "arderea uscata". |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
indirect din cauza gazului, multi uita de ulei , vad ca e transparent si nu mai verifica nici nivelul,nici filtrul nu mai schimba. Problema e controlul RAR pe drum ,ca la itp poti da jos plamanul, pui furtunul la carb pe direct
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
O chiuloasa de dacia de la dezmembrari este f ieftina, asa ca presupunand ca se strica dupa n-spe mii de km oricum esti in castig. Renunti la o iesire cu prietena in club si ti-ai tras chiuloasa, asa ca subiectele astea gen se strica chiuloasa nu isi au rostul cand vine vb de dacia clasica. Parerea mea.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
bylexus |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Revin cu impresii...
Masina se comporta foarte bine... se ineaca cand trec de pe benzina pe gaz dar aproape nu se simte deloc cand trec de pe gaz pe benzina. Maine ii fac schimbul de ulei si cat de curand o sa ajung sa-i fac si consumul.... Sper sa fie undeva la 10% si as fi multumit. ![]() Masina o mai tin inca 4 ani.In 2012 mai prinde un ITP si gata. Fac intre 8000-10000 km/an. Doamne ajuta! |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
yon |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
bylexus eu am gpl pe masina si sunt extrem de multumit, singurul dezavantaj este faptul ca supapele se uzeaza mai repede si relantiul va incepe sa fie mai instabil dar cu bani oconomisiti vezi cumpara alta chiulasa si gata. Referitor la pornire este adevarat ca iarna trebuie sa o faci pe benzina dar pe timp de vara nu este bai daca pornesti direct pe gpl. Consumul nu va creste f mult, la a mea am un consum mediu de 7-8 litri la suta mixt, si cand spun mixt vreau sa zic drum national, bucuresti(aglomeratie), autostrada si oras, am parcurs slatina-constanta dus intors cu 65 de litri de gaz, una peste alta vreo 900 de km la o viteza medie de 90-100 km/h. Ca sfaturi, trebuie sa ai grija de unde alimentezi, aprindere va deveni mult mai pretentioasa si avansul ceva mai greu de reglat, jocul termic trebuie regalat cum ziceau colegii mai sus, in rest,gaz si km fara incindente. Bafta!!!
This post has been edited by yon: 27 Aug 2010, 23:19 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
bylexus cum faci trecerea de pe benzina pe gaz ? direct?
in mod normal trebuie sa lasi pe pozitia de mijloc pina se consuma benzina de pe traseu , cind motorul se opreste treci comutatorul pe gaz |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#19
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
asta vroiam si eu sa iti zic. lasa CNC sa se goleasca pana treci pe gaz
daca faci jocul la culbutori corect(0.25) nu o sa se mai distruga supapele... o sa te tina si chiulasa 40 000km si nu o sa fie nevoie sa bagi bani in ea. oricum una noua e 50 lei la dezmembrari...+ garnitura si manopera sa zicem ca ajungi la 100 lei....pe care o sa ii recuperezi in cam 2000km maxim pornesc astea si pe gaz la -10 grade... aia cu ralantiul ca o sa se deregleze nu e adevarat. fa-i reviziile conform cartii de service(la mine scrie 6 luni sau 10 000km, 12 luni sau 25 000..etc) si nu vei avea probleme. daca bagi gaz de proasta calitate o sa consume de zici ce-i aia.... multi km fara belele si sa folosesti instalatia aia cu placere |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PaulT |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Si sa fie reglata bine... Asta e un aspect la care din pacate majoritatea meseriasilor de la ateliere nu te pot ajuta... Eu cand am montat gpl pe berlina incepusera cu imbecilitati gen astupat din admisie.. sau debitat prostii gen "reglajul se face doar dintr-un surub(cel care regleaza sensibilitatea membranei)..al doilea(cel care da debitconstant pentru relanti..) fiind numai pentru masini foarte puternice". Una peste alta l-am lasat sa monteze si reglajele mi le-am facut singur si dupa ce nu l-am lasat sa se atinga de admisie(avea o fata... priceless
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
aalinte |
![]()
Post
#21
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
ARDERE USCATA
Acesasta idee este inteleasa gresit. Intr-adevar, la motorul alimentat cu GPL temperatura din camera de ardere este mai mare.De ce? Pentru ca benzina in drumul ei din galeria de admisie pana in cilindru se vaporizeaza.Procesul de vaporizare implica un consum de caldura.Gazul sare peste acest proces de vaporizare, deci nu se mai consuma caldura. De aici rezulta o temperatura mai ridicata a camerei de ardere si implicit sintagma "ardere uscata".Daca jocul termic este necorespunzator, supapele au de suferit. Supapa afectata in mod direct este cea de evacuare.Daca jocul termic la supapa de evacuare este prea mic, aceasta nu se inchide complet, iar flacara trece printre talerul supapei si scaun, ajungand la ghid si coada supapei. Acest lucru este daunator pentru supapa, riscand astfel sa se indoaie sau sa se gripeze in ghid, datorita temperaturii excesive. Intotdeuna cand se efectueaza reglajul jocului termic, daca nu se poate regla jocul la valoarea nominala, se alege o valoare mai mare decat cea nominala(acest lucru apare insa doar la solutiile constructieve cu tachet cu pastila). Evident si aceasta solutie are dezavantajele ei, cum ar fi: zgomot mai mare in functionare si uzura ma pronuntata a culbutorilor si a cozilor supapelor, datorita actionarii cu soc. Gazul este mult mai bun pentru un motor, deoarece nu ajuta la formarea calaminei. Calamina se formeaza in prezenta picaturilor de combustibil ce provin din arderile incomplete. Nu afecteaza filmul de ulei de pe peretii cilindrului, implicit calitatile uleiului. CALAMINA este un izolator termic. Asta inseamna ca un motor ce functineaza cu benzina are mai multe sanse sa functioneze la un regim termic mai ridicat decat al unui motor ce functineaza cu GPL, datorita calaminei ce impiedica schimbul de caldura. Calamina poate deveni incandescenta, fiind astfel o sursa de aprindere pentru incarcatura proaspata din cilindru.Acest lucru duce la aparitia aprinderilor secundare (detonatii).Detonatiile sunt arderi necontrolate ce pot duce la distrugerea motorului, in special a echipajului mobil (piston-biela-arbore). GPL-ul are dezavantajele sale. Un consum mai mare si o scadere de putere. Un motor bine reglat, fuctioneaza aproape fara diferente pe GPL, insa la un cost mai scazut. |
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
yon |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
brigada_diverse ai dreptate relantiul nu se deregleaza decat in situatia in care supapele sunt arse sau dereglate, de altfel pe gpl relatiul va fi mult mai stabil si la turatii mai joase daca nu exista probleme cu aprinderea sau cu supapele, dar cum am zis si mai sus eu sunt f multumit de acest tip de combustibil. Dezavantajele lui sunt mult mai mici in comparatie cu pretul sau.
![]() |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
bylexus |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Ieri am facut un drum de 100km... + [schimb de ulei Elf 15W-40 + filtru-70 RON].
Masina se prezinta bine... Ce nu inteleg: am un "intrerupator"(diseara ii fac poza) cu 2 butoane. Pe un buton scrie P(benzina) iar pe celalalt scrie G(gaz). Cand e activat P-ul se aprinde un led portocaliu si merge pe benzina.Daca apas dupa aceea G nu se intampla nimic... se aprinde un led verde dar nu se intampla nimic, si daca mai apas inca o data tot G se mai parinde un led verde si intra pe gaz. Tin sa remarc ca n-am tinut mult masina pe G aprins cu un singur led ca ziceam ca nu se intampla nimic... poate totusi e chestia aia progresiva ![]() Imi puteti explica va rog?! Despre asta e vorba cu trecere directa/progresiva?! va multumesc pt. ajutor. P.S: La cate mii sa fac schimbu de ulei?! Pe benzina il faceam la 5-6 k. This post has been edited by bylexus: 29 Aug 2010, 09:47 |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Credeti-ma, ca n-am avut rabdare sa citesc tot, ca toti dracii au inceput sa ma atate, sa va fac in tot felul, ca sunteti multi aiuriti. Pentru ca habar n-aveti sa le reglati, sau chiar sa le exploatati, bagati tot felul de tampenii si in capul celor care ar vrea sa si ar putea sa plece bine de la inceput.
Motorul are viata mult mai lunga pe GPL, si daca se arde se insinuati voi, datorita prostiei. Nu gazul e de vina, ci aplicarea informatiilor eronate pe care le primiti, mai ales de la cei care nici in gand n-au trecut prin ele, dar dau sfaturi. Gazul reduce putin din putere numai cand plosca (reductoru, vaporizatorul) se incalzeste tare, la temperatura motorului. Daca puneti o diuza sa se reduca debitul de apa fierbinte prin ea, deci sa stea mai rece, aveti surpriza sa traga mai bine ca benzina, nu bate avans, nu bate motor, nu diluiaza ulei, nu spala cilindru, nu inegreste uleiul , nu cotorogeste , nu intrerupe ca la benzina, nu se infunda jicloare, nu are apa, nu are rugina din rezervor decat ceva zgura din butelie , care ramane in filtrul de la penultima supapa, asta cand e butelia noua, dupa care scuturi filtru si 5 ani nu mai umbli la el. Va garantez, ca cei care aveti probleme la masina, nu din cauza gazului, ci mai degraba consecintele sunt mai mici, ca daca erati pe benzina, deja ati fi avut alta masina, sau nu stiu a cata, ca nu le intretineti corect, si mai ales nu cereti doar ce poate ea da. E mare lucru, sa sti sa comunici cu un fier. Trebuie sa fi mai diplomat ca cu femeia, nu tradeaza. Daca s-a intamplat, nu i-ai inteles mesajul. Gazul ti-amortizeaza investitia in cateva luni, uleiul poti sa-l schimbi mai tarziu, poti pune ulei mai ieftin, romanesc. Credeti-ma ca eu pun orice gasesc, de compresor, T90, de motor orice, numai ca iarna caut sa fie mai subtire. Am 135 000 de km cu motorul, si nu face fente. Gpl di 2004, aprilie. Am si luat din chiulasa 3,2 mm comprimandu-l mai mult de cat era limita, si nu face nazuri niciodata, atat la mine cat si la cei care au trecut pe la mine. Chiar va rog, tineti-va ideile rele pentru voi (ca nu sunteti din guvern), si prindeti-le p-alea bune de la cei care reusesc. Daca unii reusesc, inseamna ca se poate, si ala-i adevarul. Iertati-mi indignarea cei care va simtiti jigniti, dar intentia a foe de a pune realul in drepturi. Am rectificat zeci de chiulase (in ideea comprimarii ), dar n-am intalnit supape arse, pentru ca au fost reglate corect, nu dupa carti. singura deficienta e traseul de racire, din cauza antigelului se face sare, dizolvand aluminiul pe traseul de racire. Deci antigelul, nu gazul. Daca antigelul roade pana langa cilindru, arde garnitura , si aruncati vina pe gaz. Culbutorii prea stransi, arde supapa, scaunul si dati vina pe gaz. Daca surubul de reglaj a facut sant in capil tijei, pentru ca fiind stransa nu s-a invartit in timpul lucrului, reglati culbutorii cu surubul in santul creat, si la rptirea tijei i se ia total jocul, atunci face liba de foc la scaun. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kostake |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru relaxat Group: Members Posts: 187 Joined: 1 February 06 ![]() |
QUOTE(bylexus @ 29 Aug 2010, 10:18) Pe un buton scrie P(benzina) iar pe celalalt scrie G(gaz). Cand e activat P-ul se aprinde un led portocaliu si merge pe benzina.Daca apas dupa aceea G nu se intampla nimic... se aprinde un led verde dar nu se intampla nimic, si daca mai apas inca o data tot G se mai parinde un led verde si intra pe gaz. Tin sa remarc ca n-am tinut mult masina pe G aprins cu un singur led ca ziceam ca nu se intampla nimic... poate totusi e chestia aia progresiva ![]() Cand apesi prima oara pe G motorul functioneaza cu benzina din CNC(camera de nivel constant a carburarorului). In mod normal(PROGRESIV) ar trebui sa stea asa pana cand motorul tinde sa se opreasca si atunci sa o treci pe G-gaz. De aia se si ineaca atunci cand treci direct pe gaz.Gazul intra imediat in carburator,dar prin jiglere vine si benzina, chiar daca alimentarea e oprita. |
--------------------
dacia
logan 1,4
2005 laureat
- B 10 xxx
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Mare dreptate are PH-06-BOA -
Eu am gaz din octombrie 2008 si in mai 2009 mi-am scos investitia - de atunci sunt pe plus. Am studiat aproape toate topicurile scrise de PH-06-BOA si sincer masina e reglata toata de mine. Am peste 25.000 de km facuti pe gaz probleme majore de cand am gazul nu am avut: - relantiul din cand in cand mai face figuri - dar se rezolva cu un reglaj - mi sa ars comutatorul de gaz - sincer nu stiu de ce - poate era prost din fabrica A si ce am mai observat - incercati sa alimentati de fiecare data de la aceeasi pompa de gaz - asta daca nu va place sa reglati motorul. |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#27
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
alimentati de unde au gaz mai bun....nu neaparat de la aceeasi pompa
am alimentat din bucuresti, constanta, craiova, timisoara, lugoj, sanicolau mare, drobeta turnu severin... din bucuresti alimentez de la minim 4 statii diferite nu am avut nevoie sa reglez masina, nu mi-a facut figur...doar consumul si demarajul difera un pic.... deschid capota doar sa ii bag ulei....nu ca la benzina sa suflu jigloare... traiasca gpl |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
mitu2002 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
dap traiasca gpl-ul
io am 67k pe gaz iar masina are 75k la bord si pina cu nu am avut probleme .... deloc la 64k s-a inpuscat garnitura de chiuloasa si am avut ocazia sa vad cum se prezinta .... absolut ok ba din contra mecanicu a ramas mirat cum de e asa de curata chiuloasa atit la rampa cit si in camera de ardere deci asa cum zice si PH-06-BOA reglaje le fac diferenta (culbutori gaz aprindere... faimoasa diuza ) ce zic altii(vulpea care nu ajunge la struguri zice ca-s acri) |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
yon |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
hmmm....as fi interesar de diuza aceea, insa nu mai gasesc topicul unde sa vb de ea, ma poate ajuta si pe mine cineva cu un link?
![]() This post has been edited by yon: 30 Aug 2010, 18:05 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
bylexus |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Domnilor revin cu o mica intrebare ce mie imi da batai de cap.
Dupa ce am condus vreo 200 km in ultima vreme.... azi a inceput sa-mi palpaie ledul rosu de deasupra butonului P(benzina) si am zis hai sa apas pe P sa o trec pe benzina si surpriza masina s-a oprit. E posibil sa nu mai am benzina?! PE GAZ MERGE "TZAIS"! ![]() This post has been edited by bylexus: 30 Aug 2010, 20:02 |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 09:05 |