Sistem racire Dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
Sistem racire Dacia 1310
iulian_p |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 August 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998/berlina
- br-98-ale
|
|||
badboy_marius |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
simplu. cumperi o sonda de la dezmambrari, nu toate ciurucurile p care le gasesti noi prin magazine de la ASAM sau stiu eu ce jigodie de SRL. si pune si tu mana pe furtune cand iti arata ca e apa la zona hasurata si vezi, la simt, chiar asa incinse sunt furtunele alea?
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
iulian_p |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 August 10 ![]() |
Tocmai asta m-a facut sa schimb sonda fiindca mi s-a parut ca nu se incing tare furtunele sau motorul deci cred ca totusi sonda este.
|
--------------------
dacia
1310
1998/berlina
- br-98-ale
|
|
iulian_p |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 August 10 ![]() |
Fratilor ma dispera! Am cumparat 2 sonde de la dezmembrari si cu ambele se ridica acul sus. Cu cel de la Dacia din 2002 nu se ridica si nici motorul nu pare foarte cald. Nu stiu ce sa cred, cred ca ar trebui sa-i masor temperatura altcumva dar nu stiu cum. Help!
|
--------------------
dacia
1310
1998/berlina
- br-98-ale
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
La Wartburg am deconectat electroventilatorul,am lasat motorul sa mearga pe loc pana a inceput sa creasca nivelul in vasul de expansiune,semn ca s-a ajuns la limita de fierbere.In acel moment m-am uitat ce arata la bord.Si arata ca motorul e la limita de fierbere,deci indicatorul din bord era perfect.Pana la urma nici nu e important cat arata ci ce arata cand da in fiert,ca sa ai un reper.Daca nu e electroventilator,ma gandesc ca se poate pune un dop in locul termostatului.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
deci, daca iti indica in bord ca apa e ridicata, dar in borcan nu fierbe si nici furtunele nu sunt exagerat de fierbinti, stai linistit, e de la sonda, chiar daca ai schimbat 1000.
sonda de injectie nu iti raceste motorul ci ai tu impresia ca e mai rece pt ca iti indica corect. de fapt nici nu poate face acest lucru sonda. ea doar indica temparatura, de racire se ocupa alte parti ale sistemului de racire. deci nu te ingrijora, da-i inainte. si incearca sa schimbi si termostatul daca zici ca ai probleme asa mari, poate e si de acolo daca furtunele sunt doar caldute. poate e semiblocat si nu permite trecerea apei prin radiator asa cum ar trebui. incearca fara el de proba si vezi cum face |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
vara asta am avut eu probleme cu racirea....eu am verificat asa ...in ordine
-circuitul sa fie curat...fara dopuri etc -termostatul sa lucreze...deschida la xx grade...depinde de termostat -verificata pompa de apa/capacul -sonda -garnitura de chiuloasa in ultima instanta... sa ne tii la curent!;) |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 14:38 |