problema electrica, ceasul de la incarcare
![]() ![]() ![]() |
problema electrica, ceasul de la incarcare
aliceman |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce zice aparatul , ca ala din bord este relativ , e o resistenta de reseu bobinata pe un bimetal deci pentru mine este foarte neconcludent
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
aliceman |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
pai am masurat cu aparatul incarcarea , la baterie si am 14, 5 , da la bord acu nu misca . sa fie de la sigurante?
|
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
Andyno |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
ai 14,5 cu faza scurta? daca da, e strica indicatorul.
La mine indica perfect la baterie...testat cu voltmetru....eu am 13.5 cu faza scurta de multi ani si bateria nu are nimic. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca merg toate celelalte si nu merge indicatorul ala atunci este defect , trebuie dat bordul jos pentru inlocuire , nu este pe siguranta separata
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
si al meu a fost candva bun..acum la 14.2 sta undeva un pic mai sus de zona hasurata....
e un bimetal ala, deci da, e relativa indicarea lui.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
rob_efb |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 September 10 ![]() |
Am si eu o problema asemanatoare, dar la mine nu sta acul pe alb, se ridica si ramene pe partea rosie. Nu am testat sa vad daca incarca bine, dar am inteles ca ar exista un fel de reglaj sa incarce mai mult/putin. Asa e?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999/1310L
- OT 07 EFB
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
aia se regleaza din releul de incarcare(daca se poate), nu din ceas.
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cel mai bun indicator, e cel cu trei leduri. E un montaj simplu, cu trei tranzistoare (sau cu un 1010), care indica tensiunea de la 10 la 15 V. Renunta la al ei.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
1010 cind s-o mai gasi ca era mult mai simplu , dar se gasesc si de cumparat gata facute
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ATM |
![]()
Post
#11
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Iar pentru rob_efb...din cate stiam eu, cadranul de incarcare (EP) are de fapt 2 parti rosii - stanga (incarca putin) si dreapta (incarca mult). Daca iti ramane pe rosu stanga - din doua una -ori iti incarca intr-adevar mai putin, caz in care reglezi releul mecanic/il schimbi pe cel electronic, sau te uiti la curea trapezoidala, puntea de diode etc etc - ori de fapt ea incarca bine dar e ceasul pe duca (dupa cum explicau colegii mai sus, ceasul are o lamela bimetalica in el, lamela in timp se impusca si nu se mai incovoaie suficient). Daca, in schimb, iti sta pe partea rosie dreapta, inseamna incarcare prea multa, fierbe bateria. Si asta chiar ii o problema ce necesita rezolvare rapid. Caz in care iar se indreapta atentia catre releul de incarcare.
Asa ca fa-i un test de incarcare si vezi , cu valoarea exacta in fata, ce si cum. This post has been edited by ATM: 17 Sep 2010, 21:54 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:35 |