probleme la acceleratie
![]() ![]() ![]() |
probleme la acceleratie
bobo10t |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 September 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1998 T
|
|||
G I M |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Membrana de la pompa de sprit crapata, probabil.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
basileros |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 1 July 08 ![]() |
aprindere dereglata??? [avans...platina]...carburator dereglat sau trage aer fals...
![]() ![]() |
--------------------
dacia
nova gt
1999
|
|
3llckr |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 26 September 08 ![]() |
carburatorul
|
--------------------
Baby Benz
W168
Classic
- .
|
|
madmario |
![]()
Post
#5
|
magic blue Group: Members Posts: 73 Joined: 10 January 07 ![]() |
Si eu am aceeasi problema cu a mea... ai carburator de 1400, nu ? L-ai inlocuit pe cel dublu, original ?
Se pare ca la o accelerare brusca, CU MOTORUL RECE asa se intampla. Cu el cald, efectul e mai moderat, nu moare, eventual se mai ineaca... Carburatorul monocorp nu-i poate da instantaneu cata benzina ar vrea, si am observat si o uzura la lagarele parghiilor de la carburator. Saptamana viitoare o sa-i pun carburatorul dublu, sunt curios cum se va comporta comparativ. (Eu am schimbat pompa... furtunele care aveau fisuri... bujii, etc. Dar tot asa face. Mai ramane uzura carburatorului si diferenta de debit la combustibil) Sunt curios de parerea celor ce cunosc fenomenul... |
--------------------
Nova GT 1600 cmc
Dacia Nova -
1997
|
|
G I M |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Si a mea face la fel (carburator monocorp de 1.4), nu e foarte deranjant dar se simte. Chiar azi am mai umblat pe la ea in speranta ca ii voi da de cap.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#7
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
salutare colegi posesori de nove.
am si eu o problema cu mersul pe benzina la nova mea din 99 cu GPL. cand trec pe benzina dupa ce raman fara gaz , merge motorul f innecat si in spate fum cat cuprinde. chiar nu stiu ce sa ii mai fac .... am curatat carburatorul cu Decarbusol , i-am pus set nou de jiglere , am reglat plutitorul , am reglat aerul , avansu...(platina este electronica)....nu stiu ce sa ii mai fac. va rog eu ajutati-ma ca mi-a mancat zilele si m-aa umplut de draci problema asta.... |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
basileros |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 1 July 08 ![]() |
salut ....din cele spuse de tine Ionut[Razvan] cauzele ar putea fi urmatoarele:...cuiul pontou nu inchide bine sau deloc...plutitor spart ,fisurat..[nu ai specificat ce fel de carburator ai ]...verifica si nivelul benzinei in carburator ......returul pompei de benzina [sau al carburatorului dublu ] infundat....daca ai carb. dublu e posibil sa se fi dereglat surubelul acela dde jos din talpa carb. care regleaza consumul benzinei[???].....mai verifica deasemenea si functionarea butonului care comuta de pe gaz pe benzina si invers [eu am patit ca nu mai inchidea electrovalva si mergea inecata si pe gaz si pe benzina...schimbat buton si electrovalva si rezolvat problema].....verifica cu atentie fiecare aspect prin eliminare si o sa reusesti ....spor la treaba!!!!!!!!!!
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#9
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
am carburator de 1400 pe ea...scz , de nervi am uitat sa precizez. butonul de comutare functioneaza fara probleme,l-am testat de multe ori,electrovalvele de gaz si benzina sunt aproape noi.
This post has been edited by Razvan_Ionut: 26 Sep 2010, 09:48 |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#10
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat problema cu ajutorul unui prieten. de vina era plutitorul care facea figuri: ba functiona bine , ba nu inchidea....dupa cateva ore de reglaje am reusit sa ii dam de cap si sa reglam masina cap coada si pe benzina si pe gaz..am facut un test cu un carburator dublucorp si se pare ca batrana Rosioara inca mai are fortza in ea
![]() mii de multumiri pt sfaturi. This post has been edited by Razvan_Ionut: 9 Oct 2010, 18:51 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:27 |