modele 3ds max
![]() ![]() ![]() |
modele 3ds max
nicusilviu |
![]()
Post
#1
|
||
Group: Members Posts: 0 Joined: 25 September 10 ![]() |
|
||
--------------------
nu am
nu e cazul
nu e cazul
- nu e cazul
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#2
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Incearca pe aici http://forum.4tuning.ro/162-virtual-tuning-3d.html
Insa cred ca-s slabe sanse sa-ti dea cineva sursele la ce-a muncit. Dureaza zile bune pana-ti iese ceva concret. Bafta! |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Ake |
![]()
Post
#3
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Ne-ar trebui niste lamuriri: faci proiectul ca sa scapi de el sau chiar vrei sa iei nota mare?
Prima chestie pentru care o sa te taxeze e alegerea sitului la Mioveni. Logica e urmatoarea: E ceva vreme de cand nu se mai fac investitii fara ca cineva sa-si puna problema profitului. Chiar daca in 90% din muzeele lumii e vorba de profit indirect -care se face ori pe baza castigului de imagine, ori pe baza castigului adus de activitatile conexe (cum ar fi turismul asociat) - acesta este adus de numarul cat mai mare de vizitatori. Ori asta inseamna sa ai vad. Ce vad ai tu la Mioveni? Vezi poate poti sa faci rost de un sit pe langa autostrada la Pitesti. Eventual asociat cu un show-room, si cu alte puncte de atractie. A doua observatie pe care o sa o primesti va fi legata tot de oportunitate. Si anume de rentabilitatea unei investitii monomarca. Dacia nu are o istorie suficient de bogata astfel incat sa acoperi cu exponate un traseu muzeal. Chiar daca ai pune cate un model din fiecare scos de Dacia, abia daca ai putea acoperi o suprafata cat o benzinarie, si un traseu vizitabil mediu de 15-20 minute. Ori un muzeu care sa merite un proiect de diploma, ar trebui sa-ti asigure un traseu de cel putin o ora. Din punctul asta de vedere mult mai corecta ar fi o tema mai generala: "Muzeul Automobilului Romanesc" sau similar, care sa includa eventual automobile de epoca, plus exponatele pe care se pune praful la Leonida. poti face in cadrul astuia o sectiune Dacia, motivand eventual o implicare financiara a producatorului de la Mioveni. Daca persisti pe ideea cu Muzeul Dacia la Mioveni, trei sferturi din comisie o sa spuna ca ai tratat un subiect de cel mult PV de anul III si pleci de la 8 in jos. Ca sa nu mai spun ca la prima angajare, neavand portofoliu, ai sa te duci cu proiectul si o sa rada si cu curul de tine cand o sa vada cat de subtire e tema. (adica "ahaaa, puturos") Apropo de modele 3d, iarasi te avantajeaza generalizand tema. Poti pune tot ce gaseti mai misto pe net. Dacii n-o sa gasesti mare lucru - doar ceva 1300 si Logan facute de unii pentru jocuri care se pot importa in 3ds. Pe de alta parte, din cate stiu eu, la proiect inca nu se cer animatii, asa ca poti pune si poze. Randezi o perspectiva dintr-un unghi favorabil si te joci dupa aia cu pozele suprapuse in photoshop. This post has been edited by Ake: 25 Sep 2010, 16:30 |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
nicusilviu |
![]()
Post
#4
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 25 September 10 ![]() |
@Ake: multumesc mult de parere si idei. Sa iti spunce cred eu..
Intr-adevar mi-am pus si eu aceleasi probleme de oportunitate / justificare a proiectului . Lucrez de 4 ani in arhitectura totusi si pot spune ca am o oarecare experienta in proiectare si desen. Am fost la primaria din Mioveni sa cer niste planuri cadastrale si am ajuns sa stau la discutii cu vicele si cu primarul care doresc si ei se pare o asemenea investitie .. "gand la gand cu bucurie". Lotul pe care l-au alocat pentru aceasta functiune era relativ mic dar am aflat ca pe situl invecinat vor sa amenajeze un parc, asa ca le-am propus o investitie unitara muzeul sa fie integrat in parc, iar parcul sa aiba aceeasi. "Dacia nu are o istorie sufiecienta"- dar o sa aiba... ideea e sa nu fie construit muzeul la capacitatile pe care le are Dacia acum (ma refer la cele maxim 20 de modele si prototipuri) ci trebuie avut in considerare si planurile de viitor ale brandului. Am fost pus in contact cu persoana din partea universitatii din Pitesti care o sa se ocupe de muzeu si am fost pe aceeasi lungime de unda in legatura cu cateva idei. Cladirea o sa trebuiasca la un moment dat sa isi amortizeze investitia si de ce nu sa se autofinanteze. De aceea va dispune ca functiuni pe langa un restaurant cu terasa, 2-3 magazinase de suveniruri sau obiecte promotionale si birouri, sali de conferinte care pot fi folosite atat de primarie cat si de cei de la Dacia; ateliere de restaurare masini vechi si de epoca. Totul, atat muzeul cat si parcul o sa dispuna de o interfata interativa dupa modelul Volkswagen's Autostadt cu sectiuni specifice tuturor varstelor; o sa contina elemente si sisteme de captare si producere a anergiei altenative iar pierderile vor scadea. Evident scara acestui proiect nu o sa se compare cu muzeele BMW sau Mercedes Benz care au o suta de ani experienta si de 10 ori inca mai multe modele lansate. Autostrada e destul de imbacsita oricum cu shoroom-uri si hale industriale; asa constructia muzeului la MIoveni chiar langa platforma industriala cred ca ar fi o investitie mult mai buna atat pentru uzina cat si pentru oras. Oricum.. sunt multe de povestit si explicat..Ce parere ai acum?Spune-mi te rog daca vezi ceva ce nu ar functiona, si eu am fost putin sceptic la inceput si partea ciudata e ca nici nu sunt asa inebunit dupa masini dar stiu ca pot duce proiectul pana la capat si stiu ca poate iesi ceva bun. |
--------------------
nu am
nu e cazul
nu e cazul
- nu e cazul
|
|
Ake |
![]()
Post
#5
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu ti-am zis neaparat ce cred eu despre proiect, ci cam ce cred eu ca o sa comenteze comisia.
Daca vrei sa percuteze frumos incuiatii de la urbanism, incadreaza si parcul in proiectul tau si spui ceva de genul "Sarcul oras, e muncitoresc, vai de mama lui, n-au oamenii aia unde sa manance un mic in tot orasul, si uite, Dacia a zis ca sponsorizeaza un centru de loisir orasenesc daca le strecuram si lor in spatiu un muzeu si facem un parc tematic auto cu muzeu inclus. Asa ca pe langa muzeu mai bagam si o carciuma doua, o sala de conferinte (sanchi - ca o sa-l inchirieze pentru nunti si cumetrii). Daca vrei sa-i dai pe spate si sa le arati ca te-ai gandit la tot si ai si spatiu, fwti si un mini hotel pe la ultimele nivele (desi parerea mea personala e ca aiurea) numa ca toti din comisie sigur doar la camere de hotel se pricep (cica) si au si ei pe ce-si da cu parerea. Mare pisicher primarul, nu ti-a pomenit cuvantul "sponsorizare"? Eu credeam ca are un tic verbal. Da' altfel de treaba. Faza cu "gand la gand cu bucurie" sunt texte...fii sigur ca nu i-a trecut prin cap. Numai uzina ar putea practic avea aceasta initiativa. Primaria poate doar sa faca assist-invers nu se poate. Nu marja prea tare si nu te chinui excesiv cu "energii alternative si alte eco-abordari ca dinozaurii deja s-au plictisit de asta prin PD-uri si maraie la ce nu inteleg. Adica pune-le, dar nu fa mare tam-tam si nu fa din elementele eco vreo trasnaie arhitecturala Cum ai nevoie de spatii cu deschideri mari, baga si tu un ochi la Calatrava ca da bine, mai ales daca reusesti sa-l si intelegi. Nu te inspira din chestii mai moderne decat Calatrava, pentru ca ii pierzi pe baieti la sustinere si o sa bage textle cu zona seismica Vrancea si alte aberatii. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
iar muzeu...
ake lucrurile au evoluat in ultimi ani la diplome. profesorii straini pun f mare accent pe concept, lucru care incepe sa se simta si in abordarea profesorilor romani. calatrava e cam depasit in scoala, deconstructivismul e si el destul de fumat.... cu cine faci diploma colegu? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Ake |
![]()
Post
#7
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Au disparut dinozaurii? Mira-m-as! La ce corecturi vad ca se fac acum mi se pare ca chiar au inflorit! Te doare mintea! Vin pustanii cu niste corecturi de secolul 16....
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu... mac, scafa, tot bengosi sunt..... dar acum sunt si multi profesori straini care au alta viziune.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Ake |
![]()
Post
#9
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Banuiesc ca te referi la Invitati? Adicatelea de cate UN nene de p'afara care vine doar pentru Comisie si guleai ca se se minuneze cat de varza e facultatea romaneasca? Sau acu sunt mai multi? Tot ar fi bine...
Pe de alta parte mie [partial] mi se pare hilara faza cu "accentul pe concept". Nu zic ca nu e buna si asta, dar la un moment dat a devenit "suficienta". La interviu numa de conceptualisti am avut parte. Unu habar n-avea cum sa puna o buda fara sa-ti dai cu usa peste picioare. Ca sa nu mai vorbesc ca regula treptei era o necunoscuta mai mare decat teoria relativitatii. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
acum sunt juma juma profesori straini cu profesori romani in comisie... deh recunoastere europeana riba etc.
in firmele englezesti chiar se incurajeaza separarea intre concept si detaliu. bine la ei concept inseamna spatialitate corecta, dar faza cu scara se intampla la detaliu.... si le merge f bine... arhitectu smecher trage o linie si in spatele lui 5 negrisori o detalieaza sa functioneze..... bine si ala stie ca se poate realiza cat de cat.... sa vezi cand fac un spatiu si dupa aia pun structura...... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 21:49 |